Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İzmir Çevre Yolu Haberleri ve Tartışmalar
« önceki   123 ... 979899100   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege
cevap yaz
sayfa 98
Misafir 3b8

1 yıl önce - Çrş 20 Hzr 2018, 00:37

saruhanlı aliağa arası düz ova buradan yapılacak bir bağlantı sanayi için faydalı olmaz mı?

Misafir 11e

1 yıl önce - Sal 10 Tem 2018, 11:01

İstanbul-İzmir Otoyolu'nun Kemalpaşa çıkışı ile İzmir-Aydın Otoyolu'nun Torbalı çıkışı arasına

ve

İstanbul-İzmir Otoyolu ile Ankara-İzmir Otoyolu'nun ileride kesişeceği Turgutlu yakınlarındaki kavşaktan başlayarak Manisa'nın kuzeyinden geçen ve Menemen'e ulaşan

birer otoyol yapılsa, İzmir'in 2. Çevre Yolu tamamlanmış olur.



mahmut11
1 yıl önce - Pts 06 Ağu 2018, 04:08
İzmir Çevre Yolu'nun yeni bağlantı kavşağı açılıyor




AK Parti İzmir Milletvekili Mahmut Atilla Kaya, Buca'nın inşaatı devam eden yeni otoyol bağlantı kavşaklarından 6. Sanayi Sitesi katılma kolunun Kurban Bayramı öncesinde hizmete gireceğini söyledi.

Milletvekili Mahmut Atilla Kaya, Buca'nın Barış, Güven, Göksu ve Yıldız mahallelerine gidip, ilçedeki kamu yatırımlarının inşaatlarını ziyaret etti, vatandaşlarla buluştu. Kaya'ya, AK Parti Buca İlçe Başkanı Mustafa Arslan da eşlik etti. Beraberinde bulunan Karayolları Bölge Müdürlüğü yetkilileriyle İzmir Çevre Yolu Yıldız Mahallesi Kavşağı ve 6. Sanayi Sitesi katılma kolu inşaatlarını turlayan Kaya, bunların hizmete açılmasıyla birlikte kent içi trafikte ciddi bir rahatlama sağlanacağını söyledi. İzmir Çevre Yolu Projesi'nin ilk etabında yapımı tamamlanan Buca Kavşağı'nın geçen zaman içerisinde trafik yoğunluğunun artması ile beraber yetersiz kaldığını hatırlatan Kaya, gerek Bornova-Buca yönünde gerekse Buca-Bornova yönünde trafik akışında sorunlar oluşması sebebiyle Yıldız Mahallesi Kavşağı yapımına karar verildiğini ifade etti. İzmir Çevre Yolu Projesi'nin ilk etabında 6. Sanayi Sitesi ve Otokent ayrılma kolunun ise daha önceden yapıldığını hatırlatan Kaya, şimdi de aynı bölgeden otoyola katılma kolu yapılarak İzmir Çevre Yolu'na bağlantının sağlanmış olacağını söyledi. Kaya, bu yeni katılma kolunun Kurban Bayramı öncesinde hizmete açılarak İzmirlilerin kullanımına sunulacağının bilgisini verdi.


Özellikle 6. Sanayi Sitesi, Otokent ve bu bölgedeki AVM aksındaki yoğunluğun bu bölgeye yapılan katılma kolu ile ortadan kaldırılacağını ifade eden Kaya, "İzmir Çevre Yolu'nu kullanarak, Otokent ve çevredeki işyerlerine gelen vatandaşlarımız, yeniden otoyola çıkıp, Karabağlar'daki Balçova Kavşağı'na gitmek zorunda kalmayacaklar. TBMM Başkanımız Sayın Binali Yıldırım, Başbakanlığı döneminde bölgedeki esnaflarımız ve vatandaşlarımızın talebi üzerine gerekli talimatları vermişti. Kurban Bayramı öncesi hizmete açacağımız yeni bağlantı yolu ile esnafın ve bölge halkının sorunu çözülecek. Özellikle Optimum Kavşağı'ndaki trafik yoğunluğunun ciddi oranda azalacağını öngörüyoruz" dedi.


Misafir 11e

1 yıl önce - Sal 07 Ağu 2018, 09:59

İzmir Çevre Yolu üzerinde, şu işaretlemiş olduğum 1,2 km'lik kesimde üç ayrı kavşağın katılım ve ayrılımı olması nedeniyle yol güvenliği çok zayıf: https://www.google.com/maps/dir/38.367315,27.2244 ...m2!4m1!3e0

Zaten burada genelde yavaş gidildiği için trafik de sıkışıyor.
Keşke ortadaki kavşak iptal edilse.


Misafir e38

1 yıl önce - Sal 07 Ağu 2018, 10:18

Zaten burada genelde yavaş gidildiği için trafik de sıkışıyor.
Keşke ortadaki kavşak iptal edilse.


---------------------------------------------------------------------------

Oraya 1500 yataklı hastane yapılacak. o kavsak önemli orada.



Misafir 11e

1 yıl önce - Sal 07 Ağu 2018, 10:22

Otoyol üzerinde 500 metrede bir kavşak olmaz.
Hastane yapılacaksa, bir sonraki kavşaktan hastaneye kadar ekspres bir yol yapmak daha doğru.
Bu şekilde, yol güvenliği tehlikeye atılıyor.


mahmut11
1 yıl önce - Çrş 29 Ağu 2018, 20:06

6. Sanayiden çevreyoluna katılış açılmış. Şu an yanından geçtim

İzmir Belediyesi İki Tane Çiçek Dikti! gibisinden başlıklar açan belediyeyi eleştirince küfür eden küfürbazlar keşke bundan da haberdar olsaydı.


Misafir ece

1 yıl önce - Cmt 01 Eyl 2018, 01:25

"Çevre Yolu" denen yol türünün ana ve asıl işlevi, kent dışından gelip kent dışına gitmek isteyen (aslında kente girmek istemeyen veya kente girmesi gerekmeyen) trafiği kent içine sokmayarak;

-Kent içi trafiği artırmamak, bilhassa transit ağır vasıta trafiğini kente sokmayarak hem trafik yoğunlaşmasını engellemek hem de trafik güvenliğini zaafa uğratmamak
-Transit trafiğe kent içinde hız ve vakit kaybettirmeyerek, transit trafiğin hızını ve verimini artırmak

olarak özetlenebilir...

Buna ilave olarak, kent içinden kent dışına çıkmak isteyenlerin en yakın bağlantıdan çevre yoluna çıkarak kenti kolayca terk etmelerinin sağlanması da çevre yollarının bir diğer fonksiyonu olarak belirtilebilir...

Dolayısıyla, çevre yolları öncelikle "kent dışından kent dışına" ve "kent içinden kent dışına" trafik için inşa edilmeli ve kullanılmalıdır.

İyi bir çevre yolu; kent içi yollara göre daha yüksek hız limitlerine uygun, az kavşak ve bağlantı noktası ile seyrek sosyal donatı (az akaryakıt istasyonu, dinlenme tesisi vb.) içeren ve ayrıca yaya, bisiklet ve hayvan erişimi mümkün olduğunca engellenmiş bir yapıda olur...

Ancak, İzmir Çevre Yolu yukarıda belirtilen hususlara uyum açısından sorunludur:

Öncelikle, artık neredeyse bir çevre yolu niteliğinden çıkıp, adeta şehir içi bir bulvar haline dönüşmüştür. Çünkü şehir içinde; artan nüfusa, çoğalan araç sayısına ve büyüyen şehir yüzölçümüne iyi-kötü cevap verebilecek ve bilhassa Akçay Caddesi, Yeşildere, Ankara Caddesi, Altınyol, Anadolu Caddesi gibi ana arterlere alternatif olabilecek yeni yollar üretilmemiştir.Bu nedenle, çevre yolu "mecburen" bir şehir içi alternatif yol haline gelmiştir.

Öte yandan, çevre yolunun Pınarbaşı-Otogar- Yeşilova-Bornova bölümü (her iki yönde de) neredeyse günün her saati kaosa açık haldedir. Zira, bu bölüm bir yandan üzerinde önemli AVM'leri ve hastaneleri taşırken diğer yandan da otogarın, nakliyeciler sitesinin, antrepoların, limanın ve Işıkkent-Pınarbaşı sanayi ve ticaret bölgesinin giriş-çıkış noktasını oluşturmaktadır.

Uzundere-Cengizhan arasında, Toptancı Haline gelip giden kamyonların yollara saçtıkları sandık, kasa ve çuvallar (hatta kavun-karpuz) her an karşınıza çıkabileceği gibi, yol kenarlarında pekçok kişinin otobüs durağı rahatlığında servis aracını beklediğini de görebilirsiniz...

Tabii bu olumsuzlukların çoğu, çevre yolunun tasarımı ve yapısı ile ilgili olmayıp; şehrin çevre yolu ile entegrasyonundaki yetersizlikten ve çevre yoluna amacını aşan bir görev ve yük bindirilmesinden kaynaklanmaktadır.


ctasan
1 yıl önce - Çrş 31 Ekm 2018, 20:08

Karşıyaka Tünelleri'nin (şimdi Bayraklı) yapımı üzerine iki güzel video:







Mertcan95
1 yıl önce - Çrş 14 Ksm 2018, 18:28
İzmir yeni çevre yolu


Alıntı:
İzmir Kuzey – Doğu Çevre Otoyolu (Km: 0+000 – 41+000) Etüt ve Proje Danışmanlık Hizmet Alımı İşi


Firma: BOTEK BOĞAZİÇİ TEKNİK MÜŞAVİRLİK ANONİM ŞİRKETİ ile sözleşme imzalanmış.

EKAP

Dökümanları indirmek isteyenler; Ekap - 2018/262629



sayfa 98
« önceki   123 ... 979899100   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege