Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Kocaeli - Projeleri
« önceki   123 ... 192021 ... 333435   sonraki »

ANA SAYFA -> HABERLER ve SOHBET
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 20
brk1979

8 ay önce - Pts 29 Oca 2018, 15:21

perşembe pazarı alanı muhtemelen yeraltı otoparkı olan boş bir meydan olacak ama tüm Avrupa şehirlerinde olduğu gibi meydanlar turistlerin uğrak yeri bir şeyler yiyip içtikleri o şehri simgesel eşyalarını aldığı yerlerle dolu. Büyükşehir umarım salt boş alanla bırakmaz bu alanı

Çarşı içi yüksek kiralarla bitti marka kafeler mağazalar gelemiyor tüm markalar AVMlerde. Şehir içine hareket getirmek çarşı içinde yeni bir çarşı yaratmak için büyükşehir bu alanı düzgün bir proje ile taçlandırmalı


serkan çınar
8 ay önce - Pts 29 Oca 2018, 15:25

Ben koskoca perşembe pazarı alanının sadece meydan olmasını istemiyorum altı kesinlikle otopark olmalı ama üstünde 10-15 katlı 4-5 bloktan oluşan önünde büyük bir meydanı olan vizyon bir proje hazırlanmalı o alana çekilen yatırımcıdan alınan yüzlerce trilyon ile hem belediye kasasını doldurur hemde pazarcılar için yaptığı 100 trilyon zararı kurtarır.

serkan çınar
8 ay önce - Sal 30 Oca 2018, 13:19

Alıntı:

CHP’li Metin Alan: “MİA doğru proje”
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin Eski Gölcük Yolu-Yeni Gölcük Yolu Başiskele ile D-100 arasındaki 465 hektarlık alanda planladığı
MİA Projesi ile ilgili tartışmalar devam ederken, CHP’li Büyükşehir Meclis üyelerinin aksine CHP’li Saraybahçe eski Belediye
Başkanı Metin Alan’dan MİA Projesine destek geldi. 
CHP’li Alan bugün işyerinde basın toplantısı yaptı, MİA Projesi’nin neden hayata geçirilmesi gerektiğini anlattı. 72 yaşında olduğu
47 yıldır İzmit’te yaşadığını, ve kenti çok iyi bildiğini, 13.5 yıl Meclis üyeliği ve İmar Komisyonu başkanlığının yanı sıra 1.5 yılda
Belediye Başkanlığı yaptığını belirten Alan, MİA Projesi’nin 12 yıl önce planlandığını, çeşitli merhalelerden geçip uygulama
aşamasına geldiğini söyledi. 
Atıl durumda olan gelişemeyen bölge de 1623 parselde yüzlerce mülkiyet sahibinin olduğunu belirten Alan, Kocaeli’nin
genişleyecek başka bir alanın kalmadığını, yapılan binaların mutlaka emsalinin artırılması gerektiğini, çok sayıda arsa sahibinin de
emsali artırmak için belediyeye başvuru yaptığını söyledi.  ‘Doğruya doğru, eğriye eğri demek lazım, aksi halde siyasi itibar
kaybettir’ diyen CHP’li Alan,  konuya mimar olarak baktığını belirtip şunları söyledi: “Öküz altında buzağı aramanın manası yoktur.
Bölgede emsali artırmak gerekir, bölge ancak böyle gelişir. MİA Projesi ile parseller daha cazip hale gelir. Ulaşımı kolay ola bir
bölgede parsel sahiplerinin hakkı var. Bu Ahmet, Mehmet’e rant meselesi değildir. Aklın yolu birdir. Çok güzel gelişen bölge olarak
Çarşı Yapı bunun ispatıdır. Sulak alan; Eski Gölcük Yolu’nun deniz tarafındaki bölgedir, MİA alanının Sulak Alan ile ilgisi yoktur.” 


Bir an önce şu mia projesi başlamalı.



MRT1977
8 ay önce - Çrş 31 Oca 2018, 14:09



Karaosmanoğlu’ndan Flaş Açıklama

Ulaşımpark A.Ş’nin yeni genel müdürlük binasını ziyaret eden Başkan Karaosmanoğlu, Başkan Karaosmanoğlu, “İzmit Metro projemizi Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’a anlattık ve destek taleplerimizi de kendilerine ilettik” dedi.
Kocaeli Büyükşehir Belediye İbrahim Karaosmanoğlu, Ş’nin yeni genel müdürlük binasını ziyaret ederek, kontrol merkezi ve tramvay depolama alanında inceleme gerçekleştirdi. Çalışanlarla da bir araya gelen ve hizmetleri için kendilerine teşekkür eden Başkan Karaosmanoğlu, burada yaptığı açıklamada, “Gebze Metro projemizin yapım ihalesini bugün gerçekleştiriyoruz. Körfez’den başlayacak ve Kartepe’ye kadar uzanacak İzmit Metro projemizi Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’a anlattık ve destek taleplerimizi de kendilerine ilettik” dedi.

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri İlhan Bayram, Genel Sekreter Yardımcısı Mustafa Altay, Ulaşımpark Genel Müdürü Yasin Özlü, Kaynak Geliştirme ve İştirakler Daire Başkanı Kemal Altunel ve idari personellerinde hazır bulunduğu ziyarette, otuz bin kilometre bakımları gelen tramvay araçlarında inceleme yapan Başkan Karaosmanoğlu, yerli üretimin önemine de değindi.

İnceleme sonrası bakım atölyesinde açıklamalarını sürdüren Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu, “Pırıl pırıl bir atölyemizde çalışan kardeşlerimiz halkımızın büyük teveccüh gösterdiği tramvay araçlarımızın bakımlarını gerçekleştiriyor. Yetişen ve uzmanlaşan arkadaşlarımız Tramvay araçlarımızın her yeri kontrol ediyor. Bu vesileyle ulaşım hizmetinde en küçük aksaklığın yaşanmasına müsaade etmiyoruz” ifadelerini kullandı. Bazı günlerde tramvay yolcu sayısında otuz bin rakamını geçtiklerini de vurgulayan Karaosmanoğlu, “Kocaeli halkı tramvay projemize önem verdi. Cumhurbaşkanımıza, hükümetimize ve bizlere dua ediyor. Çevreyi kirletmeyen tramvayımız aynı zamanda trafiği de rahatlattı. Halkımızın tramvaya gösterdiği bu güzel ilgi bize onur veriyor” açıklamasını yaptı.

Derince ilçesine doğru gidiş dönüş dört kilometre uzatılacağını da vurgulayan Karaosmanoğlu, “İnşallah önümüzde ki yıllarda Şehir Hastanemize, Alikahya bölgemize ve nerelerde ihtiyaç varsa tramvayımızı uzatacağız. Halkımızın konforu ve güvenliği açısından çevreci bir ulaşım modeli olan Tramvay’ın ardından bir sonraki adımımız Metro olacak. Bu nedenle Darıca, Gebze ve OSB’ler bölgesinde ki hayata geçireceğimiz Metro projemizin ihalesini bu ay içerisinde yapıyoruz” ifadelerini sarf etti.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın AK Parti Kocaeli İl Gençlik Kolları Kongresine gelmesi nedeniyle bir araya geldiklerini de belirten Başkan Karaosmanoğlu, “İzmit, Derince, Körfez ve Kartepe güzergâhında Metro projemizi de hükümetimizle ve devletimizle yapma çalışmamız var. Bu durumu Cumhurbaşkanımızı ilettim. Kendileri de bu proje üzerine çalışalım inşallah dedi.” açıklamasını yaptı. Yerli üretimin önemine de değinen Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu, “Tramvay projemizde bunun en güzel örneğidir. Yerel yönetimler olarak Türkiye’de üretilen her ürünü tercih ediyoruz. Bunu da çok önemsiyoruz” diyerek sözlerini tamamladı.

Başkan Karaosmanoğlu günün anısına Akçaray’ın fotoğrafını da imzalayarak bu projenin hayata geçmesinde emeği olan herkese teşekkür etti.
Alıntı:
işte kocaeli gazetesi


Misafir 28a

8 ay önce - Çrş 31 Oca 2018, 14:10

Zaten körfez-kartepe arası metro yapmadan gebzede metro çalışmasına başlamak neyin kafasıdır hala anlamış değilim.

serkan çınar
8 ay önce - Çrş 31 Oca 2018, 14:53

Başiskele'ye yeni bir eğitim kampüsü daha yapılıyor.Son bir kaç yılda 10 dan fazla eğitim kampüsü bu ilçemize yapıldı yapılmayada devam ediyor.

Alıntı:
Kocaeli’ye eğitim kampüsü

Kocaeli’nin Başiskele ilçesine 12 bin metrekare alan üzerine kurulan eğitim kampüsü, 1.300 öğrenciye eğitim verecek.


Kuruluşunun 50’nci yılında 16 yeni kampüs yatırımı daha yapacak olan Uğur Okulları, Kocaeli’nin Başiskele ilçesindeki yeni eğitim kampüsünün lansmanını gerçekleştirdi. 2018-2019 akademik yılında eğitime başlayacak olan kampüs, 12 bin metrekarelik alan üzerinde, 54 derslikle, 1.300 öğrenciye son teknoloji eğitim verecek.

Eğitim kampüsünün tanıtım toplantısına; Uğur Okulları Genel Müdür Yardımcıları Müzeyyen Bedel Yalçın, Nil Çiçek ile Barış Sezgin, Başiskele Kampüsü Kurucuları Yücel Erdoğan ile Necip Katırağ, Kocaeli İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı İrfan Zeki Er, okul müdürleri ve basın mensupları katıldı. Uğur Okulları Başiskele Kampüsünde kapsamlı eğitim faaliyetlerinin yanı sıra, sportif ve sosyal alanlar da bulunuyor. Okulda, çeşitli laboratuvarların yanında teknolojik eğitimlerin verileceği alanlar da yer alıyor. Okulla ilgili bilgi veren Başiskele Kampüsü kurucularından Yücel Erdoğan, Kocaeli’ye nitelikli bir eğitim kurumu kazandırdıklarını belirterek, “Ailesinin bir üyesi olmaktan her zaman gurur duyduğumuz Türkiye’nin ve Avrupa’nın en büyük eğitim ağı Uğur Okulları, Kocaeli’de yeni bir sayfa açıyor. Biz de bunun heyecanı ve gururunu yaşıyoruz. Okulumuz yaklaşık 12 bin 500 metrekare genişlikte kapalı alana sahip. Çok büyük sosyal ve sportif alanları var. Kapalı spor salonu, yüzme havuzu, konferans salonu, basketbol sahası, tensi kortu ve halı sahası ile Kocaeli’deki en nitelikli okuldur. Uğur Okullarının 50’nci yılında böyle kampüsün açılışına vesile olan yatırımcımıza da buradan emeğinden dolayı teşekkür ediyoruz” dedi.

“KOCAELİ’NİN NİTELİKLİ EĞİTİM KURUMLARININ GÖZDESİ OLMASI BİZİ GURURLANDIRIYOR”
Kocaeli İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı İrfan Zeki Er ise, Kocaeli’nin nitelikli eğitim kurumlarının gözdesi olmasının kendilerini gururlandırdığını söyleyerek, "Uğur Okulları’nın da Türkiye’deki eğitim tarihine baktığımız zaman kendisini ispatlamış bir kurum. Dershanecilik eğitimlerinden de bildiğimiz çok kapsamlı bir okul. İlimizde, hepimizin ortak kaygısı eğitim yöneticisi olarak, geleceğimizin umudu çocuklarımızın nitelikli şekilde yetişmesi için elimizden geleni yapmaktır” diye konuştu.


“EĞİTİM FELSEFİMİZİ BEŞ DİL İKİ BECERİ ÜZERİNE KURGULUYORUZ”
Başiskele Kampüsü hakkında bilgiler veren Uğur Okulları Eğitimden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Nil Çiçek, “Uğur Okulları olarak 50’nci yılımızı kutluyoruz. 50’nci yılımız vesilesiyle de Kocaeli’nin Başiskele ilçesinde 1.300 kontenjanlı, çok büyük bir eğitim kampüsü yapıyoruz. Sanıyorum ki Kocaeli’nin en nitelikli eğitim alanlarına sahip kampüsünü yapıyor olacağız. Bu anlamda genel müdürlüğümüzün verdiği destekle güzel bir eğitim kurumu da Kocaeli’ye kazandırmış olduk. Yüzme havuzu, spor salonu, fizik-biyoloji-kimya laboratuvarları, STEM ve Robotik Laboratuvarları ile güzel bir kampüs kazandırdık Kocaeli’ye. Eğitim felsefimizi beş dil, iki beceri üzerine oluşturmuş durumdayız. Birinci felsefemiz anadil. Okumayı çok seven, okuma becerileri yüksek, okuduğunu anlayan bireyler yetiştirmek istiyoruz. Bu yüzden anadil üzerine çok büyük yatırımlar yapıyoruz. İkinci dilimiz, bilimin dili matematik. Matematiğin, kültür ve sanatın hepsinin içinde olduğunu düşünerek bilimin dili matematiği öğretmeyi amaçlıyoruz. Üçüncü olarak İngilizceyi iyi konuşan çocuklar yetiştirmek istiyoruz. Dördüncü dil, teknolojinin dili olan kodlama ve yazılım dilidir. Beşinci dil ise davranış dili. Yani “öncelikle iyi insan olmak”. Bu 5 dilin yanında ise kazanmaları gereken 2 beceriyi de onlara aşılıyoruz: ‘Sanat ve Spor’ Sanatın ve sporun hayatımızın her anında olmasını istiyoruz” dedi.

“YURTDIŞI EĞİTİMDE BAU GLOBAL PASAPORTU”
Uğur Okulları öğrencilerin kişisel gelişim dosyalarında Cambridge YLE, KET, PET ve FCE sınav sertifikasyonlarına sahip olmalarını da hedefliyor. Uğur Okulları mezunlarının yurtiçi ve yurtdışı üniversitelerde, uluslararası merkezlerde uygulanan TOEFL, IELTS gibi İngilizce yeterlilik sınavlarında başarılı olmaları ve yetkin dil kullanım becerileriyle donanmaları amaçlanıyor. Uğur Okulları bünyesinde bulunan; yurtdışı üniversite ve lise programları, yaz okulu, yurtdışı ve yurtiçi geziler konusunda danışmanlık hizmeti sunan Uğur International ile öğrencilerin eğitimlerine katkı sağlanıyor. Öğrenciler, İngilizce eğitimleri için İngiltere, Kanada, Washington D.C. gibi farklı ülke ve şehirlerde Bahçeşehir Uğur Eğitim Kurumları çatısı altında yer alan kurumlarda ücretsiz yabancı dil öğrenimi görebilme imkanına sahip oluyor. Öğrenciler, BAU Global iletişim ağında yer alan 5 üniversite, 4 dil okulu ve 5 akademik merkez başta olmak üzere, dünyanın saygın üniversitelerinde öğrenim bursu ve sertifika programı olanaklarından faydalanabiliyor.








http://www.hurriyet.com.tr/kocaeliye-egitim-kampu ...u-40714243



MRT1977
8 ay önce - Çrş 31 Oca 2018, 16:18

Misafir gebzeyede izmitede metro tramvay yapılmalı izmite önce yapılsaydı gebzeye sonra yapılsaydı yaklaşımı doğru değil zaten ilerleyen yıllarda gebze ve izmit metroları birleşecek biraz gec kaldılar ama büyuksehirin son yıllardaki metro ve tramvay çalışmaları takdire şayan

MRT1977
8 ay önce - Çrş 31 Oca 2018, 16:21

Aslında bu tip egitim kampuslerine ayrı baslik acmak lazim son iki yıldır onlarca büyük eğitim kampüsleri açıldı veya onlarcasının inşaatı devam ediyor

kaan naak
8 ay önce - Cum 02 Şub 2018, 15:37

Alıntı:
OPARK, Başiskele sınırları içinde 155 dönümlük alan üzerine kuruluyor.
Peki, KOYAŞ’ın kentimize ve ülkemize kazandıracakları?

Kocaeli, otomotivin baş şehri olarak da biliniyor. Dolayısıyla böyle bir coğrafyada, Türkiye’de ilk olarak böyle bir projeyi yapıyor olmak çok güzel.

Türkiye’de bir ilk değil mi?

Evet. Perakende otomobil satışının çok markalı olarak tek noktadan yapılması Türkiye’de bir ilk. Daha önce çeşitli denemeler olmuş, 2. el otomobil ticareti yapanların bir merkezde toplanması gibi… Bizim yapmak istediğimiz böyle bir şey değil. Biz bir cazibe merkezi oluşturacağız. Takdir edersiniz ki insanlar otomobil alırken artık eskisi gibi davranmıyor, çok daha kapsamlı araştırmalar yapıyor. Eşleriyle, çocuklarıyla oturup konuşuyorlar, günlerce tartışıyorlar. Oğlunuz ya da kızınız bir araç öneriyor, eşiniz bir başkasını… ‘Peki, gidip yerinde görelim’ dediğiniz zaman, işte o noktada film kopuyor. Beğendiğiniz araçları yerinde görmek demek, bu işe birkaç gün ayırmak demek. Zaman artık herkes için çok değerli. İşte KOYAŞ’ın cazip noktası bu. Otomobile ilgili bir ihtiyacınız varsa, haftanın 7 günü, günün herhangi bir saati gelin, 12 markayı görün, test edin, bilgi alın, kafeteryamızda oturup değerlendirmenizi yapın. ‘Bunun para işi nasıl olacak?’ dediğiniz zaman da finansal birimlerden bilgi alın. Diğer bankaların da imkanlarını öğrenin ve kararınızı verin.

İkinci el araç da olacak mı?

‘Sıfır bir araç mı alsak, yoksa 2. el mi?’ diye düşünenler için de KOYAŞ’ta 45 bin metrekare kapalı alanda 2. el araç satışı olacak. Takaslardan dolayı 12 markayla sınırlı kalmayacak, her türlü aracı görebileceğiniz bir yer olacak. Bir de otomotiv sektöründe 2. elde güven sorunu var ama burada öyle bir sorununuz olmayacak. Çünkü muhatap olduğunuz insanlar burada ticaret yapan insanlar. Saatler içinde 2. elinizi verip, yerine 2. el veya yeni bir araç alabileceğiniz mükemmel bir ortam sunuyoruz. Bu katma değer tüketiciler için önemli. KOYAŞ’ın, otomotiv bayilerinin hem istihdam kapasitesini hem de kalitesini atırıcı bir etkisi de olacak. Böyle bir cazibe merkezi yarattığımız için bayi çalışanları dışında yeni bir istihdam alanları sunacağız. İstihdama ve istihdamın kalitesine katkı sunacağız. Çünkü o insanları alacağız, eğiteceğiz, yönlendireceğiz, daha önce dediğimiz gibi hanımları da bu sektöre kazandıracağız.

MIAMI’DE SÖZ KESTİK
KOYAŞ’ın hayata geçireceği projeden bahsedelim. Adı Opark mı oldu?

Evet.

Opark projesi nasıl olgunlaştı?

2015 Şubat’ta firma kurulduğu zaman ortada arsa yoktu, sadece fikir vardı. 2016 Nisan ayında arsamızı aldık. Yaklaşık bir sene boyunca beğendiğimiz arsalar üzerinde ciddi bir analiz, araştırma, değerlendirme yaptık. 3-4 seçeneğimiz vardı, imkanlar, büyüklük, fiyat gibi çeşitli etkilerle bire düşürdük. Bu arsada karar kıldığımızda, mal sahiplerine ulaşmak için epeyce efor sarfettik. Burası mal sahiplerine babadan miras kalmış. Eşi İstanbul’da yaşıyor ve çok fazla seyahat ediyor, çocukları Amerika’da. Yaptığımız görüşmelerin ardından ‘En iyisi biz gidip, yerlerinde ziyaret edelim’ dedik. ‘Biz aile olarak Miami’de toplanıyoruz, ciddiyseniz gelin, burada yüz yüze konuşalım’ dediklerinde, kalktık Miami’ye gittik, pazarlık ettik, söz kestik. Döndüğümüzde yasal hazırlıklarımızı tamamladık, 28 Nisan 2016’da arazimizi aldık.


KOYAŞ’ın ortakları dev bir projeye imza atıyor.
Neden Opark?

KOYAŞ’ın en önemli özelliklerinden biri, danışmanlarla çalışıyor olmamız. Biz bu araziye yatırım yapacağımız zaman bir firmayla görüştük, yapmak istediklerimizi anlatıp, bir rapor talep ettik. Dolayısıyla yerle ilgili, yerleşimle ilgili, yapılabileceklerle ilgili onlardan bilgi aldık. KOYAŞ, işin tüzel markası yani kurumsal marka, Opark bizim ticari tüketici markamız. Böyle ikinci bir marka arayışımız ortaya çıktığında bir ihale açtık. Kocaeli’den, İstanbul’dan çeşitli ajanslar katıldı. Bir firmayla anlaşma sağladık. Ve o firmadan bununla ilgili çalışmalar yapmasını istedik. 1500 kişiyle yapılan ankette Opark ismi öne çıktı. Bizim markalaşmadaki en büyük problemimiz şuydu; dünyanın çok bilinen markalarıyla bir arada zikredilecek bir marka yaratmalıydık. Toyota Opark, Ernaz Opark, Renault Opark gibi. Biz olabildiğince basit, natürel, kolay telaffuz edilebilir, kolay akılda kalabilir, başka bir yerde duyduğunuzda dominant önermesi olmayan bir şey yaratmaya çalıştık.

155 DÖNÜM ÜZERİNE
Kaç dönümlük bir alana kuruluyor Opark?

Satın aldığımız araziler toplamı 155 dönüm. Ancak bu araziler, arsa vasfı olmayan arazilerdi. Bu arazilerin arsaya dönüşmesi sürecinde bir takım birleştirmeler yapılacak. Bir de arazimizin içerisinde Kültür ve Tabiat Varlıklarını Koruma Kurulu tarafından koruma altına alınmış feshane binamız var. Dolayısıyla feshane binasının bulunduğu alan da dahil olmak üzere net 100 bin metrekare bir alanımız olacak. 54 bin metrekare de kamuya terk edeceğimiz, kamu tarafından kullanılacak bir alan var.

Satış alanları dışında neler olacak?

Bayi satış alanları dışında satış fonksiyonlarını destekleyecek tüm hizmetler olacak. Bunların başında finansal hizmetler, servis, bakım geliyor. Bayilerimizin, çalışanlarımızın ve ziyaretçilerimizin ihtiyaçlarına yönelik cafe, restoran, kuaför, berber, kreş gibi yerler de olacak. Diyelim ki küçük çocuğunuzla geldiniz ve arabalara bakacaksınız. Çocuğunuz sizi yormasın istiyorsunuz. Kreşimize bırakabileceksiniz. Arabanızı servise getirdiniz, ‘bir saat sürer’ dediler. ‘Gideceğime şu kafetaryada oturayım, işlerimi buradan halledeyim’ diyeceksiniz. Banka şubeleri de olacak, oto yıkamacı da. Öte yandan kamp, karavan, çadır, motosiklet, bisiklet gibi mobilite – hareket konsepti ile birleşecek her türlü hizmet olacak.

OTOMOBİL MÜZESİ
Türkiye’de bir örneği yok ama dünyada Opark benzeri yerler var değil mi?

Tabii ki. Yaptığımız piyasa araştırmalarında gördük. Bu tür çok markalı perakende otomotiv satış merkezlerinin ilk kuruluş yerleri Amerika. Bunun önemli iki örneğini yerinde inceledik. Birini Miami’de gördük, diğerini New York’da ben inceledim. Tabii onların şöyle bir avantajı var. Amerika’da arazi pek problem olmadığı için daha büyük alanlarda hizmet veriyorlar. Amerika’da insanlar bunu bir çeşit aktivite haline getirmiş. Birkaç saatlik yol gitmeyi göze alıyor, buralara geliyor, arabalarla ilgili ihtiyaçlarını gördükten sonra aileleriyle birlikte yemek yiyor, geziyor, eğleniyorlar. Bizim de yapmak istediğimiz bu. Opark’ı cazibe merkezi haline getirmek. Burada çeşitli sosyal ve kültürel etkinlikler düzenlemek. Koruma altında olan feshane binamızda bir otomobil müzemiz olacak. Bir sanat galerisi yapmak istiyoruz. Burası çevre illerden bile insanların gelip, hoşça vakit geçirecekleri bir yer olacak.

Arazinin içinde bulunan ağaçları koruyacaksınız sanırım.

Evet. Burada 8 tane ağacımız var. Kayıtlı değil ama bize göre anıt ağaçlar. Projeye başlar başlamaz bu ağaçların hepsini işaretlettik. Ve her bir ağacı ortaklarımıza zimmetleyerek hem korunma altına alınmasını sağladık hem de bu yatırımla ilgili hoş bir anı bırakmaya çalıştık.


OPARK, 19 Mayıs 2019’da açılacak.
Buraya otomobil köyü diyebiliyor muyuz?

Kavramlar zaman içerisinde oturacak. Daha önce Türkiye’de yapılmamış bir şeyi yaptığınız zaman onu adlandırmak da zor oluyor. Otomobil köyü olur aslında, yurt dışında da böyle kullanılıyor. Bazı yerlerde automall diye kullanılıyor ama mall tanımı pek uygun düşmüyor çünkü tamamen kapalı bir AVM modeli değil. Ayrıca mümkün olduğunca yabancı sözcükler kullanmak istemiyoruz.

150 MİLYON TL HARCANACAK
Proje ne zaman bitecek ve kaça mal olacak?

Projemizin toplam maaliyeti 150 milyon TL’ye ulaşacak. Biz 19 Mayıs 2019 tarihinde burada bir açılış töreni yapmayı planlıyoruz.

Peki, proje tamamlandıktan sonra KOYAŞ varlığını sürdürecek mi?

Tabii ki. Burada yönetilmesi gereken ortak alanlar olacak. Dolayısıyla KOYAŞ, Opark yerleşkesinin gayrimenkul yöneticisi olarak faaliyet gösterecek. Çünkü burada güvenlik, temizlik, kiralamalar ve ortak alanlarda verilecek diğer hizmetleri KOYAŞ yönetecek.

Gördüğüm kadarıyla Opark, örnek bir proje olacak.

KOYAŞ projesini Türkiye’nin çeşitli illerinde model olarak takip eden otomotivciler var. Başka şehirlerden de ‘Bunu nasıl yapıyorsunuz?’ diyerek bizden danışmanlık almak isteyenler var. Danışmanlıklar verebiliriz. Dolayısıyla bu yatırım tamamlandıktan sonra KOYAŞ belki de asıl işine başlayacak. Aslında bir bilgi firması, bilgiye dayalı yönetim firması. Bunu her alanda hayata geçirecek. Bu konuda işbirliği talep eden herkesle çalışıyor, projeler yönetiyor olacağız.







http://kocaelilife.com/opark-geliyor/

Çok önemsediğim bir proje açılış 19 mayıs 2019 denilmiş umarım o sürede tamamlanır.


adnan41
8 ay önce - Cum 02 Şub 2018, 16:06

İnşaat benim oturduğum evin tam karşısında inşaat ilerledikçe fotoğraf yuklerim



sayfa 20
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 192021 ... 333435   sonraki »
ANA SAYFA -> HABERLER ve SOHBET