Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1
Akın Alan
15 yıl önce - Prş 25 Oca 2007, 00:59
BUR » C1.08. Bursa Hızlı Feribot Terminali (Güzelyalı)




İDO'nun en büyük terminali olan Bursa'daki Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından yaptırılan Terminal çok güzel olmuş.

Bu terminali İDO yapmadı.Bursa Büyükşehir Belediyesi yaptı.

 

(+)


 

(+)


Çıkış yolları da güzel...
 


(+)


Batur

15 yıl önce - Pts 05 Şub 2007, 17:14



(+)





(+)


En son Batur tarafından Pts 05 Şub 2007, 23:40 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


M.Erdoğan
15 yıl önce - Sal 06 Mar 2007, 16:55



(+)



 

(+)


 

(+)


Fotoğraflar Bursa Büyükşehir Belediyesine aittir.Ebru Hanımın kaynağını söylemiş olmam şartıyla verdiği onayıyla siteye yüklemek istedim. Daha güzelleri gelince bunlar silinecektir.


burakkemercesmeli
15 yıl önce - Cmt 10 Mar 2007, 21:32

yani çok müthiş bi proje olmuş herkesi tebrik ederim  yazın çalışma az ilerlemişken 6 ayda bu halde olması müthiş ama ben bu başta geçen İDO ismini pek yakıştıramadım doğrusu tamamıyla BURSA olsaydı neyse konu ile ilgili pek bilgim yok ama yine de yorumumu yaptım
he bide,artık yalova ya gitmek zorunda kalmayacağız arabayla istanbula geçmek için,o halde yalova için bu olumsuz bi gelişme değil mi?


a.dorukhan

15 yıl önce - Cmt 10 Mar 2007, 22:16
yalova


Şu an Yalova'dan yazıyorum. Aslen İstanbulluyum. Yalova'ya Yenikapı,Pendik ve Eskihisar olmak üzere üç ayrı "feribot" güzergahı var. Eskihisar normal; diğerleri hızlı feribot. Yalova'ya zararı olur mu? Bursa ya da diğer illere devam eden bu taşıtların Yalova'dan transit geçtikleri için bir faydaları oluyor mu ? bilmiyorum. Ama feribot çıkışları küçücük şehir merkezi yolunu kilitliyor; onu biliyorum. Sanırım, akaryakıt istasyonlarında durarak Yalova'ya asıl geliri getiren Kamyon ve Otobüsler de zaten İDO'nun hızlı feribotlarına alınmıyor. Eskihisar'dan geçiyorlar. İşte burada şu soru geliyor aklıma. Topçulardan Bursa'ya doğrudan (Yalova'nın içinden geçmeden) yapılacağı söylenen otobanın etkisi nasıl olur ?

 Yalova-İzmit karayolunun yenilenmesiyle. Yol çok yükseldi ve yerleşim yerlerine daha da yaklaştı. Tırlar ve kamyonlar büyük cüsseleri, aşırı hızları dolayısıyla korkutucu gürültüleri ile her gün buralardan teğet geçiyor. Bu da ayrı bir sorun.
 Yer bulamadım buraya yazdım. konuyu saptırdım gibi; ama ulaşımın nasıl birbiriyle bağlantılı olduğunu göstermek için yazdım. Hem sosyo-ekonomik koşullarla da bağlantılı. İçinden çıkmak zor.  



nedimussoy

15 yıl önce - Pzr 08 Nis 2007, 15:06
Güzelyalı-Mudanya-Feribot iskelesi




(+)

Güzelyalı-Mudanya.Feribot iskelesi-Panaroma-08.Nisan.2007


Akın Kurtoğlu

15 yıl önce - Pzr 08 Nis 2007, 17:05

Görüldüğü kadarıyla, Güzelyalı Denizjeti İskelesi tamamen bitmiş vaziyette. İstif alanının çizgileri dahi çekilmiş durumda. OSMANGAZİ'nin gelmesini bekliyor artık anlaşılan...

 

Bu arada, fotoğrafın sağ altında görüntüye giren 2 vapurdan birisi Turan Emeksiz, diğeri de Tuzla değil mi?

Akın KURTOĞLU



nedimussoy

15 yıl önce - Pzr 08 Nis 2007, 20:24
Güzelyalı-Mudanya iskele


Güzelyalı-Mudanya.2006.İskele yapılmadan önce.İlk fotograf
Güzelyalı-Mudanya.2007.Hızlı feribot iskelesi yapıldıktan sonra.İkinci fotograf.


(+)



(+)


Cem Telgeren
15 yıl önce - Pzr 08 Nis 2007, 22:00

Alıntı:
Bu arada, fotoğrafın sağ altında görüntüye giren 2 vapurdan birisi Turan Emeksiz, diğeri de Tuzla değil mi?


Evet onlar Turan Emeksiz'le Tuzla vapurları.Tuzla Vapuru'nun neden orada olduğu malum zaten.Turan Emeksiz'e gelince,Güzelyalı Belediyesi tarafından satın alınıp Güzelyalı sahiline çekilen ve uzun bir süredir adeta kaderiyle başbaşa bırakılan bu emektar vapur Feribot'un hizmete girmesiyle sanırım artık Güzelyalı Belediye'si tarafından değerlendirilir ve bir şekilde Bursa'lıların hizmetine sokulur.


turker ustun

15 yıl önce - Pts 09 Nis 2007, 15:19

Bu vapurlarlar neden orda bulunduklarını bir türlü anlamış değilim... Acaba bursanın kıyısı olan illerden yolcu taşımak için mi burda bulunuyorlar... Zaman yaklaşıyor neden burda bulunduklarını öğreneceğiz...



sayfa 1
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Marmara