Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 4
adnanu
15 yıl önce - Prş 31 May 2007, 23:48
metrobüs hk.


çok  önemli  bir  proje,
üstatlar   çok   güzel  özetlemiş  ,
çünkü  anadolu  yakasında  oturup,
iş  için  avrupa  yakasına  giden  kişi  sayısı,
avrupa yakasına  göre  çok  fazla ,
onun  için  muhteşem   bir  proje  olur,
örneğin  pik  saatlerde  önce  altunizadeden-esentepe  köprü  altına  ,
akşam  tam  tersi ,altunizade  şu  anda son  durak  konumunda  olan  
alan  olabilir  ,esentepe  köprü   altında bir  uygulama  yapılabilir  mi,
üstatlar   daha  iyi  bilir
sadece  bir  öneri,
kolay   gelsin.....................


adnanu
15 yıl önce - Prş 31 May 2007, 23:50
metrobüs hk.


buradaki  amaç  köprüyü  
mümkün  olan   en  kısa  parkurda
geçmek  
diye   düşünüyorum,
kolay  gelsin.......................


_gökhan_
15 yıl önce - Sal 14 Ağu 2007, 17:36

Büyükşehir belediyesi,2003'den beri böyle bir kararı var,sitesine yazdığımda geçirileceğini ancak bağdat caddesindenmi minibüs yolundanmı belli değil deniyor,ama büyük ihtimal caddeden geçer.Metrobüsde bağdat caddesine yakışır zaten bostancıya kadar getirilir,burda aktarma sağlanır ardından kocaeli büyükşehir belediyesiylede görüşerek,eskihisarda son bulsun diyoruz.(yalova)topçulardan,beylikdüzü hatta ilerde silivriye kadar upuzun bir hat oluşsun istiyoruz.İstanbul'da yaşayan herkes metrobüse binmeli!

tolginho

15 yıl önce - Pzr 02 Eyl 2007, 23:06

Hep Boğaziçi Köprüsü'ne odaklandık. Peki ya üç aktarma merkezini birleştiren FSM üstünden geçen bir proje nasıl olur?

Kozyatağı - Ümraniye Tepeüstü - 4.Levent.

Faydaları ne olur peki:
- Anadolu Yakası Metro ile entegre olur
- Avrupa Yakası Kadıköy-Kartal hattı ile entegre olur
- Beykoz civarına raylı sistemi getirmese de yararlandırabilecek kadar yakın geçer.
- Kozyatağı otobüslerinin yükü azalır
- Köprü 4 şeritli olduğundan Boğaz Köprüsü'ne göre daha az kriz yaratır
- Levent tarafındaki inşaa halinde olan iş merkezleri ile özellikle Ümraniye'deki yeni konut projelerinin yükünü alır.

Tolga KAPROL


cem216
15 yıl önce - Pts 03 Eyl 2007, 10:00

En iyisi bu şekilde ilerde aktarma olacak noktalar,beylerbeyinde*üsküdar beykoz metro-ünalanda*kadıköy kartal metro*söğütlüçeşmede marmaray*bostancı*her türlü aktarma noktası*tuzlaya kadar gidecek sahil yolundan



ÜMiTÇİ
15 yıl önce - Pzr 16 Eyl 2007, 22:37

Benim görüşüme göre metrobus denilen olayı gözünüzde çok büyütüyorsunuz , çoğunluk metrobüs denilen sistemi adında metro olduğundan sanırım bir metro olarak algılıyor halbuki bu araçlar seferdekilere göre daha uzun olan körüklü otobüslerden başka bir araç değiller, ve benim fikrimce  şehrin parasının savurganca kullanılması . Körüklü araç olarak yerli üretim yapabilecek 3 tane büyük şirket duruyorken ve gidip bu araçların tanesine 1.2 milyon euro gibi paralar verilmesini çok ciddi savurganlık ( eğer arka planda başka amaçlar yok ise ) ve yapılmakta olan plansız programsız yol inşaat çalışmaları bizlere sadece eziyet olarak görüyorum.
Bu nedenle bu saçma sistemin bir de zaten sıkışık olan boğaz köprüsünde geçirilmesi için buranın zaten kötü olan trafik rejiminin altüst edilmesine şiddetle karşıyım.  Madem şehrin ana arterinin içine bu genişlikte bir yol  açılacaktı o zamna adam gibi bir hızlı tramvay hattı yapılması gerekirdi o zaman bir itirazım olmadı, ama siz kalkıp kendi paranızla hollandalı bir firmanın deney tahtası olmayı kabul ediyorsunuz. Hem de eskiden denenmiş ve çok da başarılı olmamış bir sistem için dünyanın parasını saçarak.


Burç
15 yıl önce - Sal 23 Ekm 2007, 14:08

Metrobüsün köprünün üstünde diğer trafikle birlikte gitmesi sanırım hiç hız farkı yaratmaz.
Köprünün ayaklarına kadar ayrı yoldan gelir, sadece 1 km trafikte gider.
Hiçbir ek maliyeti de olmaz.


Semih Yaşar

15 yıl önce - Sal 23 Ekm 2007, 14:40
Boğaz köprüsü geçişi


Alıntı:
Metrobüsün köprünün üstünde diğer trafikle birlikte gitmesi sanırım hiç hız farkı yaratmaz.
Köprünün ayaklarına kadar ayrı yoldan gelir, sadece 1 km trafikte gider.
Hiçbir ek maliyeti de olmaz.





Doğru. Köprü geçişi için en akılcı çözüm, Metrobüs'ün Beşiktaş-Levend çıkışını geçtikten sonra
araç trafiğine katılması.Köprü şerit sayısı 8'e yükseltilmeli , 3+2+3 şeklinde olmalı.
Ortadaki aydınlatma direkleri iptal edilmeli, yol ortasınındaki 2 şerit opsiyonel olarak
sabahları Avrupa yönüne , akşamları ise Asya yönüne verilmeli böylece 5+3 şeklinde
bugünkinden daha güçlü bir şekilde ek şerit uygulaması yapılmış olur.
Köprüyü kullanan herkesin bildiği üzere köprü üzerinde trafik akıcıdır, bütün mesele köprüye
gelebilmektir. Bizim önerdiğimiz uygulamada Metrobüs köprüye 1 km yaklaşana kadar tercihli
izole yolundan gidecek ve sadece köprüyü geçerken trafiğe karışacak. Daha doğrusu Metrobüs araba trafiğine değil, arabalar Metrobüs yoluna girecekler.Eğer ortadaki 2 şerit
sadece Metrobüs geçişi için düşünülürse, otomobil geçişi sabah ve akşamları da 3+3 şeklinde
yapılır, ek şerit uygulaması olamayacağı için bugünkinden çok daha beter bir araç trafiği
yaratılmış olur. Bu nedenler sadece köprü geçiş alanında otomobillerin tercihli yola girmesine
izin verilmelidir.


Burç
15 yıl önce - Sal 23 Ekm 2007, 19:07

Hiç şerit eklemeye bile gerek yok bence.
Tam köprünün girişine kadar özel yolundan gelsin, köprü üstünde trafik asla sorun olmaz.
Sonra gene kendi yolundan devam eder.


Gökçe

15 yıl önce - Sal 23 Ekm 2007, 19:45

Bu da mantıklı tabi çünkü genelde trafik köprü üzerinde çevre yollarda olduğundan daha akıcı ilerliyor



sayfa 4
ANA SAYFA -> ULAŞIM