Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1
Emir Kula
12 yıl önce - Pzr 25 Mar 2007, 19:12
İstanbul 98D İETT Otobüs Hattı Neden İndirimli Hat Olarak Çalışıyor?





(+)

98D Hattında Çalışan 85-219 Kapı Numaralı MAN otobüsümüz.Şoför Amcamızın Kime Güldüğünü Hala Anlayabilmiş Değilim  


Akın Kurtoğlu

12 yıl önce - Pzr 25 Mar 2007, 19:19

Bu 98D hattının da neden haksız bir şekilde indirimli olarak yıllardan beri çalışmakta olduğunu anlamış değilim Onun yarısı kadar uzunluktaki başka hatlar tam biletli, ama ısrarla 98D indirimli. Bir de giderek uzuyor son durağı her sene. Besleme deseniz, besleme ile alâkası kalmadı hattın...
Akın KURTOĞLU


:BARIŞ:

12 yıl önce - Pzr 25 Mar 2007, 19:38

Emiran Kula demişki;
Alıntı:
98D Hattında Çalışan 85-219 Kapı Numaralı MAN otobüsümüz.Şoför Amcamızın Kime Güldüğünü Hala Anlayabilmiş Değilim
 
  Akın Kurtoğlu demişki;
Alıntı:
Bu 98D hattının da neden haksız bir şekilde indirimli olarak yıllardan beri çalışmakta olduğunu anlamış değilim  Onun yarısı kadar uzunluktaki başka hatlar tam biletli, ama ısrarla 98D indirimli. Bir de giderek uzuyor son durağı her sene. Besleme deseniz, besleme ile alâkası kalmadı hattın...  
Akın KURTOĞLU


Belkide Akın abi'nin dediği gibi 98D'yi indirimli hat yapana gülüyordur.



a.çetin
12 yıl önce - Pzr 25 Mar 2007, 20:10

98D/Ateştuğla-Bakırköy hattına zaman zaman körüklü araçlarda çalışıyor... şu anda normal 6 araç+2 araç akşamları beslemesi olarak çalışıyor yolcusuda yoğun bir hat...indirimli olmaması gereken bir hat ama yolunun üzeinde A3/Bakırköy-Bağcılar minibüs hattı var...

Orcun_2346
12 yıl önce - Pzr 25 Mar 2007, 20:16
98D İETT Otobüs Hattı Neden İndirimli Hat?


Arkadaşın dediği gibi yüksek bir ihtimalle minübüsler yüzündendir çünkü bu hattın muazzam yolcusu oluyor.Araçlar hep paket oluyor..



Akın Kurtoğlu

12 yıl önce - Pzr 25 Mar 2007, 20:25

Hattın 27 durağı var. Her iki durak arası: 2 dakika kabul edilirse 54 dakikalık bir seyahat süresi var. Bazı durakların aralarının yakın olması ve yolcususz geçilmesi gibi ihtimaller gözönüne alınarak, iki durak arası katsayıyı: 1.5 dakika olarak kabul etsek dahi: 1.5 X 27 = 40.5 dakika eder. => (40.5 + 54) / 2 = 47.25 dakika ortalama buluruz. Zaten hattın tur müddetleri de 110-130 dakika arasında değişmekte olup, ortalam 120 dakika (2 saat) bulunuyor. 6 otobüsle; 20 dakika, 8 otobüsle (zirvelerde); 15 dakikalık periyotlar olabiliyor.

Hattın tarihçesi: 1982 yılında mülga belediye otobüslerinin İETT'ye katılmaları sonucunda, diğer çevre belediyelerin otobüs ve midibüsleriyle birlikte, Yeşilbağ Belediyesi otobüsleri de İETT'ye devredildi. Araçları kırmızı-kreme boyandı. Bunlarla 92B ve 98D hatları oluşturuldu. 1984'den sonra bu hatlara normal İETT otobüsleri de verilmeye başladı. Bu arada hat, zaman içinde Yeşilbağ'dan Bağcılar'a, sonra Çiftlik'e, ardından da Ateştuğla'ya uzatıldı. İlk kurulduğunda; 60 dakikalık tur müddetlerinde çalışırken, günümüzde; 110-130 dakikaya kadar çıktı. Hattın güzergâhı hep; Parseller adı verilen Bağcılar-Haznedar arasında uzanan yolboyunu takip etti.

Akın KURTOĞLU


Orcun_2346
12 yıl önce - Pzr 25 Mar 2007, 20:33
98D İETT Otobüs Hattı, Neden İndirimli Hat Olarak Çalışıyor?


Ayrıca bu hattaki araçların niye belli saate kadar çiftlikten kalktığını anlamış değilim..



gökmen efe
12 yıl önce - Pzr 25 Mar 2007, 20:33

Fazla yolcusu olmadığından indirimli çalışıyor olabilirmi acaba?

Orcun_2346
12 yıl önce - Pzr 25 Mar 2007, 20:35
98D İETT Otobüs Hattı, Neden İndirimli Hat Olarak Çalışıyor?


Aksine bu hattın arabaları hep dolu oluyor.

gökmen efe
12 yıl önce - Pzr 25 Mar 2007, 20:36

o zaman garanti besleme hattı olduğu için indirimli çalışıyorudr



sayfa 1
ANA SAYFA -> ULAŞIM