Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 15
mustafaguler
10 yıl önce - Prş 02 Şub 2012, 13:18

Alıntı:
Ayrıca Miadını doldurmuş;ÖHO ya ait 47,BOİ ye ait 51,Burulaşa ait E12-E13 gibi hatların İptal edilmesi gerektiğini de düşünüyorum.


Bence buna 48 numaralı hattı da eklemeliyiz ya da güzergah düzenlenmesi lazım. Bu hattın İzmir Yolu'nu kullanmaması lazım (Küçük Sanayi'ye kadar).


Ahmet ÖZDÜR3
10 yıl önce - Prş 02 Şub 2012, 15:56

Alıntı:
Bence buna 48 numaralı hattı da eklemeliyiz ya da güzergah düzenlenmesi lazım. Bu hattın İzmir Yolu'nu kullanmaması lazım (Küçük Sanayi'ye kadar).


Uludağ Üniversitesinin;

Heykel,Çekirge,Kükürtlü,Altıparmak,,Devlet Hast,Sigorta Hst.bağlantısını sağlayan ve Şehrin Ana Merkezine Giden bir Hattı İptal edemessin.

Otobüslerin İzmir yolunu kullanmayacaklarına dair bir ayet yok.Herhaldeki bu araçlar Ünv.ye gitmek için uçamayacaklarına göre bir şekilde bu yola inecekler.Ki,Bu yolun belli bir kısmını kullanmalarındaki sakınca nedir?Trafik sıkışıklığını bahane etmesin Kimse.Toplu taşıma arçalrının verdiği sıkıntıdan çok tek kişi ile trafiğe çıkan araçların önü kesilmeli bir an önce.Bu da ancak insanları toplu taşımaya sevk etmek ile çözülebilir.
Mevcut işleyen ve kamu yararına olan hatları iptal ederek değil...



mustafaguler
10 yıl önce - Prş 02 Şub 2012, 16:20

İzmir Yolunu kullanmasın derken aslında kafamdan geçen Çalı Kavşağından Beşevler Caddesi-Mihraplı Caddesi-Hayran Caddesi-Zübeyde Hanım-Kükürtlü güzergahını kullanması daha iyi olacaktır.

8/L nolu hattında Hürriyet'ten Acemler'e değilde Çevre Yyolunu kullanarak Kanalboyu Caddesi üzerinden Altıparmak'a ulaşması daha makuldür.

31/A nolu hattında aynı 8/L nolu hatta olduğu gibi Çevre Yolu-Kanalboyu-Etibank güzergahını kullanması makul olanıdır.

9/D nolu hattında Acemler'den Doğumevi-Kükürtlü-Altıparmak istikametini kullanması en iyi olanıdır.

Bu güzergahları söylememdeki amaca gelir olursak: D-200 karayolu Bursa'nın en önemli can damarı olduğundan burayı ne kadar çok toplu taşıma araçlarından uzak tutarsanız o kadar iyi olacaktır. (Şahsi fikrimdir.) Şuan İstanbulluların bazı toplu taşıma araçlarının E-5 kullanması ve olumsuz yönleri örnek gösterilebilir. Toplu taşıma araçlarını D-200'den uzak tutup alternatif güzergahlara yönlendirilmesi iyi olacaktır.

Tek kişi ile hareket eden özel araçları demişsiniz ama adı üstünde özel (hususi) araç, siz ne kadarda içinde tek kişi seyehat ediyor olmaması gerekiyor desenizde bu dünyanın her yerinde böyledir. Çözümleri var mı, var elbette. Öreneğin ABD'de hususi araçta en az 3 kişi seyehat ediyorsa otoyolda onlara belirlenmiş bir şerit var ve o yoldan gidiyorlar. Diğer araçların (tek kişi seyehat edenler) ise bu şeride girmesi kesinlikle yasak ve cezai yaptırım söz konusu.


Ahmet ÖZDÜR3
10 yıl önce - Prş 02 Şub 2012, 16:44

Alıntı:
İzmir Yolunu kullanmasın derken aslında kafamdan geçen Çalı Kavşağından Beşevler Caddesi-Mihraplı Caddesi-Hayran Caddesi-Zübeyde Hanım-Kükürtlü güzergahını kullanması daha iyi olacaktır

Mustafa Bey ,

48 için önerdiğiniz bu güzergahı Uludağ Ünv çalışan B44 hattı zaten kullanıyor.48 i burayı kullanmasını gerektricek bi durum yok malesef.Malum zaten mevcut hat var.Birde Şöyle düşünürsek Uludağ Ünv.Acemler arasında devlet hast.gidecek vatandaşlarda azımsanamayacak kadar çok.

Alıntı:
8/L nolu hattında Hürriyet'ten Acemler'e değilde Çevre Yyolunu kullanarak Kanalboyu Caddesi üzerinden Altıparmak'a ulaşması daha makuldür.


Bu dediğinizde olmayacak değil.Ama takdir edersiniz ki,8L yoğun bir hat ve Heykel güzergahında Hürriyette zaten yükünü tamamen alıyor.Birde bu dolu aracı kanalboyuna sokmak yolcular içinde eziyet ve zaman kaybı olmazmı?Ayrıca Kanalboyunda 15a ile çalışan heykel arabaları mevcut.
Alıntı:
31/A nolu hattında aynı 8/L nolu hatta olduğu gibi Çevre Yolu-Kanalboyu-Etibank güzergahını kullanması makul olanıdır.

31a zaten Bursayı tamamen dolaşıyor.Kanalboyunada girse çok sıkıntı olmaz sanırım.
Alıntı:
9/D nolu hattında Acemler'den Doğumevi-Kükürtlü-Altıparmak istikametini kullanması en iyi olanıdır.

9D Ataevler-Heykel çalışan bir araç ve yolcu yoğunluğu bir hayli fazla bir güzergah.Ataevlerden acemler istikametini kullanan 9M,9Pa araçları ile SSk dan yukarı çıkan B42 hatları zaten mevcut.9D yi bu güzergahı kullanması yerine mevcut güzergahını devam etmesi Ataevler yolcusu için farklı bir alternatif olmaz mı?
Alıntı:
Tek kişi ile hareket eden özel araçları demişsiniz ama adı üstünde özel (hususi) araç, siz ne kadarda içinde tek kişi seyehat ediyor olmaması gerekiyor desenizde bu dünyanın her yerinde böyledir. Çözümleri var mı, var elbette. Öreneğin ABD'de hususi araçta en az 3 kişi seyehat ediyorsa otoyolda onlara belirlenmiş bir şerit var ve o yoldan gidiyorlar. Diğer araçların (tek kişi seyehat edenler) ise bu şeride girmesi kesinlikle yasak ve cezai yaptırım söz konusu.


Verdiğiniz örnek gayet güzel.Keşke uygulanabilse.Ama mevcut yollar bile şu an için ne otobüse nede hususi araçlara yetiyor.O nedenle Şuan için ABD deki imkanlar olmadığı için Toplu taşımayı ana arterlerden tamamen kaldırmak ,yerine yeni hususi araçların almasına sebeb olmaz mı?Bu da benim fikrim.


cntooturk
6 yıl önce - Pzr 06 Mar 2016, 14:45

Diger konuya beklerixz



sayfa 15
« önceki   123 ... 131415
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Marmara