Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 13
Engin Topal

4 yıl önce - Sal 04 Ksm 2014, 01:20

Alıntı:
Engin abi dostlarımız arkadaşlarımızla paslaşmak bence yanlış değil.


Sen işi yine futbola bağladın ...

Mesele yok zaten ... herkes aynı şeyi düşünüyormuş ... ögrenmis oldum ve memnun oldum ...


Ramazan DOĞAN

4 yıl önce - Sal 04 Ksm 2014, 01:21

Alıntı:
yine gaptın wowları ...

Abi birtek wow değil artı puan da vermişler, dostlar sağolsun..



Alıntı:
Ramazan arkadaşımızda gelmiş Ramazan merhaba ya naber ? Süper fotolarına devam dostum aynen yola devam

Fotoğraflarımı beğendiğin için çok teşekkür ederim Haldun sağolasın..


burakyrc

4 yıl önce - Sal 04 Ksm 2014, 01:21

Serkan abinin yorumuna katılıyorum, yaşadığımız bir şey çünkü örnek vermek gerekirse ben Sakarya' dan katıldığım için Sakarya başlıklarını sürekli takipteyim, ve çok da fotoğraf paylaşılırız ama bunu gören sadece Sakaryalılar oluyo , çok güzel resimler yükleniyo gerçekten wow u hak eden emek verilmiş resimler yükleniyo ama en fazla bakılma sayısı 10 wow sayısı 2, bu da kırıcı olabiliyo haliyle , anasayfa ya bir bakıyorum, katılımcısı yoğun olan şehirlerden çok bi artısı olmayan bir fotoğraf bu insanın canını sikabiliyo serkan abinin demek istediği de bu sanırım

He gerçekten müthiş fotoğrafları olan abilerim arkadaşlarım da var isterse anasayfanın hepsi o şehrin fotoğrafı olsun gözüm kapalı basarim wow u



En son burakyrc tarafından Sal 04 Ksm 2014, 01:25 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


ahmet_44
4 yıl önce - Sal 04 Ksm 2014, 01:23

Alıntı:
Bilakis belki hayatım boyunca hiç gitmeyeceğim bir şehri tanımış oluyorum.

Serkan bey, hayatınız boyunca hiç gitmeyeceğiniz bir şehir de varmış çok sevdiğiniz ülkenizde...? sizin hayatınız boyunca malatya gibi güzide bir şehre niçin gitmeyeceğinizi bilemem? ama ben, daha önce gittiğim güzel bursaya defalarca gitmek isterim...


Engin Topal

4 yıl önce - Sal 04 Ksm 2014, 01:24

Alıntı:
ben Sakarya' dan katıldığım için Sakarya başlıklarını sürekli takipteyim, ve çok da fotoğraf paylaşılırız ama bunu gören sadece Sakaryalılar oluyo , çok güzel resimler yükleniyo gerçekten wow u hak eden emek verilmiş resimler yükleniyo ama en fazla bakılma sayısı 10 wow sayısı 2


Biraz takip edeyim Sakarya fotograflarini ...



Haldun Turan

4 yıl önce - Sal 04 Ksm 2014, 01:29

Serkan beyin fotoğrafları da hoş ki.İlginç turist çalışmalarını da beğendim ve gerekeni yaptım ama ondan karşılık gelsin diye yapmadım.Serkan bence fotoğraf tekniği konusunda bilgisi olan olaya daha profesyonelce bakabilen bir arkadaş yani benim gibi sadece çekme ve paylaşma tutkusu aşırı olan birisi değil daha iyinin peşinde.Benden daha bilgili olduğu kesin fotoğrafçılıkta.Kritiklerini okumuştum.

Engin abi benim açtığım bazı dizi başlıklarıma ve çok beğendiğim filmler hakkında yazdığım yorumlara puan verdi bence gayet normal ama bende bir huy var bazen heyecan ve coşkulu olduğumdan izlediğim ve çok sevdiğim filmleri sinema bilgisine güvendiğim 2 3 abime özelden atarım. Burç abi ve Mehmet! abi gibi.Çünkü onlarda sinema seviyor.

O an kendileri yoğumu sitede başka paylaşımları var mı düşünmeden atarım biraz bencilce ama öyle.

Ama puan versinler diye değil inanın görmeleri lazım filmimi.Takıntılarımdan birisi budur.Mutlaka görmeleri lazım izlediğim filmi yoksa kaynayıp gidebilir arada.


En son Haldun Turan tarafından Sal 04 Ksm 2014, 01:30 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


burakyrc

4 yıl önce - Sal 04 Ksm 2014, 01:30

Alıntı:
Biraz takip edeyim Sakarya fotograflarini ...


Sakarya misal yani Engin abi, bütün az katılımcı şehirlerimizde vardırbence bu problem



ahmet_44
4 yıl önce - Sal 04 Ksm 2014, 01:30

Alıntı:
geçen tek cümlelik hiç bir anlamı olmayan bir mesaja 9 küsür puan verilmiş.

9 puanı anladık ama hala küsürü anlayamadım, nasıl oluyor o iş? anlaşılan torpilli olup yarım puan ya da 1,5 puan verebilenler de varmış... o zaman bu iş iyice adam kayırmaya girdi... az kaldı bugün yazılan "tek cümlecik" bir mesaj da 9 küsür puana ulaşmak üzere...


Haldun Turan

4 yıl önce - Sal 04 Ksm 2014, 01:31

Islama köftesini çekin arkadaşlar ana sayfa olur

İbrahim YILDIZ

4 yıl önce - Sal 04 Ksm 2014, 01:31

Malatyalılar
Sizi seviyoruz

İnsanın memleketini sevmesinden daha doğal bir şey yok

Serkanın söylediği gerçekten kalitesiz foto ve mesajların desteklenmesi zannedersem

Yoksa şemsiyeli sokak fotosu gibi bir şaheser asla kastedilmez





sayfa 13
« önceki   123 ... 121314   sonraki »
ANA SAYFA -> HABERLER ve SOHBET