Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
cenkince

13 yıl önce - Cum 16 Şub 2007, 23:28

Alıntı:
Prestij açısından, İETT'nin Havaalanı hattına Citaro koyacağını umuyorum...

Akın KURTOĞLU


Yalnız Dış hatlar terminali ile otopark arasındaki yaya yolları üzerinde oluşturulan tümsekler aşırı derecede yüksek      

Tahmin ediyorum yarım saatte bir araba kalkacağına göre beher araba için tur müddeti 2 saat olacaktır. Neticede bu toplam 4 arabanın çalışacağı anlamını taşır. Dolayısıyla 2 araba ikitelli garajından 2 arabada pazartekke yada edirnekapı garajından kalkacaktır. O zaman 0345 olur gibime geliyor


Volkan Cordan

13 yıl önce - Cum 16 Şub 2007, 23:37

Bu hattada rekabet yaşanacağı için olumlu bir gelişme. Simdiye kadar HAVAS o güzergah da (özellikle Bakırköy IDO iskelesi) bildiğini okuyordu.
En azından bu hatta IETT birçok HAVAS müşterisine ciddi bir rakip olabilir. Belkide HAVAS bunun sonucu olarak "fiyat politikasını" tekrar gözden geçirir.

Merak ettiğim konu ise: Havaalanı taksicilerinin bu gelişmeye (IETT seferlerine) ne dedikleri? Malum şimdiden HAVAS dan şikayet ediyorlardı,şimdi yeniden IETT de dönüyor. Her halukarda "yolcu/tüketici" için olumlu sonuçlar doğuracak bu karar.

Tebrikler IETT!

Selamlar



serifayhan
13 yıl önce - Cmt 17 Şub 2007, 00:00
duraklar bugün monte edildi.


Bugün durak yerleri belirlendi ve duraklar  montaj edildi. Bir tanesi içhatlar terminali geliş katından merdivenle aşağıya iniyorsunuz ve tam çöp mahallinin karşısında. Yolcunun ulaşması bence çok zor. Ellerinde bavul ve valiz ile dar merdiven inmeleri gerekecek.
İkinci durak ise dışhatlar terminali geliş katında ancak çıkışa doğru. Dışhatlardan çıkan yolcu önce taksi durağı ile karşılaşacak , sonra havaş otobüsleri ile. Bir miktar yürüdükten sonra ise İETT durağına ulaşacak. Elinde valiz ile çıkıştan 100 metre yürümesi lazım. Ayrıca duraklar her iki yerde de kapalı değil açık. Dış hava şartlarından etkilenebilecek yerde.


Akın Kurtoğlu

13 yıl önce - Cmt 03 Mar 2007, 20:37

96T'nin, sabah 07:00 ve akşam 22:30 saatleri arasında belirlenen ORER'i genişletildi. Artık saatbaşı ve buçuklarda; sabah 05:00 ile geceyarısı 24:00'e kadar, karşılıklı 39'ar sefer yapılacak.

Akın KURTOĞLU


erolc
13 yıl önce - Cmt 03 Mar 2007, 21:46

Bir haftadır bu  otobüsü takip ediyorum.Bugün rekor kırdı,aksaraydan (havaalanı istikameti)geçerken 4 yolcu vardı. Genelde,2-3 yolcu oluyor



ümit 806

13 yıl önce - Cmt 03 Mar 2007, 22:45

Bugün Taksim'de gördüm ama 129T sırasından ayrılıp fotoğraf çekmeye cesaret edemedim, Citaro 96T ön tabelalarında hat numarasının yerinde dönüşümlü olarak uçak resmi, yan tarafında da ingilizce bilenlere yönelik duyuru çıkıyor

Akın Kurtoğlu

13 yıl önce - Cmt 03 Mar 2007, 23:06

Evet doğru... Uçak işaretini ben de gördüm. ASCII karakter setindeki o standart uçak şekli, dönüşümlü olarak hat tabelâsında ve oldukça büyük bir şekilde, bir süreliğine görünüp kayboluyor.

Akın KURTOĞLU


mustafa esenduran
13 yıl önce - Cmt 03 Mar 2007, 23:40

Bu hattın tek özelliği havaalanına kadar gidiyor olması. Bu yüzden çift bilet olmasını şahsen yadırgıyorum. Takip ettiğim kadarıyla tutulan bir hat gibi gözükmüyor. Bunda hattın yeni açılmış olması kada, çift bilet uygulamasınında etkisi büyük. Taksim'den Bakırköy'e veya Bakırköy'den Taksime sahilden gittiği için daha hızlı ve kolay ulaşım için çok iyi bir alternatif olabilirdi. Fakat çift bilet uygulaması bunu tamamen ortadan kaldırdı. Bence bu hat Taksim Bakırköy arası çalışan sarı dolmuşlara bile bir alternatif teşkil etmiyor.  Bu gidişle yine İstanbulun trafik olarak en yoğun yerlerinden geçen ve varış süreleri bazen 2 saati bulan 71T ve 72T'ye binmeye mecbur kalıcaz.

serifayhan
13 yıl önce - Cmt 03 Mar 2007, 23:51

Otobüsler Aksaray - Taksim arasında durmuyor.
Sanırım iki bilet olmasının nedeni bu.
Havalimanındaki durak yerleri de görünürde olmadığı için yolcu ve personel otobüsün varlığından habersiz.


alabay

13 yıl önce - Pzr 04 Mar 2007, 14:44

Bence bu bir, iki, üç bilertlik salatayı bırakmalı. Dün mavi akbil kurallarını okudum, hiç bir şey anlamadım. Tüm herşey bir karmaşa, Alman Trenleri gibi olmuş. Bunu, hatları, her şeyi kolaylaştırmak bence çok gerekli, vakti geldi, geçiyor bile.

B. Alabay



sayfa 2
ANA SAYFA -> ULAŞIM