Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Ahmet Kemal Senpolat
12 yıl önce - Sal 27 Mar 2007, 13:52
[İST-G1.108] - Dubai Towers'tan Gelen Paralar Ulaşıma mı Harcanacak, Yoksa Başka Yerlere mi?



Bence 3. köprünün ve bağlantı yollarının finansman kaynağı olsun...zaten bu işin bu kadar beklemesinin nedeni para kaynağının bulunamayışı idi.. 3. köprü hatta 4. köprü bu şehrin kaderidir zaten..milleti alternatifsiz ve nefessiz bırakınki   çözümü artık o bile 5. köprüde arasın...bundan güzel lobbycilik ve pr çalışması mı olur ? paranın en büyük kısmı bu böyük yatırıma gitsin..

Ayrıca zincirlikuyudaki karayolları arazisinin satılmasından gelen paranın da ciddi bir kısmı hem buraya hem istanbulun altında yaratılacak potansiyel düğüm olacak kara yolu trafiğine aktarılsın.  

Arnavutköy - Kuzguncuk- Vaniköy - Kanlıca - Balat- Galata gibi tarihi semtlerin de düğüm olması için kavuşmasız kavşak fikirleri oluşturulsun.  Ankara'da melih amcanın yaptığı bir çok cin fikirle yarışmak için daha ütopik fikirler yapılsın...   ..boğazdan her iki girişe de dünyanın en böyük camileri inşa edilsin ki turistler görsünler nereye bi geldiklerini , silkelensinler..

Demiryolu ve denizyolu için konuşanları da susturmak ve onlara da sus payı vermek için    bir iki tane yurtdışından göstermelik gemi alınsın ,  levent metrosuna bir iki istasyon eklensin. biz aslında demiryolcuyuz diye araya sıkıştırılıp beyanatlar verilsin.  

daha hala eleştirenlere de "gominis densin , dinazor densin , müzelik densin ,hafif su sosyalisti "    falan densin...bunu demesi için gastacılar kiralansın. .bu yönde tvlerde ve gazatalarda ara ara yayınlar yapsınlar..

o bölgede iflas eden alt yapı çalışmalarını bir sonraki kuşak yapacaktır  nasıl olsa..  

tabii yandaş partililere , ceplere , parti merkezine    de ciddi bir kaynak aktarımı yapılsın. her belediye başkanın altındaki araba en az bemeve düzeyinde olsun..korumalarınki de mercedes düzeyine çıksın.  

en sonunda da "dünya başkenti istanbul - kültür başkenti istanbul , NE GÜZEL İSTANBUL" diye diye , belediye başkanları her ilçede vesikalık fotolarını bilboardlara koyup      yaptıkları hızmetleri anlatsınlar , 1. sınıf hamur dergilere çalışmalardan bahsetsinler , gariban halkla iftar çadırlarında poz versinler ...


zaten para da biter gider bundan sonra..  


Eray Falay
12 yıl önce - Sal 27 Mar 2007, 15:17

şaka bir yana bu para İETT nin kendi altyapı ve araç revfizyonuna harcanmalı garajlarda revizyon yok personel eğitimsiz araçlar bakımsız ve eski bu para madem iett ye ait iett kendi içindeki eksikleri gidersin snra iğer yerlere para artarsa yönelsin ama önce kendine yatırmalı o parayı.

yigit arslan

12 yıl önce - Sal 27 Mar 2007, 15:24

Bu paranın 750 milyon doları yine bu arabın kulelerinin altyapısı için kullanılacağı düşünülürse amcam epey beleşe konmuş!Ne iett'si ne köprüsü hayal görmesinler.Paranın çoğu yine bu karın ağrısı kuleler için kullanılacak..



kutlay34
12 yıl önce - Sal 27 Mar 2007, 15:26

Aynı başlık İSTANBUL-Haberler Sohbet Bölümüne de açılmış... Birinden biri kilitlenebilir...

http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?t=38952

Tabiki halkın yararına kullanılsın... Halkımıza yararlı gelen şeylere kullanılsın... Mesela otobüslere klima takılsın, bakımlarını düzeltsin, otobüs alımı için ufak bir kaynakta olabilir...


_serhat

12 yıl önce - Sal 27 Mar 2007, 15:58

Kulelerden veya piyangodan, her nereden para gelirse gelsin bizim bu paraları dış borcumuzu kapatmak amacında olmamız lazım. Aksi takdirde IMF ye ödediğimiz faiz boyutu kuleleri kat ve kat aşacaktır. Bu konuda ikinci bir kurtuluş savaşı içine girmemiz şarttır, bırakın bir süre daha klimasız otobüslerle yolculuk edelim yoksa çocuklarımız değil klimalı, binmek için otobüs bulmaya zorlanacaktır. Toplum olarak bunun bilincinde olmamız gerekir . Dış borcun ivedilik ile kapatılmasının idealimiz olması lazım.
            « Tam bağımsızlık, ancak ekonomik bağımsızlıkla mümkündür.»
(1922)                                                                                         Mustafa Kemal Atatürk



erhanthunder
12 yıl önce - Sal 27 Mar 2007, 16:11

Alıntı:
Ayrıca zincirlikuyudaki karayolları arazisinin satılmasından gelen paranın da ciddi bir kısmı hem buraya hem istanbulun altında yaratılacak potansiyel düğüm olacak kara yolu trafiğine aktarılsın.

Dubaiden gelen size verilebilir ama karayollarının parası ANADOLU ya harcansın.İstanbul bu paraya göz koymasın.hatta siz boşuna nefes tüketmeyin paranın nereye verileceği belli olmuştu...Devam eden yollara aktarılacak..


Ahmet Kemal Senpolat
12 yıl önce - Sal 27 Mar 2007, 18:42

GELEN PARANIN YARISI NE KADAR FAYDALI OLACAĞI ŞÜPHELİ OLAN KARAYOLU TÜNELLERİNE GİTTİ

İstanbul Büyükşehir Belediyesi, Levent'teki İETT arazisi Dubai Şeyhi El Maktum'un şirketi Sama Dubai'ye satışından elde ettiği 705 milyon dolarlık gelirin yaklaşık yarısına yakın bir paraya 5 karayolu tüneli ihale etti.  


Istanbul trafiğine çözüm bulmak amacıyla yapılması planlanan 5 karayolu   tüneli ihalesinin 3'ünü Limak ve Kolin ortak girişimi kazandı. İhale sonuçları, Belediye Encümeni ve Başkanlık makamı tarafından onaylandıktan sonra kesinlik kazanacak.  
Belediyenin açtığı tünel ihalelerine verilen en iyi tekliflerin toplamı 436 milyon YTL oldu.



Fulya - Levazım arası 4 bin 450 metrelik karayolu tüneli inşaatı: 10 firma teklif verdi. En iyi teklifi, 97 milyon 867 bin 32 YTL ile Limak ve Kolin inşaat ortak girişimi verdi.
Eyüp Silahtarağa Caddesi - Gaziosmanpaşa Caddesi arası 200 metrelik karayolu tüneli ve üstgeçit ile bağlantı yolları inşaatı: 4 firma teklif sundu. En iyi teklif, 15 milyon 366 bin YTL Ahmet Aydeniz AŞ ve Tinsa İnşaat ortak girişiminden geldi.
Sarıyer - Çayırbaşı arası 4 bin 100 metrelik karayolu tüneli - Çayırbaşı kavşağı ve bağlantı yolları - Kestanelik kavşağı bağlantı yolları inşaaatı: 5 firma teklif verdi. En iyi teklifi, 135 milyon 981 bin 94 YTL ile Öztaş İnşaat sundu.
Dolmabahçe - Fulya arası 2 bin 27 metrelik karayolu tüneli - Dolmabahçe kavşak ve bağlantı yolları - Fulya kavşak ve bağlantı yolları inşaatı: 9 firma teklif verdi. En iyi teklif, 83 milyon 874 bin 557 YTL ile Limak - Kolin ortak girişiminden geldi.

Levazım - Akatlar arası 3 bin 360 metrelik karayolu tüneli - Levazım Kavşağı bağlantı yolları - Akatlar Kavşağı ve bağlantı yolları inşaatı: 9 firma teklif sundu. En iyi teklifi 102 milyon 812 bin 120 YTL ile Limak ve Kolin ortak girişimi verdi.

MİLLİYET INTERNET



Kerem.
12 yıl önce - Cmt 31 Mar 2007, 13:14

Tünel ihalesi iptal oldu. İETT Citaroları alırken dışardan borç almıştı.Onun için İETT ilk önce bu borcunu ödemeli.Daha sonra da metro gibi ulaşımı kolaylaştıracak yatırımlara harcanmalıdır.Tabii bu arada otobüs alımına devam etmelidir.

mesutguven
12 yıl önce - Cmt 31 Mar 2007, 22:52

İstanbulun en büyük sorunu bildiğimiz kadarıyla ulaşım.Bence bu para ulaşıma harcanmalı.Özelliklede yer altı ulaşımı için.Metrolar yapılmalı.O zaman ulaşım birazda olsa rahatlar.



ANA SAYFA -> ULAŞIM