Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3
Burç

14 yıl önce - Pts 15 Ekm 2007, 13:04

Trafik ışıklarını tarifeye göre düzenlemeye gerek yok, metrobüs gelirken otomatik
algılama ile ışıklar değiştirilebilir. Yola girmeyi engellemek ise zor görünüyor.
Polis, ambulans, itfaiye, sivil polis, bürokratlar, paşalar derken gene eski tercihli yol gibi olur.
Trafik ışıkları gibi, metrobüs gelince otomatik açılan kapanlar yapılabilir belki.


tolginho

14 yıl önce - Pts 15 Ekm 2007, 16:09

Minibüs yolundaki Metrobüs projesi için içeriden haberler aldım.

Minibüs yolunda yolun her iki tarafından birer metre istimlak yapılacakmış. Kaldırımlar da minibüs yolunda çoğu yerde geniştir. Tüm bunları hesaplayınca 2 şerit yol + metrobüs yapılabilir.

Ancak yolun kenarından değil ortasından gitmesi gerekir. Aksi takdirde yoldan binalara ve sokaklara girişlerde çok sıkıntı olur. Yolu bölmenin manası kalmaz.

Tolga KAPROL


Fatih Can
14 yıl önce - Pts 15 Ekm 2007, 16:46

Kavsaklar disinda yol izole olabilir sadece kavsaklarda sorun var. Bunun icin ise EDS sistemi de kullanilabilir. Aninda cezayi yer buraya giren kisiye istisnasiz uygulamalı, her gecisinde 81 ytl verecekse varsın gecsin.

Ambulansa ve polise de kesinlikle izin verilmez. Basbakan falan da zaten ayda yilda bir geliyor buralara onlar da kullansin.


Burç

14 yıl önce - Pts 15 Ekm 2007, 17:32

İstiklal caddesinden geçen araçların kaç tanesine ceza verildiğine bakarak,
veya kaldırımlarda park eden araç sayısına bakarak,
ceza ile durdurma sisteminin ne kadar başarılı olacağını tahmin edebiliriz. Yüzde sıfır.


hasan köse
14 yıl önce - Pts 15 Ekm 2007, 17:44

Bahçeşehir-Esenyurt-Avcılar

hattı güzel olurdu



Murat Caner
14 yıl önce - Pts 15 Ekm 2007, 17:51

Açıklama gelmiş. 6 tane metrobüs kuşağı geliyor.

http://www.zaman.com.tr/haber.do?haberno=600832


Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Pts 15 Ekm 2007, 18:22

Metrobüslerin yolu en sağ şeride yapılırsa, park eden araçların tecavüzüne uğrayabilir sık sık... Ancak olabilen en dış şerit bunlara ayrılırsa, isteseler de otomobiller bu kesime park edemezler...

Ayrıca 3 yol ağızlarında, gereksiz yere yolu kesilmez. Mecburen 4 yollarda kesintiye uğrar.

Akın KURTOĞLU


Fatih Can
14 yıl önce - Pts 15 Ekm 2007, 19:30

Belirli aralıklarla Metrobus onunden gidecek guclu bir greyder ile bu hatta park etmiş araçların yoldan kazınması işi gerçekleştirilebilir.



Çağrı Tekin

14 yıl önce - Pts 15 Ekm 2007, 22:24

Minibüs Caddesinde nereye kadar metrobüs yapılacağı da çok önemli. Metrobüs Maltepe'den geçemez, istimlak yapılırsa da yeni bir Maltepe yapılmak zorunda kalınır. Bu caddede yol Bostancı'dan Kadıköy'e doğru gerekli genişletme payı bırakılarak yapılmış ama buradan doğuda binalar yıkılmadan hiçbir şekilde genişletme yapılamaz. Zaten binaların yıkılması durumunda çok büyük bir alan ortaya çıkacağı için otoyol dahi yapılabilir. Ama bence o kadar istimlak yapılacağına yer altı metrosu yapılsa daha mantıklı olur ve ülkemizde bir binanın istimlak edilmesi için gereken süre göz önüne alındığında, daha kısa sürede biter. Ayrı bir çözümse metrobüsü Küçükyalı istasyonda bitirip buradan Marmaray'a aktarmak. Çünkü Küçükyalı'dan sonra Minibüs yolu ve demiryolu birbirine yakın seyrediyor. Marmaray istasyonlarından da istenilen bölgelere yeni otobüs hatları kurulup, hattın verimi arttırılabilir.

Fatih Can
14 yıl önce - Pts 15 Ekm 2007, 23:41

Minubus caddesinde metrobus bostanciya kadar olur tahmimince sonra metro devreye giriyor sanirim yaniliyor muyum.



sayfa 3
« önceki   1234 ... 91011   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM