Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 5
Seyhun
12 yıl önce - Cmt 04 Ağu 2007, 02:46

Bu gece 00.00 civarında Atatürk Havaalanına klimalı bir 0345'i girerken gördüm...Hareket halinde olduğum için hattını göremedim ama galiba 96T idi...

İett sitesinde Havaalanında çalışacak otobüslerin alçak tabanlı yani Citarolar olacağını söylüyordu hatta Citarolar çalışıyordu...Ama bugün 0345 gördüm neden merak ettim doğrusu...  


muratt55
12 yıl önce - Pzr 13 Oca 2008, 21:32

96T Yeşilyurt dan geçiyor galiba ?



:BARIŞ:

12 yıl önce - Cum 15 Şub 2008, 21:54

Alıntı:
Bu gece 00.00 civarında Atatürk Havaalanına klimalı bir 0345'i girerken gördüm...Hareket halinde olduğum için hattını göremedim ama galiba 96T idi...

İett sitesinde Havaalanında çalışacak otobüslerin alçak tabanlı yani Citarolar olacağını söylüyordu hatta Citarolar çalışıyordu...Ama bugün 0345 gördüm neden merak ettim doğrusu...


Mesajı yeni gördüm,o yüzden şimdi cevaplıyorum, 96T 'dir o gördüğün Klimalı 345. 96T'nin normal seferleri Edirnekapı Garajı'nın Citaroları çalışıyor, gece 23:30 'dan sabah belli bir saate kadar İkitelli Garajı'nın Mercedes 345'leri çalışıyor.


İBRAHİM DİLBER
11 yıl önce - Çrş 22 Ekm 2008, 15:37

Alıntı:
Bu hattın tek özelliği havaalanına kadar gidiyor olması. Bu yüzden çift bilet olmasını şahsen yadırgıyorum. Takip ettiğim kadarıyla tutulan bir hat gibi gözükmüyor. Bunda hattın yeni açılmış olması kada, çift bilet uygulamasınında etkisi büyük. Taksim'den Bakırköy'e veya Bakırköy'den Taksime sahilden gittiği için daha hızlı ve kolay ulaşım için çok iyi bir alternatif olabilirdi. Fakat çift bilet uygulaması bunu tamamen ortadan kaldırdı. Bence bu hat Taksim Bakırköy arası çalışan sarı dolmuşlara bile bir alternatif teşkil etmiyor. Bu gidişle yine İstanbulun trafik olarak en yoğun yerlerinden geçen ve varış süreleri bazen 2 saati bulan 71T ve 72T'ye binmeye mecbur kalıcaz.

Bence de tek biletli normal hat olması ve seferlerinin sıklaştırması daha mantıklı. Zaten sahilyolu üzerindeki İETT hatları yetersiz kalıyor. Şimdi bu hat illa uçakla yapacak olan yolcuları taşımalı diye düşünmeyelim. Havaalanında çalışan insanlar da var. Bizzat havaalanı çalışanlarının personel servisleri var ama bir şekilde gümrük müşaviri firmaların elemanları vb. her gün toplu taşımayla havaalanına gitmek durumunda olan birçok insan var. Ayrıca güzergah üzerinde de daha ekspres seyahat etmek isteyen insanlar var.

Alıntı:
Çift bilet olması, amaç dışı yolcuları elemesi açısından yararlı (otobüs tanınınca ve seferleri artarsa yolcusu artacaktır).


Başta da belirttiğim gibi buradaki amaç sadece uçakla seyahat eden yolcuları taşımak olmamalı. Otogar bağlantılı hatlara illa şehirlerarası otobüslerle seyahat eden kişiler mi biniyor ? Değil. Örneğin 76 O Avcılar - Otogar hattının araçları otogara gidene kadar birkaç kez dolup boşalıyor. Bence gayet karlı bir hat.


serifayhan
11 yıl önce - Sal 28 Ekm 2008, 22:12

http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?p=451352#451352

Alıntı:
Bizler sitede bir bilet mi olsun yoksa iki bilet mi olsun diye tartışırken düzenli olarak calışan 96T otobüslerine ( Mercedes citaro ) kimse binmiyor İnanın otobüsler 2 yada 3 kişi ile havalimanından kalkış yapıyorlar. Iett nin tanıtım çalışması yapması lazım diye düşünüyorum. İsterseniz birazda bu konuya kafa yoralım


Yukarıdaki mesajımda havalimanında çalışan otobüslere kimsenin binmediğini ve bir çözüm bulunması gerektiğini yazmıştım.

Sağolsun İstanbul Büyükşehir belediyemiz Kasım ayından itibaren VİP otobüslerini bu hatlara verecekmiş. Havaş ın çekilmesiyle oluşan boşluk bu şekilde doldurulmıuş olacak. Ben otobüslerin full çekeceğini düşünüyorum.

Şimdiden hayırlı olsun.

http://www.airporthaber.com/v3/read.php?newid=7869


mehmetkonyar
11 yıl önce - Sal 28 Ekm 2008, 22:18

Yahu biz İETT'yi havalimanlarında Havaş'a alternatif olsun diye istiyorduk. Bakın işin hem busu var hem de busu demek için. İETT Havaş'ın işini birebir yapacaksa Havaş'ı oradan kovmanın ne anlamı kaldı ki? Havaş'a bir lisans çıkartırlardı olup biterdi. İETT böyle bir uygulamaya giderse tekelcilikten öteye gidemez. Ayrıca bu ekspres otobüslerin hatları çoktan belirlendi. Bence İETT bu araçların kira sözleşmeleri bitene kadar, zannedersem 7 ay idi, deneyecek ve ardından olumlu karşılandığı takdirde kendi araçlarını devreye sokacak. Olmazsa da denedik olmadı diyecekler.

serifayhan
11 yıl önce - Sal 28 Ekm 2008, 22:36

Havas ‘ın düzenli ve uygun fiyatlı seferleri Havalimanı Taksiciler Kooperatifinin belediye ‘ye yaptığı baskılar neticesinde İBB tarafından durduruldu.

Havaş çekilince taksicilerin bu boşluğu dolduramadığı açıkça görüldü. Özellikle Anadolu yakasına gidecekler için taksi ve normal belediye otobüsleri yetersiz kaldı. Çözüm olarak kiralanan VIP otobüslerinin 5 bilet karşılığı bu hatta kullanılması düşünüldü anlaşılan.

Anadolu yakasında oturan bir havalimanı çalışanı olarak bu uygulamayı destekliyorum.

Belediye bu hattı açtıktan sonra ihale ile havaş ‘a devreder olur biter.


mehmetkonyar
11 yıl önce - Sal 28 Ekm 2008, 22:45

Alıntı:
Belediye bu hattı açtıktan sonra ihale ile havaş ‘a devreder olur biter.


O zaman tam kargaşa olur. Albayrak'tan kirala, kendin işlet, Havaş'a devret.

Şaka bir yana İETT'nin Atatürk Havaalanı'nda tutulmamasının bir başka nedeni de durakların konumu. Son zamanlarda değişti mi bilmem ancak en başında durakların konumu sanki kimsenin ulaşmaması için yerleştirilmişti. Metro'yla kıyaslandığında epey dışlandı aslında İETT otobüsleri. Binalar içerisinde metroya ilişkin pek çok ilan mevcutken, otobüslere dair fazla bir bilgi yoktu.



sayfa 5
ANA SAYFA -> ULAŞIM