Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3
yusuf38
15 yıl önce - Cum 09 Mar 2007, 12:56

cevizlibağ-küçükçekmece arası d-100 yolunu kullanan iett ve öho hatları                                                        
127 KADIKÖY-TOPKAPI
141 CİHANGİR MAH. - AVCILAR - YENİBOSNA METRO
142 BOĞAZKÖY- Y.BOSNA METRO
142A ESENYURT-YENİBOSNA METRO
142F YEŞİLKENT- Y.BOSNA METRO
143 KÜÇÜKÇEKMECE- ZEYTİNBURNU METRO
145 MARMARA EVLERİ-AKSARAY
145M BEYLİKDÜZÜ -MECİDİYEKÖY(Ç.KATLI)
146 BAHÇEŞEHİR-BAKIRKÖY
303 SİLİVRİ-YENİBOSNA METRO
304 KUMBURGAZ-YENİBOSNA METRO
31 YENİBOSNA(KUYUMCUKENT) - YENİKAPI
33B ÜÇYÜZLÜ - EMİNÖNÜ
341T SARIYER - TOPKAPI
34B BAŞAKŞEHİR 4.ETAP - YENİBOSNA METRO
36CY CEBECİ MAHALLESİ - Y.BOSNA METRO
397B BAŞAKŞEHİR - Z.BURNU METRO
400 BÜYÜKÇEKMECE-YENİBOSNA METRO
400A BEYKENT HASBAHÇE - YENİBOSNA METRO
401 ÇATALCA-YENİBOSNA METRO
402 BİNKILIÇ-YENİBOSNA METRO
403 ÇİFTLİKKÖY-YENİBOSNA METRO
404 KARACAKÖY-YENİBOSNA METRO
418 HADIMKÖY-YENİBOSNA METRO
41AT AYAZAĞAKÖYÜ -CEVİZLİBAĞ
429 KIRAÇ-YENİBOSNA METRO
448 MİMARSİNAN-YENİBOSNA METRO
458 GÜRPINAR-YENİBOSNA METRO
500 CEVİZLİBAĞ-KADIKÖY
500T TUZLA-TOPKAPI
522 ALEMDAĞ-TOPKAPI
522A V.KARANİ-SAMANDIRA-CEVİZLİBAĞ
522B YENİDOĞAN-TOPKAPI
522ST SULTANBEYLİ-TOPKAPI
55Y GAZİOSMANPAŞA-YENİBOSNA METRO
71T ATAKÖY - TAKSİM
72T YEŞİLKÖY - TAKSİM
73 YENİBOSNAMETRO-TAKSİM
73T FLORYA - AKSARAY
75 DAVUTPAŞA - MECİDİYEKÖY
76 BEYLİKDÜZÜ- BAKIRKÖY
76B CİHANGİR MAH. AVCILAR - BAKIRKÖY
76C BÜYÜKÇEKMECE-BAKIRKÖY
76D BAHÇEŞEHİR-TAKSİM(ÇİFT KATLI)
76T CİHANGİR MAH.-AVCILAR-TAKSİM(ÇİFT KATLI)
76Y İHLAS MARMARA EVLERİ-BAKIRKÖY
78 İST.ÜNİ.KAMPÜSÜ - Y.BOSNA METRO
82 YENİBOSNA METRO - EMİNÖNÜ
82B YENİBOSNA METRO - BAYAZID
85 BAKIRKÖY - MECİDİYEKÖY
85A MERTER SİTELERİ - MECİDİYEKÖY
85B BASINSİTESİ - MECİDİYEKÖY
85G GÜNGÖREN - MECİDİYEKÖY
85M YENİBOSNA METRO-MECİDİYEKÖY
85T DAVUTPAŞA - TAKSİM
89 ATAKENT MAHALLESİ-AKSARAY
89A KANARYA-Z.BURNU METRO
89B TEPEÜSTÜ-AKSARAY
89G ALTINŞEHİR (GÜVERCİNTEPE)-ZEYTİNBURNU METRO
89İ HALKALI-AKSARAY
89M MARMARA SAN.SİTESİ - Z.BURNU METRO
89S SÖĞÜTLÜÇEŞME - ZEYTİNBURNU METRO
89YB ATAKENT MAHALLESİ - YENİBOSNA METRO
92 ATEŞTUĞLA - EMİNÖNÜ
92B ATEŞTUĞLA - BAYAZID
92C HAZNEDAR - EMİNÖNÜ
92G GÜNEŞTEPE-EMİNÖNÜ
94 OSMANİYE - EMİNÖNÜ
94A BAKIRKÖY - BAYAZID
97 GÜNEŞLİ - BAYAZID
97A BASIN SİTESİ - EMİNÖNÜ
97B ÇAVUŞPAŞA - BAYAZID
97T BASIN SİTESİ - TAKSİM
98 DEPREM KONUTLARI BAŞAKŞEHİR 1.ETAP - BAKIRKÖY
98A GÖZTEPE MAH. - BAKIRKÖY
98B YENİBOSNA(KUYUMCUKENT) - BAKIRKÖY(İNDİRİMLİ)
98E GÜNEŞLİ BASIN TESİSLERİ - BAKIRKÖY
98H BAŞAKŞEHİR 4.ETAP - BAKIRKÖY
98İ HALKALI - BAKIRKÖY
98M İSTOÇ - BAKIRKÖY
98S KONUTBİRLİK - BAKIRKÖY
98T ATAKENT MAHALLESİ- BAKIRKÖY
E-57 BAHÇEŞEHİR - BAKIRKÖY
HT15 GÜVERCİNTEPE MAH.-Y.B METRO
HT18 HADIMKÖY- YENİBOSNA METRO
HT20 ŞAHİNTEPESİ - YENİBOSNA METRO
HT28 BEYLİKDÜZÜ-YENİBOSNAMETRO
HT29 KIRAÇ - Y.BOSNA METRO
HT48 MİMARSİNAN-YENİBOSNA METRO
HT58 GÜRPINAR - YENİBOSNA METRO


Ufuk Şanver

15 yıl önce - Cum 04 May 2007, 19:07

Topkapı-Küçükçekmece faaliyete girince bence çok fazla hattı değiştiremezler.Minibüslerin bir kısmını Küçükçekmece ye çekebilirler ancak.O yazılı hatlardan mesela 92C,92B,75,köprü geçişliler,.. sadece Topkapı-Cevizlibağ arasında e-5 ikullanıyor.Merter den geçenler sadece şel-topkapı arasında v.s.
Mesela Osmaniye-Bakırköy-Eminönü hattına ne yapabilirsiniz ki? ya da Yeşilköy-Taksim hattı sadece Ömür den Topkapı ya kadar bu yolu kullanıyor.İnsanlara bu yolu üç vesait yaptırmak gibi bir hakkınız yok zaten.(2 defa ücret ödemek gerekir diye diyorum)

Bence 143 iptal olabilir metrobüs ile beraber.145 i Y.Bosna Metro ya kısaltabilirsiniz belki.Onun haricinde bence fazla da birşey yapılamaz.yalnız eğer Çapa ya girmeden Topkapı ya bir dönüş verilirse daha önce Topkapı ya kısalıp sonra Aksaray a uzatılmış hatlar tekrar Topkapı ya çekilebilir diye düşünüyorum(89,89İ,73T,89B ;145 i Y.Bosna Mt.ya çektim)

iyi akşamlar


OzanEmre

15 yıl önce - Cum 04 May 2007, 21:20

yusuf38 yazdığın listede 98E GÜNEŞLİ BASIN TESİSLERİ - BAKIRKÖY otobüsü sadece bir durakta E-5'i kullanıyor. Oda İncirlide Bakırköy istikametinden Güneşliye giderken. Onun haricinde sadece İncirli Durağından sonra Bahçelievlere girip Yayla, Soğanlı, Kocasinan, Yenibosna(Merkez) ve Güneşli İstikametini takip ediyor.

Akın Kurtoğlu

15 yıl önce - Pts 09 Tem 2007, 21:06



Topkapı-Avcılar Arası Metrobüs Hattı Durakları(+)


Artık hattın şekillenmeye başlaması ve durak yerlerinin kesinleşmesiyle birlikte, Metrobüs istasyonları belli oldu. Buna göre, bu istasyonlara kuzey-güney istikametinde mekik (shuttle) seferi yapması muhtemel İETT ve ÖHO otobüsleri ile minibüslerin yeni hat oluşumları nasıl olabilir? Bu konuyu düşünmenin vakti geldi artık...

Örnek olarak:

"İncirli" durağına, güney istikametinden; Bakırköy, Osmaniye, Ataköy, Yeşilköy hatları oluşturulabilinir. Kuzey istikametinden de; Basın Sitesi, Soğanlı-Çavuşpaşa, Güngören, Haznedar, Bağcılar-Çiftlik hatları...

Nâçizâne tavsiyem, her durağa 600'le başlayan ve 10'ar 10'ar artan birer numara verilmesi...

Böylece, o istasyona 10'ar numaralık sayılar rezerve edilmiş olur.

* Merter toplama istasyonu: 600-609,
* İncirli toplama istasyonu: 610-619,
* Şirinevler toplama istasyonu: 620-629,
* Yenibosna toplama istasyonu: 630-639,
...
...

Sonra da buraya bağlı olan hatlar, sırasıyla numaralandırılmaya başlanır. Böylece ("İncirli" örneği için);

610-Bakırköy
611-Osmaniye
612-Ataköy
613-Yeşilköy

615-Basın sitesi
616-Çavuşpaşa
617-Güngören
618-Haznedar
619-Bağcılar-Çiftlik

gibi...

Böylece ilk 2 dijite bakılarak (daha doğrusu ortadaki dijit gözönüne alınarak), önünüzden geçen aracın hangi istasyona gideceği (ya da hangi istasyondan geldiği) rahatlıkla anlaşılır. İşin omurgası baştan çatılır. Ortadaki "1" numarası; İncirli'nin kodu olur. Akabinde sağına gelen rakam da; o bölgenin semt numarası olur.

            6            +                  1            +                      5
Metrobüs(Avrupa)    "İncirli" İstasyonu     "Basın Sitesi" semt kodu

Basın sitesi'nden, başka bir yolla (arka taraftan) bir de Yenibosna'ya başka bir hat daha konulması gerekirse, onun hat numarası da böylece kolaylıkla ortaya çıkar: 635  Ya da Şirinevler'e: 625...

Akın KURTOĞLU


Keremss
14 yıl önce - Pzr 26 Ağu 2007, 14:03

Alıntı:

Metrobus kesinlikle gecici cozum olarak dusunulmemeli zaten basladiginda IETT de bunun boyle olmadigini gorecek.


Ama metrobus kısa vadeli çözüm olarak ortaya atılmış bir plan ve Metrobus ister kötü ister iyi bir plan olsun Metrobusün en önemli yanı e-5'den minibuslerin kalkacak olmasıdır.

Göreceksiniz Metrobus hizmete açıldığı ilk gün (eğer minibuslerde aynı gün E-5'e çıkmazsa muhtemelen 5-6 beraber E-5'te bulunurlar   ) İstanbul trafiği %80 rahatlayacak bunu Metrobus yapmayacak ama Minibusler kalkacağı için dolaylı yollardan metrobusler yapmış olacak İnşallah belediye bu kararında tavrını net ortaya koyar ve minibusleri E-5'den kaldırır...

İnanın sabahları ve akşamları insan cinnet geçiriyor minibusler butoplumu kanser yapacak içinde 4-5 kişi var ve ne kural tanıyorlar ne zaman kavramları var adamların şuan yaz ve okullar kapalı olduğu halde trafiği mahvediyorlar birde okulların açıldığını düşündükçe kabusun yaklaştığını anlıyorsunuz. Her akşam Mecidiyeköyden - Bakırköy'e gidiyorum ve yolun Minibussuz kısmı (Mecidiyeköy-Cevizlibağ) arası 10 dakika ama Cevizlibağdan sonra zulum başlıyor avcıalara kadar minibus var oraya kadarda trafik var ne zaman minibus trafikten azalıyor veya bitiyor orada trafikte bitiyor...

İyisiyle - Kötüsüyle METROBUS GELSİNDE ŞU MİNİBUSLERDEN KURTARSIN BİZİ!



Ahmet Bengüer
14 yıl önce - Pzr 26 Ağu 2007, 14:21

Evet çilenin bitmesine az kaldı.Dün Cevizlibağ'da Avcılar istikametine doğru otobüs bekliyordum.Minibüsler Cevizlibağ otobüs durağını istila etmişler hiçbir belediye otobüsü durağa yanaşamıyor ve ilgililer buna seyirci kalıyor bu durakta sabit bir trafik zabıtasının beklemesinde fayda var sanırım bu durakta minibüsler zaman zaman 3-4 şeridi birden felç ediyorlar.

Metrobüs gelince durum değişecek taşıyacak yolcu bulamayacaklar.Metrobüs hattı hizmete girdiğinde herkes görecek ki çok faydalı birşeyler yapılmış.Bir tek Topkapı-Avcılar arasında değil şehrin ana arterlerinin hepsinde yapılması gereken şeydir metrobüs.

Yapımı raylı sisteme göre daha kısa işletim hızı daha yüksek yolcu taşıma kapasitesi daha iyi metro gibi duraklar yer altında değil aslına bakarsanız birçok avantajı var.


Fatih Can
14 yıl önce - Pzr 26 Ağu 2007, 16:52

Bu hat boyunca kullanilan en uzun dolmus hatti nedir? Cevizlibag-Yenibosna mi? Ayrica hat uzerinde yer alip daha sonra ic kesimlere gecen kac hat vardir, bu hatların sıklıgı nedır bunlar onemli veriler dolmusların kalkması acısından. Dolmuş hatlarını gösterir bir tablo vardı bulamadım.

Keremss
14 yıl önce - Pzr 26 Ağu 2007, 17:03

Alıntı:
Bu hat boyunca kullanilan en uzun dolmus hatti nedir? Cevizlibag-Yenibosna mi? Ayrica hat uzerinde yer alip daha sonra ic kesimlere gecen kac hat vardir, bu hatların sıklıgı nedır bunlar onemli veriler dolmusların kalkması acısından. Dolmuş hatlarını gösterir bir tablo vardı bulamadım.


Ne Yenibosnası keşke yenibosnaya kadar olsa Topkapı-Esenyurt en uzunu bu galiba ama Beykente kadar gidiyor Haramidere arabaları ve Yaklaşık 30-40 arası hat var. bunun en büyük sorunu hepsinin e-5 e çıktıktan sonra topkapıya kadar formailte icabı gitmesi yani en uzak esenyurt arabası avcılar ambarlardan E-5'e çıkıyor ve en yakın Bakırköy arabasıda İncirliden E-5 çıkıyor ve E-5 te zaten minibus yolcusu %5 falan bu adamlar okadar E-5 boyunu boşu boşuna katediyor.


Fatih Can
14 yıl önce - Pzr 26 Ağu 2007, 17:12

O zaman zaten e-5 ustu hatlarda metrobus kendiliginden siler dolmuslari. Artik belediyenin de dikey hatlara yerlestirmesi gerek dolmuslari hemen metrobus acilinca bakalim dolmuscular ne kadar direnecek. Olmazsa IETT dikey hatlari arttiracak ve bu sekilde aktarma avantaji ile dolmuslari dize getirmeyi basaracak.

Mesela su hatlara da bakarsak epey bir dikey hat gerekecek. Ayrica bu metrobus olayi topkapi minibus garajini tarihe gomebilir.

A1/Bakırköy-Topkapı
A2/Bahçelievler-Topkapı
A3/Bakırköy-Bahçelievler-Bağcılar
A8/K.çekmece-Bakırköy-Topkapı
A26/İkitelli-E6-Topkapı
A28/Bağcılar-Güneştepe-Topkapı
A29/Bağcılar-Hazneder-Topkapı
A30/Çiftlik-Bağcılar-Topkapı
A200/Avcılar-Topkapı


tolginho

14 yıl önce - Pzr 26 Ağu 2007, 17:36

Alıntı:
Mesela su hatlara da bakarsak epey bir dikey hat gerekecek. Ayrica bu metrobus olayi topkapi minibus garajini tarihe gomebilir.


Bazı minibüsleri metrobüsün devamı olarak Mecidiyeköy'e çalıştırmak da bir çözüm olabilir.

Ama en güzeli 85M'yi Topkapı'da sonladırarak adını 83MT'ye benzer şekilde 85MB yapmak.

Tolga KAPROL



sayfa 3
« önceki   1234 ... 252627   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM