Ana Sayfa 915 bin Türkiye Fotoğrafı
Gereksiz ya da Hatalı İETT Hatları
« önceki   123 ... 8910 ... 161718   sonraki »
Ana Sayfa -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
:BARIŞ:

4 yıl önce - Cum 23 Nis 2010, 14:44

9ÇN Alemdağ - Çekmeköy hattı, 'Ömerli-Alemdağ-Taşdelen-Çekmeköy-Çavuşbaşı-Kavacık' olarak çalışırsa daha verimli olur, bu şekilde çalışmaya devam edecekse kaldırılsın daha iyi.


mertesat07

4 yıl önce - Prş 10 Hzr 2010, 21:59

Sizlere bir şey sorabilir miyim?? Şimdi Mevcut olan 130 Ş Şifa Mahallesi-Harem hattından otobüsler neden Kadıköy içine girmiyorlar??
Benim işim gereği bu hattı kullanıyorum yeni açılmasına ragmen yolcusu fazla olan bir hat..Özellikle sabahları ve gidiş yönünde Pendik Köprüsünden sonra otobüs tıklım tıklım dolu oluyor...
Bence bu hattan geçen 3 otobüsten 1 tanesi Kadıköy içine gitsede bizlere de kolaylık olsa... Yoksa Uzunçayır Köprüsünden Kadıköye 2 vesaitle ulaşmak eziyet...


:BARIŞ:

4 yıl önce - Prş 10 Hzr 2010, 22:43

Aynı yerden 130 veya 130A hattı olması lazım Kadıköy'e, yanılıyormuyum ?

C. H. Engin Er

4 yıl önce - Prş 10 Hzr 2010, 23:03

130 ve 130A hatları Tuzla sahilinden ve merkezinden kalkıyorlar. 130Ş hattı ise E-5 üzerindeki ve İstanbul'un son mahallesi olan(doğu ucundaki) Şifa Mahallesinden kalkıyor, yani alakaları bile yok...

mertesat07

4 yıl önce - Cum 11 Hzr 2010, 19:35

Alıntı:
130 ve 130A hatları Tuzla sahilinden ve merkezinden kalkıyorlar. 130Ş hattı ise E-5 üzerindeki ve İstanbul'un son mahallesi olan(doğu ucundaki) Şifa Mahallesinden kalkıyor, yani alakaları bile yok...

Aynen 130 130 A ve E-7 hatlarının Şifa Mahallesiyle bir alakası yok... Hepsi Tuzla Merkezden kalkıyor. Bu üç hattı tek bir hat olarak toplasalar olmaz mı?? Çözüm olarak sizce mantıklı mı bu??
Bence 130 Ş hattından 3 araba geçtigini varsaysak bunların 1 tanesi Kadıköye gitse daha uygun olmaz mı???


:BARIŞ:

4 yıl önce - Cmt 12 Hzr 2010, 12:36

Yeni açılan 13AB'nin Ataşehiri dolaşmasına hiç gerek yok bence, 'Altunizade-Ümraniye-Tavukçuyolu-Adliye-İmes', İmesden sonra 19D gibi kayışdağına girmeden, 14A ve 19T gibi çiftlik yolu, Gümrük güzergahından Su deposuna çıkıp, K.Bakkalköy'den 14S gibi Bostancı Köprüsüne çıkıp Üstbostancı'ya ulaşabilir. Fakat araç sayısı çok az sanırım, en az 15-20 dk ara olacak şekilde çalışırsa gün geçtikçe oturur bu hat, çok güzel işler. Birde güzel bir hat numarası lazım

Mehmet Kasım
4 yıl önce - Cmt 12 Hzr 2010, 13:30

146 M Mecidiyeköy-Başakşehir otobüsü 40 dakka da 1 ve yolculuk en az 1.5 saat sürüyor. çok lanet bir hat. tangur tungur imanımızı gevretiyor. sanayide girmediği site yok. alttan üstten ordan burdan başımız dönüyor. yetmiyor istoç'a da giriyor. istoçun sokaklarına kadar hatmediyor. başakşehir'den tem çevreyoluna çıkması 45 dakika da mümkün oluyor.

LANET OLASI.


mertesat07

4 yıl önce - Çrş 16 Hzr 2010, 21:23

Alıntı:
146 M Mecidiyeköy-Başakşehir otobüsü 40 dakka da 1 ve yolculuk en az 1.5 saat sürüyor. çok lanet bir hat. tangur tungur imanımızı gevretiyor. sanayide girmediği site yok. alttan üstten ordan burdan başımız dönüyor. yetmiyor istoç'a da giriyor. istoçun sokaklarına kadar hatmediyor. başakşehir'den tem çevreyoluna çıkması 45 dakika da mümkün oluyor.

Haklısınız ben bir gün Okmeydan'ından bu hatta bindim Başakşehir 2.Etap'ta oturan arkadaşıma gitmek için güzergahı çok uzun sanayinin her sitesine giriyor
Buyrun 146 M Mecidiyeköy-Başakşehir Man Körüklü 87-810
[/img]http://www.basaksehir.net/images/haberler/5PTMIN5SDC13187.JPG[img]
[/img][url=]http://www.basaksehir.net/images/haberler/5PTMIN5SDC13187.JPG[/url]


aytekinn
4 yıl önce - Çrş 16 Hzr 2010, 23:00

Alıntı:
37A (yıldıztabya-beyazıt) hattı da gereksiz sayılabilecek hatlardan birisi. Aslında bu hat 37T (yıldıztabya-taksim) veya 37M (yıldıztabya-mecidiyeköy) olarak çalışsa gerçekten süper olur.


Kesinlikle katıldığım gibi en azından bu hattın güzergahını Bayrampaşa-Topkapı-millet Caddesi Fındıkzade üzerinden Beyazıt'a ulaştırılıp hattın tekrar canlanması da sağlanabilir.


Semih Yaşar

4 yıl önce - Çrş 16 Hzr 2010, 23:11
146M


146M'ye laf söyletmem, Başakşehir'e gitmenin en iyi yollarından biridir. Biraz fazla dolaştığı doğru ama bu hattı sadece ilk ve son durak arası ulaşım olarak düşünmeyin, aralarda birçok kritik noktadan geçiyor. Örneğin, bu otobüs tahminen 15-17 dakika içinde Ayvansaray'a gelir, 30-32 dakikada Milliyet gazetesine gelmiş olur, 35-37 dakika arası İstoç'ta olur, 42. dakikada Deposite,
50. dakika Eskop, 55. dakika Tümsan. Gördüğünüz gibi birçok yere hizmet ediyor. Dönüş yolunda İstoç'un içerisinden dolaşması sıkıntıdır, kabul ediyorum, ama bu otobüs hattı kesinlikle gereksiz değildir. Körüklü otobüs yerine daha sık seferlerle solo otobüs çalıştırılsa daha iyi olur, İ.E.T.T işletmecilik bilmiyor. Dönüş yolunu iyileştirmek için İ.B.B'nin de yapması gerekenler var, Çağlayan-Mecidiyeköy arası çelik konstrüksiyon ilave bir yanyol şeridi yapması lazım , otobüslerin Mecidiyeköy'e girişi 10 dakika kısalır, Metrobüse aktarmasız alternatif oluşur. Metrobüs'ün kalabalığından şikayet ediyoruz, işte size çözüm.


cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
Ana Sayfa -> ULAŞIM