Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
yusuf38
15 yıl önce - Pts 26 Şub 2007, 18:18

en iyisi biz iki metrobüsü arkalarından birleştirelim   dönüş yapmaya gerek kalmasın.

Semih Yaşar

15 yıl önce - Pts 26 Şub 2007, 19:25
metrobüs'ün dönüşü


Alıntı:
Yukarıda Topkapı'nın dibine kadar ilerlettik ama, geri dönerken E-5'e nasıl katılacak yeniden?     Burada köprünün biryerlerinde bir düzenleme gerekir bu sefer de


Akın Üstad,  bugünlerde yıkılmakta olan Edirnekapı tüneline gelmeden Vatan
caddesine bir dönüş var,  buradan çıkılır  Anıtmezerı geçtikten sonra sağa dönülür,
Sahilyoluna devam etmeden tekrar E-5'e katılmak için Cevizlibağ yönüne dönülür.
Bu aralarda Metrobüs normal trafikle karışık ilerleyecek.


Oghuz
15 yıl önce - Pts 26 Şub 2007, 19:31

Umarım bahsettiğiniz gibi tercihli metrobüs yolunun tamamen anlamını yitirecek çözümlere kalmayız.
Zeytinburnu'nun ara sokaklarında ya da Güngören'in ara sokaklarında yoğun saatlerde trafikle birlikte ilerlemeye çalışan tramvaylarda yolculuk yapmış olanlar ne dediğimi daha iyi anlayacaklardır.


Akın Kurtoğlu

15 yıl önce - Pts 26 Şub 2007, 19:33

Alıntı:
en iyisi biz iki metrobüsü arkalarından birleştirelim   dönüş yapmaya gerek kalmasın.

Hahhahahahhaaaa...   En kesin ve de kat'i çözüm bu olacak galiba.... E-8000 serisi banliyö trenleri gibi...

Alıntı:
bugünlerde yıkılmakta olan Edirnekapı tüneline gelmeden Vatan
caddesine bir dönüş var,  buradan çıkılır  Anıtmezerı geçtikten sonra sağa dönülür, Sahilyoluna devam etmeden tekrar E-5'e katılmak için Cevizlibağ yönüne dönülür. Bu aralarda Metrobüs normal trafikle karışık ilerleyecek

Ama, işte bu sefer de; metrobüsün sağ şeride doğru geçmesini sağlamak için, transit çevreyolunu bir yerinden bölmek gerekecek. Oysa amaç; hiç kesinti olmadan U dönüşünü sağlayabilmek. Ve bunlar, muhakkak bir şekilde Topkapı bayırında trafiğe takılacaktır. Yolda kazandığı 20-25 dakikayı da burada cömertçe harcaması çok yersiz olacak...

Akın KURTOĞLU


mehmetkoru
15 yıl önce - Pts 26 Şub 2007, 19:49

Kadir Topbaş ın dediğine göre alınacak metrobüsler çift kabinli olacak. Bunun aksinde bir açıklama benim hatırladığım kadarıyla yapılmadı. Sadece metrobüslerin maketleri tek kabinliydi. İstanbul için özel üretileceği söylenildiğine göre tahminim çift kabinli olacak. Diğer türlü Akın Üstadın söylediği gibi  transit yolu kesmek gerekir ki hiç de iyi olmaz. İkincisi metrobüs topkapıdan dönüp gelesiye cok vakit kaybeder. Ayrıca Topkapıdaki şuanda minübüslerin de kullandığı alt geçit hem yoğun aynı zamanda çok dar.



melih
15 yıl önce - Pts 26 Şub 2007, 19:49

En son durağa gelince e-5 in altına yapılacak bir kavşak sayesinde döneceklerini duydum.En mantıklısıda bu zaten.

Akın Kurtoğlu

15 yıl önce - Pts 26 Şub 2007, 19:52

Alıntı:
En son durağa gelince e-5 in altına yapılacak bir kavşak sayesinde döneceklerini duydum.En mantıklısıda bu zaten.

Bu kavşağın, direkt olarak metrobüsün sonlandığı noktada asfalta saplanarak yeraltına doğru uzanması ve ekspres yolun altından kavisi yaptıktan sonra, bir diğer saplamayla geri çıkması gerekir. Böylelikle hiçbir şekilde E-5'in akışı sekteye uğramaz...

Akın KURTOĞLU


melih
15 yıl önce - Pts 26 Şub 2007, 19:54

Alıntı:
Bu kavşağın, direkt olarak metrobüsün sonlandığı noktada sfalta saplanarak yeraltına doğru uzanması ve ekspres yolun altından kavisi yaptıktan sonra, bir diğer saplamayla geri çıkması gerekir. Böylelikle hiçbir şekilde E-5'in akışı sekteye uğramaz...


Bende aynen bu şekilde yapılacağını duydum abi.Yol bitince yer altına girip U çekecek.Yani senin eklediğin resimlerdeki kırmızı oklar yerin altından geçecek.


Akın Kurtoğlu

15 yıl önce - Pts 26 Şub 2007, 20:03

Alıntı:
Bende aynen bu şekilde yapılacağını duydum abi.Yol bitince yer altına girip U çekecek.Yani senin eklediğin resimlerdeki kırmızı oklar yerin altından geçecek.




Yani, üsttekine benzer bir dönüş mü acaba? (Anında görüntü... Hehhehehhee... )

Akın KURTOĞLU


melih
15 yıl önce - Pts 26 Şub 2007, 20:06

Maşallahın var abi  En mantıklısı bu şekilde bence.Çift kabin olursa maliyetler 2 katına çıkar ekonomik olmaz.Ayrıca bir otobüsün çift taraflı yapılabileceği bana saçma geliyor.Teorik olarak mümkün fakat pratikte gereksiz ve sorunlu olur.Başka örnekleri varmı bilmiyorum dünya üzerinde.



sayfa 2
« önceki   123 ... 181920   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM