Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
Akın Kurtoğlu

12 yıl önce - Çrş 20 Hzr 2007, 13:15

Semih Üstad demiş ki:
Mecidiyeköy istasyonunu senin resmettiğin şekilde,  aşağıya indirmek ilginç bir fikir ama,
Mecidiyeköy-Zincirlikuyu arasındaki otomobil trafiğini olumsuz etkilemez mi?
Yoksa istasyonu  eski Mecidiyeköy merkez durağının olduğu  bölgeye mi
yapılmasını öngörüyorsun? Şu da düşünülebilir, bugün karşıya geçen bütün otobüsler
Likör Fabrikası durağı nedeniyle yolu zaten tıkıyorlar, bu durak iptal edilir ve yolun ortasına
alınır diye düşünüyorsan olabilir sanki.

Evet, aslında viyadük üzerinde de olabilir Mecidiyeköy istasyonu... Aşağıya indirmemdeki kasıt, eski tercihli yolun iki bandını metrobüse tahsis etmek ve de böylelikle üstteki transit E-5'i bu noktada biraz rahatlatmaktı ama, çok da fazla yarar sağlar mı, bilemiyorum...

Akın KURTOĞLU


MehmetK
12 yıl önce - Çrş 20 Hzr 2007, 13:36

Süper bir çalışma olmuş!
3 ayrı Hat ve aktarma merkezi olarakta Esentepe Köprülü kavşağı mükemmel fikir bence de!

Özellikle Anadolu yakasına giden bir metrobüs hattı kesinlikle şart,
Her bir otobüste 200 kişiyi 1 araçla karşıya gönderip, diğer araçlada Avrupa yakasına çekiyosunuz,
aynı şeritteki arabalar kaç kişi taşıyor!
Hesap ortada ; +1+1+1.....+1  veya +200..+200..+200.....

Tüm bu hatlar yapılmalı ve,
E5 köprülü kavşağı mükemmel bir terminale dönüştürülmeli...


:BARIŞ:

12 yıl önce - Çrş 20 Hzr 2007, 13:38

Bencede çok iyi bir Fikir.

Zaten E-5 Üzerinde bunu kadar başka uygun yer varmıki.



emrah basarol

12 yıl önce - Çrş 20 Hzr 2007, 13:58

akın bey cok cok guzel bir calısma yapmışsınız. . ben de hergun e5 den mecidiyekoye gelen bir insanım..baska bir forumda e5 de genişletme olacagını okumustum.ve de biraz kafa patlatmıstım okmeydanına kadar olan yol gayet genis..okmeydanından sonra, okmeydanı hastanesinin paraleline kadarki kısım da genişletmeye müsait..fakat ondan sonrası biraz zor olur dıye düşünüyorum..asıl sorun,sizlerin de yazdıgınız gibi mecidiyeköy ve olursa esentepe kısmı..eger yolu ortadan bölüp asagıya metrobüsü indirebiliyorsak ,tam tersini yani mecidiyeköy sapagına dogru yolu cift katlı yapıp esentepe vıyadugune kadar 2. kattan götürebiliriz..2. kat yolun ayaklarını da -yolu bölme fikrine yakın olarak-yolda bölmeler yaparak yolun alt kısmına kadar indirebiliriz.. böylece yapılan metrobus de, sizin dediginiz gibi,cok cok fazla yarar saglar..

Saye
12 yıl önce - Cum 22 Hzr 2007, 02:28

bir fikir de benden: mavi olarak belirttiğiniz metrobüs hattı yerine mevcut kabataş tramvayı zincirlikuyu istikametine uzatılsa nasıl olur?



Akın Kurtoğlu

12 yıl önce - Cum 22 Hzr 2007, 02:32

Alıntı:
mavi olarak belirttiğiniz metrobüs hattı yerine mevcut kabataş tramvayı zincirlikuyu istikametine uzatılsa nasıl olur?

Maalesef...

1. Barbaros Bulvarı'nın eğimini çıkamaz.

2. Kabataş-Dolmabahçe-Beşiktaş cadde tramvayı bağlantısına dahi, türlü sebeplerden dolayı izin verilmiyor.

Akın KURTOĞLU


Ahmet Bengüer
12 yıl önce - Cum 22 Hzr 2007, 02:42

Arkadaşlar yakın bir zamanda Küçükçekmece-Topkapı arasında metrobüs hattı hizmete açılacaktır.Sizlere bir sorum bu hattın devamı olan Mecidiyeköy istikameti ne zaman hizmete girecek.Kendi fikrimi söyleyeyim.Metrobüs hattının 1.Boğaziçi köprüsü üzerinden geçirilerek Anadolu yakası E5 üzerinden Gebze isitkametine kadar gitmesini temenni ediyorum.Metrobüs yatırımı Metro'ya göre çok daha hesaplı hem de yapım süresi de çok kısa.Avrupa yakası E5 üzerinden Anadolu yakası E5 güzergahına Metrobüs'ün ulaştırılması gerektiğini düşünüyorum.



Akın Kurtoğlu

12 yıl önce - Pts 24 Eyl 2007, 05:02

"Esentepe" aktarma noktası konusunda elle tutulur bir çalışma olacağı, Metrobüs hattının Boğaz Köprüsü'nü atlayacağı yönündeki projenin suyüzüne çıkmasıyla birlikte biraz daha ümitlendiriyor bizleri...

Akın KURTOĞLU


Murat Caner
12 yıl önce - Pts 24 Eyl 2007, 10:25

Metrobüsü Kartal'a uzatmaya gerek yok bence. Anadoluray'a bir yerde tümleştirip, bu tümleşim sanırım Göstepe'de olur, çevre yolundan Kadıköy Belediye Binası'na bağlanabilir. Sanırım düşünülen de o.

Boğaz köprüsünü geçip hiç bir yere sapmadan Fenerbahçe Şükrü Saraçoğlu'na ineriz. Öyle olunca Anadoluray'la aynı doğrultu ve aksta bir yolumuzun olmasına gerek olmaz.




(+)


Akın Kurtoğlu

12 yıl önce - Sal 25 Eyl 2007, 05:01

Son yapılan açıklamada; Boğaziçi Köprüsü geçişli üçüncü kademe Metrobüs hattının son durağı, Murat'ın da çiziminde görüldüğü gibi Fenerbahçe Stadı-Kızıltoprak mıntıkası olacak(mış).

Yol, bu noktaya kadar oldukça müsait... Ne zaman kavşak yaparak stadın önünde sonlanıyor, buradan sonrası için pek ümit yok, çünkü yol çetrefilleşip daralıyor...

Akın KURTOĞLU



sayfa 2
ANA SAYFA -> ULAŞIM