Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 24
Sedat_85g

13 yıl önce - Sal 07 Ekm 2008, 22:00

Alıntı:
85A ve 85G hattının birleştirilerek cevizlibağa ring çalışan indirimli bi hat olması konusunda sanırım herkes hemfikir


Peki Ring in yonu ne olacak??

Incirli'den Gungoren ve Merter'e dogru mu yoksa tersi mi olacak ?

Bu durumda DT1 ve DT2 ornekleri gibi iki farkli ring hattan bahsetmek gerekir...

Bence kisalttigimiz hatlara bir standard koyulmali.
Ayni noktadan (Incirli) E-5 e katilan iki Mecidiyekoy hatti 85 Cevizlibag'da 85G Incirli'de kesilmis. Hicbir anlam veremiyorum bu uygulamaya...
85M haric tüm kisalan hatlarin
- ya Cevizlibag'a cekilmesi;
- ya ortak guzergahta olduklari baska hatlara kaydirilmalari
(ör. 85G>336B IETT; 85B>97A; 85>94A; 85A>92G)

-ya da tüm E-5 güzargahindaki hatlari kokunden degistirip Sirinevler, Incirli ve Cevizlibag'da ic kesimlerden gelen tüm hatlari kesip buralardan Taksim-Eminonu-Beyazit ringleri duzenlenmeli...
diye düsünüyorum...


emirgunes
13 yıl önce - Çrş 08 Ekm 2008, 22:20
85A


Dostum ring iyi fikir ama merter güngören hattında pek verimli olamaz gibi geliyor bana.

Şu an 85A hattında bir otobüs çalışıyor.
Saatte bir geçiyor.
Merterde oturan insana hiçbir faydası yok.
Merter Metroda inen adamın mertere çıkmasına bile yaramayan saçma bişey olmuş.

Bağcılara kadar uzatılan 92G nin günün her vakti kalabalık ve geç gelmesi ile de Merter yolcusu perişan.

Bu yüzden 85A cevizlibağa uzatılmalı araç sayısı artırılmalıdır.

ÖNERİ:
85A yerine eskiden tozkoparan eminönü çalışan (sanırım 92A idi) hattın tozkoparan ve merterden eminönüne çalışması oldukça yararlı olur. 92B 92C 92G nin yolcu talepleri göz önüne alındığında mantıklı bir çalışma olur.


tolgac
13 yıl önce - Prş 09 Ekm 2008, 13:08

Alıntı:

- ya ortak guzergahta olduklari baska hatlara kaydirilmalari
(ör. 85G>336B IETT; 85B>97A; 85>94A; 85A>92G)


Ortak güzergahda bulundukları hatlara kaydırılmalarının önemli bir neticesi olacaktır.Örneğin 85B hattını iptal edip yükünü ve araçlarını 97A'ya kaydırdığınızda suriçi trafiğine gereksiz bir yükleme yapmış olursunuz.Bahsettiğiniz diğer hatları kullanmadığım için fikir üretemeyeceğim ancak 85B için şunu söyleyebilirim:
Metrobüs ikinci etabının devreye alınması ile 85B yolcusu metrobüste kazandığı zamanı incirlide basın sitesi otobüslerini bekleyerek veya binmeye çalışarak kaybediyor.Bu hatta ağırlıklı olarak halk otobüsleri çalışıyor akşamları incirli durağına yüklü vaziyette gelen 97A'ya insanlar resmen hücum ediyor ve bu işten mamalanmak isteyen uyanık ÖHO ekibi de insanları otobüsün içine sardalya gibi istif etmeye çalışıyor halbuki enfazla 3-4 dk içinde arkadan bomboş bir 85B gelecek.Diğer bir noktada cevizlibağda yolcu bekleyen 85B ler arkadan bir 97A'nın geldiğini farkettiklerinde onu geçip incirlideki yolcuları kapmak için yarışmaya başlıyorlar.Kalabalık merter yanyolda koca 2 otobüsün yarışmaya başladığında olacakları siz düşünün.

İETT'nin insanları kanalize edecek bazı yaklaşımlarda bulunması lazım.Örneğin 97A ve 85B'nin basın sitesi kalkışlarını aynı saate getirebilirler.Böylelikle şuanda olan cevizlibağa gidecek kişinin 85B'nin kalkışını beklememek için 97A'ya binip insanları canından bezdirmesine önlem alabilirler.

İETT her zamanki gibi besleme hatları konusunda yine sınıfta kaldı.


Sedat_85g

13 yıl önce - Cum 10 Ekm 2008, 18:46

Alıntı:
Ortak güzergahda bulundukları hatlara kaydırılmalarının önemli bir neticesi olacaktır.Örneğin 85B hattını iptal edip yükünü ve araçlarını 97A'ya kaydırdığınızda suriçi trafiğine gereksiz bir yükleme yapmış olursunuz


Benim gonlumden 3. alternatifim

-ya da tüm E-5 güzargahindaki hatlari kokunden degistirip Sirinevler, Incirli ve Cevizlibag'da ic kesimlerden gelen tüm hatlari kesip buralardan Taksim-Eminonu-Beyazit ringleri duzenlenmeli...


daha fazla geciyor tabiki. Bu alternatifle Eminonu-Taksim-Beyazit hatlari homojen bir sekilde yolculuga imkan verecektir. Yani Bakırkoy Eminonu bos giderken Eminonu Basin Sitesi balik istifi olmayacak. Ancak Bu aktarmalarin ucretsiz olmasi gerekir...


emirgunes
13 yıl önce - Cum 10 Ekm 2008, 23:07

bu besleme çok moda oldu
yarın eminönü ve beyazıttan tramvay var diye otobusler cevzlibağa çekilirse şaşırmamak lazım hayatımız besleme olacak yau

10 şeritli e-5 ten 4 hattı kaldıran insafsız iettden bir mantıksızlık daha bekliyoruz.



Mustafa Köseoğlu
13 yıl önce - Cum 10 Ekm 2008, 23:32

Metrobüs Anadolu Yakasına geçince 129L haricindeki bütün 129 türevli hatlar kesinlikle iptal edilir. Bunlarla birlikte 500(Cevizlibağ-Kadıköy) veya 500A(Edirnekapı-Kadıköy) türevli hatlardan birinin hattını kesin iptal ederler,diğerinin hattının ise seferlerini azaltırlar.

tolgac
13 yıl önce - Cmt 11 Ekm 2008, 01:49

Alıntı:

bu besleme çok moda oldu
yarın eminönü ve beyazıttan tramvay var diye otobusler cevzlibağa çekilirse şaşırmamak lazım hayatımız besleme olacak yau

10 şeritli e-5 ten 4 hattı kaldıran insafsız iettden bir mantıksızlık daha bekliyoruz.

Tramvay mevcut durumu ile artık daha fazla yolcunun altından kalkamıyor.Eğer kaldırabilseydi emin olun Cevizlibağ batısından Eminönüne otobüs kalmazdı
Besleme hatların moda olması normaldir çünkü ecnebilerin one seat ride dediği bir yerden bir yere tek vesait ile gitmek modern şehirlerde pek yaşanan bir durum değil


Akın Kurtoğlu

13 yıl önce - Cmt 11 Ekm 2008, 05:26

Aslında ikinci etap açıldıktan sonra, hat üzerindeki otobüs hatlarından bir kısmı kısaltılıp, bir kısmı da iptal edilecekti. Ama bizde adettir. Birşey için yapılan program sonradan yürürlüğe konulmaz, kâğıt üzerinde kalır. Örnek mi? Meselâ şu alttaki alıntı:


(+)


Bu düşünceye göre, 66'sı İETT, 48'i ÖHO olmak üzre toplam 114 araçlık bir hat grubundan bir kısmı kısaltılacaktı. İçlerinde 41AT ve 341T'nin de Mecidiyeköy'den geri döndürülmesi gibi bir çalışma var iken, nedense bu, uygulamaya konulmadı...

Akın KURTOĞLU


Gökçe Aydın
13 yıl önce - Cmt 11 Ekm 2008, 12:32

Aslında İETT bırakın yeni hatları kısaltmayı, metrobüs nedeniyle kısalttığı hatlardan bir kısmını geri koymalı. Metrobüs şimdiden kapasitesinin sınırlarında işliyor.

Akın Kurtoğlu

13 yıl önce - Cmt 11 Ekm 2008, 12:35

Alıntı:
Aslında İETT bırakın yeni hatları kısaltmayı, metrobüs nedeniyle kısalttığı hatlardan bir kısmını geri koymalı.

Aksaray-Laleli-Bayazıd cadde tramvayına paralel olanlardaki gibi mi? Bizde hat planlaması diye birşey hiçbir zaman için olmadı, hiçbir zaman için de olmayacak. Boşuna heveslenmeyin bu konuda... "Eski tas eski hamam" diye ne güzel demiş büyüklerimiz...

Akın KURTOĞLU



sayfa 24
« önceki   123 ... 2324252627   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM