Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3
Akın Kurtoğlu

12 yıl önce - Pzr 24 Hzr 2007, 01:11

İskelenin olduğu noktanın bir uydu haritası ve çevre yerleşiminin durumunu birisi buraya iliştirirse, belki merkezden sahile giden kısa bir pik ring hat için İETT'ye ricada bulunulabilinir...

Akın KURTOĞLU


Çağrı Tekin

12 yıl önce - Pzr 24 Hzr 2007, 01:33

İskele burası olmalı. Aslında az ileride bir iskelemsi var ama büyük ihtimalle doğru olanı işaretledim. İETT'nin buraya ana durak yapması çok mantıklı olur. Tüm sahil ilçelerinin kendi adlarıyla anılan birer ana durakları olmasına rağmen Maltepe böyle bir durağa sahip değil. Ayrıca tüm ilçeler ana duraklarını sahile taşıdılar Maltepe de böyle başlayabilir İDO ile entegrasyon yapabilir. Ana durak kurulana kadar işletilebilecek bir ring hattı da çizdim.

Edit:Hakan Taşkıran'ın uyarısıyla iskelenin yerini düzeltiyorum. Kendisi ayrıca iskelenin park alanına 5-6 otobüsün rahatça sığabileceğini söyledi.Yolcuların geniş sahilyolundan geçmelerine bile gerek kalmayabilir bu sayede ancak yetkililere haber verilmesi bir an önce buraya bir hat kurulması gerekir.


 

(+)


hakantaskiran

12 yıl önce - Sal 03 Tem 2007, 15:14



Maltepe İskelesinin Sahilden Görünümü




hakantaskiran

12 yıl önce - Cmt 21 Tem 2007, 15:17



Maltepe İdo İskelesine Deniz otobüsü yanaşırken


hakantaskiran

11 yıl önce - Prş 02 Ağu 2007, 01:00

Dün akşam üstü Maltepe İdo İskelesinin oralarda dolaşırken Kabataş  Bakırköy  ve Avcılar tarafından gelen deniz otobüsü yanaştı

Gemiden inen yolcuları tek tek saydım  ve inen yolcu sayısı  33 kişiydi

İskelenin açılışı 1 ay olmasına rağmen bence çok iyi bir rakam gibi görünüyor...

İskelenin yanındaki büyük alana bence İETT Ana durağı gerekli...O zaman bu iskelenin yolcu kapasitesinde büyük bir artış olacağı kesindir



özki
11 yıl önce - Sal 07 Ağu 2007, 15:55

beyler bence İDO bizi kazıklıyor.Maltepeden yolcu taşıyan motorlara baksanıza,salon içinde kaplaması bile yok.ido ucuza motor kiralıyarak teknelerin dizaynına bakmadan salonu harabe gibi teknelerle yolculuk yaptırmaya mecbur bırakıyor bizleri.TURYOL ve DENTUR motorları daha guzeldi

Süha
11 yıl önce - Çrş 13 Şub 2008, 17:06

Bu iskele hakkında hiç gelişmeler yazılmamış. Şu anda ne durumda hangi seferler yapıyor yolcu durumu nedir ? Bu konularda güncel olarak bizi aydınlatabilirimsiniz ?



C. H. Engin Er

11 yıl önce - Çrş 13 Şub 2008, 17:14

Pendik-Avcılar tarifeye göre 2 saat 20 dk sürüyor yani işte bu yüzden insanlar kullanmıyor, İDO kar etmek içinmi yoksa hizmet içinmi var 5 yerde yolcu alan deniz taşıtını kimse kullanmak istemez, Maltepe de atıl vaziyette kalacaktır, adalara gidenler için Bostancıyı kullanmak bir alışkanlıktır, ayrıca otobüsleri de buraya entegre etmek zor çünkü uygun bağlantı yolları yok, küçükyalıdan sahile inen bir bağlantı var giren çıkamıyor...

Serdar YAZICI
9 yıl önce - Cmt 13 Şub 2010, 15:14

Bu hattı Maltepe'den Kabataş'a karayolu seçeneğini bertaraf etmek için kullanıyordum. Metrobüsün köprü geçişini rahatlatması sayesinde Maltepe'den Kabataş, Beşiktaş, Zincirlikuyu, Levent istikametine gidecekler için tren+metrobüs ideal hale geldi. Şimdi deniz otobüsünü daha da az kişi kullanıyor. Belki banliyo hattının kapanma tarihi sonrası belli bir yolcu artışı olabilir.

Ayrıca, IDO'nun web sitesinde bulunmamasına rağmen, adalara motor seferleri mevcut. Büyükada'ya 20-25 dakikada varması büyük avantaj sağlıyor. Aracınızla Maltepe iskelesine kadar gelip gün boyunca İspark'a bağlı otopark'ta bekletebiliyorsunuz.


Hakanozh86

9 yıl önce - Pzr 14 Şub 2010, 00:41

günde 2 kere kullanılıyor yani adalar hariç.
Sabah Pendik - Avcılar
Akşam Avcılar Pendik
Bostancı aktarmalı olduğu için Bostancıda da bekleme var maalesef.
Ben Kartaldan Avcılara gitmiştim. Aslında hızlı ulaşım, trafik yok. Ama trenle Pendik S.çeşme 35dk, Ordan metrobüs 1 saate Avcılar.
Aslında Tuzla Pendik Kartal Maltepe Bostancı dan direk Bakırköy -Avcılar olmalı. Kadıköyde durmanın anlamı yok metrobüs varken. Bostancı bile olmayabilir. Tabi banliyöler kapanınca durum değişecek. Açılınca da hepten değişecek



sayfa 3
ANA SAYFA -> ULAŞIM