Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 10
mustafa072
8 yıl önce - Çrş 02 May 2012, 23:57

Aslında buna çözüm bulmak gayet kolay hatta internette videoları vardı yolda gömme bariyer var ve sadece otobüslere açılıyor otobüsün arkasından geçmeye çalışan arabalar telef oluyordu. Buna rağmen metrobüs hattı böyle bir uygulamayı kaldırmaz bence, şimdi bşe otobüsler arka arkaya diziliyor bir de harici hatlar gelirse hiç çalışmaz olur.

eray1
8 yıl önce - Prş 03 May 2012, 00:20

Aslında girişine sadece metrobüs geçer tabelası konulur,lastiği patlasa bile kabahatli o olur,şöyleki lastiği patlasa bu sefer metrobüste geçemez hale gelir,bide yeraltını kazıp,lastiği patlıyan arabayı,yeraltına alan sistem geliştirip,kaçaklar işlerini yeraltında halletse,poliste cezasını orda kesse,süspansiyonlu sistem olabilir aslında,tabi hayal mahsülü konuşuyorum

tolginho

8 yıl önce - Prş 03 May 2012, 00:39

Alıntı:
Aradan kaçan araçlara artık kamera teknolojisi sayesinde ceza kesmek kolay ama maalesef ceza kesilemeyen, polis, itfaiye, bakan, vali, asker, paşa, zabıta, ambulans, konsolos ve kendini ayrıcalıklı zanneden bilumum şahıslar yüzünden bence de şimdiki metrobüs hattı gibi tümüyle kapalı olması lazım.


İlk açıldığında hatırlayın aradan kaçanlar oluyordu. Sanıyorum Kadıköy'den geri döndürülmüştü, yolu bir daha katetmek zorunda kalmıştı.

Yeterli yer olsa aslında metrobüs sistemine izole dikey metrobüs hatları yapılsa iyi olurdu.


Semih Yaşar

8 yıl önce - Prş 03 May 2012, 09:37
metrobüs


Alıntı:
Tercihli yol desek daha iyi olur çünkü otobüsler sadece belli bir koridorda özel yola giriyorlar. Böylece bizim metrobüs sisteminde olduğu gibi insanlar tekrar tekrar başka otobüslere binmek zorunda kalmıyorlar. Gidecekleri yere kadar aynı otobüsle gidebiliyorlar.


Eski mesajlarıma bakarsanız, benim sürekli savunduğum bir fikir olduğunu göreceksiniz. İzole yola otobüslerin giriş ve çıkış imkanı olmalı, mümkün olan en az araç transferiyle yolculuk yapılmalı. Ayrıca tercihli yolu 2+2 yapmışlar, biz ne yaptık 1+1 tercihli yol, 1+1 İ.E.T.T otobüsleri çile çekme yolu.
Durakları da güzel yapmışlar. Biz, çok iyi bir fikri yeteri kadar etkin uygulayamadık.


Burç

8 yıl önce - Prş 03 May 2012, 10:14

Alıntı:
Ayrıca tercihli yolu 2+2 yapmışlar,

Sadece duraklarda 2+2 anladığım kadarı ile.



eray1
8 yıl önce - Prş 03 May 2012, 10:15

Bizde'de arkadan gelene yol vererek,paslaşıyorlar.

aözcan
8 yıl önce - Prş 03 May 2012, 14:38

Ekspres metrobüs fikri fena değil aslında, hatta süper. Metrobüs hattı böyle iki gidiş, geliş olsaydı keşke. Avcılar-Mecidiyeköy arasında duraklarda durmadan giden veya sadece belli duraklarda duran metrobüs. Düşünmesi bile güzel

Misafir 057

2 yıl önce - Sal 19 Şub 2019, 16:40

Metrobüsün atasını buldum 😀😁😂
Yani kuvvetle muhtemel bu araçlar olmalı 😉
Araçlar çok şık. Birisi Kassbohrer üretimi diğeri yanlış görmediysem MAN.
Arka dingiller çok hoşuma gitti ayrıca eskinin karakteristik çizgileri muazzam. 😎






Misafir b61

2 yıl önce - Sal 19 Şub 2019, 16:42

İstanbul'da metrobüs olmasa ne olurdu düşünmek zor,çok faydalı bir yatırım.

Burç

2 yıl önce - Sal 19 Şub 2019, 16:51

İstanbul'da metrobüs olmasa ne olurdu düşünmek zor geliyorsa, ben sana yardımcı olayım,
işte İstanbul'da metrobüs olmadan önce E5 üzerinde toplu taşıma şu şekilde idi,
3-4 saate yakın trafikte otobüsün, minibüsün içinde beklerdik :



(+)




sayfa 10
« önceki   123 ... 91011   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM