Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Ankara-Kayseri Hızlı Tren Projesi [ANK ]
« önceki   123 ... 4748495051   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 48
Misafir 7a9

5 ay önce - Cum 01 Hzr 2018, 12:15

ba zihniyet temel karamollaoğlu zihniyeti
hızlı tren göçü hızlandırır saçmalığı
ona kalırsa kayseri istanbul uçak sayısına bak 10 dan fazla
ama konya istanbul 1 kaç tane
biecik çok mu büyük
sivas kayseride n mi büyük
ihtiyaç var o kesin
konya ankaraya kayseriden yakın olduğu için hızlı tren var otobüste çok


Özgür Sabanlıoğlu

5 ay önce - Cum 01 Hzr 2018, 13:40

Alıntı:
Ey bu meydanın ahalisi, Bu @Özgür Sabanlıoğlu denen üye provokatördür. Burada yaptığı tahriklere inanmayın. Bu sorumsuzlar yüzünden memleketimin insanı huzursuz edilmektedir.


Haha çok iyiydi. Emekli yaşlı amcam saygı duydum. Ama emin ol ülke gençlere ve diri zihniyetlere emanet. Wowda duyuru yapmana gerek yok demirbaşiyiz çok şükür. Beni araştırmak ve ne kadar milliyetçi vatansever biri olduğunu öğrenmek istersen yüklediğim fotoğraflara göz atabilirsin.


En son Özgür Sabanlıoğlu tarafından Cum 01 Hzr 2018, 14:04 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


ismailözcan

5 ay önce - Cum 01 Hzr 2018, 13:51

Serkan Güzel 11 yıldır kandırılan bi şehre böyle bürokrasi mürokrasi devletin işleyiş yapısı diyerek yüklenemezsin siyasetçilerin yalanlarına kılıf uydurmak sana mı kaldı?



emin22
5 ay önce - Cum 01 Hzr 2018, 13:57

100 senede yapilmayan şeyler on senede nasil yapilsin. Ayni anda 0n düvele karşı savaş var.

KeNaN KöR
5 ay önce - Cum 01 Hzr 2018, 15:05

Kayseri'de ulaşım ne durumda, nasıl gelişti, genele bir bakalım:

Kayseri havaalanında iç ve dış hatlar aynı binada hizmet veriyordu. Buna ilaveten ayrı bir dış hatlar terminalı inşa edildi, kapasite arttırımına gidildi. 2003 yılında 325 bin yolcu taşınırken, 2017'de bu rakam 2 milyon 150 bine yükseldi. Mevcutta yetersiz gelmeye başladığı için yeni bir havalimanı planlama aşamasında.

Bölünmüş yol yatırımlarından Kayseri'de üst düzeyde yararlandı. Şehirde 2003 öncesine kadar 83 km kilometre bölünmüş yol yapılmış iken, 2003-2017 yılları arasında 461 kilometre bölünmüş yol yapıldı ve Kayseri’nin toplam bölünmüş yol uzunluğu 544 kilometre oldu. Toplam maliyeti 1 milyar TL'yi aşan 16 adet yol projesinin yapımı da devam ediyor.

Kayseri bu dönemde hafif raylı sistemle tanıştı. 34 kilometrelik tramvay hattı faaliyete geçirildi ve 7 kilometrelik yeni hat için çalışmalar başlatıldı. Kayseri Ulaşım A.Ş ile TCDD arasında yapılan protokolle 64 kilometre uzunluktaki İncesu - Merkez Gar Banliyö Hattı'nın yapımına başlandı.

Yüksek Hızlı Tren'in Kayseri'ye değişik sebeplerden dolayı geç te olsa geliyor olması önemlidir ve desteklenmelidir. Diğer etaplarda mesafe alınamaması ve gecikmelerin yaşanması Kayseri'yi de etkilemiştir. Hatırlamakta fayda var; demiryollarına yatırım sıfır noktasına geldiği için bundan 15 sene önce rayları bile ithal etmek zorunda bırakılmıştık.

21 tren lojistik merkezinden biri olacak olan Kayseri Boğazköprü Lojistik Merkez Projesi'nin birinci etabı tamamlandı, ikinci etabın yapım ihaleside yakında gerçekleştirilecek.

Ankara - Niğde otoyolu projesinin bitmesiyle Edirne'den Şanlıurfa'ya kesintisiz ulaşım sağlanacak. Kayseri ise otoyol ağına Nevşehir üzerinden bağlanacak.

Kayseri, Türkiye'nin diğer şehirleri gibi, ulaşım konusunda hiç bir dönemde almadığı hizmeti son 15 senede aldı ve almaya da devam ediyor. Sorunlar ve istekler için de gerekli adımlar atılıyor...


Özgür Sabanlıoğlu

5 ay önce - Cum 01 Hzr 2018, 15:13

Serkan Güzel Bey,

Devletin planlaması varsa 11 yıldir söz vermeyeceksin.
Bu nasıl planlama? Hesap var kitap var.
O zaman buradan iki sonuçtan biri çıkar: Hangi yıl hızlı trenin Kayseri'ye geleceğini tahmin bile edemeyen yoneticiler tarafından yönetiliyoruz, yada Kayseri halkı her seçim döneminde kandırıldı. Cevap sence hangisi?



Misafir e0c

5 ay önce - Cum 01 Hzr 2018, 15:22

allah razı olsun hükümetimizden
türkiyenin her yanına hızlı trenlerle donattı
dünya ekonomik krizlerle debelenirken türkiye sürekli yeni havaalanları yeni hızlı trenler üreterek hızla kalkınıyor


Serkan Guzel
5 ay önce - Cum 01 Hzr 2018, 15:24

@Özgür Sabanlıoğlu,

Planlama ayrı, uygulama ayrıdır.

Sorumluluk makamında olanlar, YHT hatları inşasını, konforlu ulaşım politikası olarak benimsemiştir.

İllaki planlama ile uygulama arasında zaman farkı olur. Demiryolu yapımı işlerinin planlaması, uygulamaya dökülmesi kolay işler değildir. Bu bütün büyük projeli işlerde böyledir. Ankara - İstanbul YHT hattında hala normal hızda seyredilen kesimler var.

Devlet birçok alanda hızlıca yatırımlar yaptı da, YHT demiryolu inşasını bilerek gözardı etti mi sanıyorsun ? Hızlı tren demiryolu hattı inşa işleri, ekstra uzmanlık isteyen işlerdir. Eğer merak ediyorsan, Kayseri'de TCDD işletmesine gidersen, orada sana anlatılacaktır.

Önce öğrenin, sonra eleştirin !


naims1
5 ay önce - Cum 01 Hzr 2018, 15:57

Ayrıca bu hükümetin icraatlerin den memnun değilseniz bakın yakında seçim de geliyor ne güzel oy vermezsiniz olur biter.

Şunu da bilin ama bir gün eğer kayseriye hızlı tren gelecekse bunu mevcut hükümetten başka kimse getiremez.

20 gün sonra görücez bakalım kayseri sizin gibimi düşünüyor.

Bu hükümetin bir özelliği var verilen sözler Gecikiyor doğrudur ama eninde sonunda yapılıyor.

Ayrıca türkiyenin tek derdi kayseriye hızlı tren yapılamaması da değil..

Ülkenin yüzlerce sorunu var.

Sizin gibi onlarca şehirde kentlerine en kısa zamanda hızlı tren gelmesini istiyor.

Hepsinin bir anda bitme durumu yok herşey sırayla.


Misafir 315

5 ay önce - Cum 01 Hzr 2018, 16:05

Kayseri'ye planlanan hızlı tren hattı idi. Kayseri'ye hızlı tren olsaydı şimdiye inşaatı başlardı. Ancak kayseri ben hızlı tren istemiyorum YHT istiyorum dedi. Halbuki hızlı trende amaç hem yolcu hemde yük taşınması idi. Hemde biran önce Kayseri'ye hızlı treni ulaştırmaktı.


Karaman'a, Mersin'e, Adana'ya, Osmaniye'ye, Gaziantep'e, Bursa'ya, Antalya'ya ...vs planlanan yada yapımına başlananlar YHT değil, hızlı tren hattıdır. İşte sorun bur da çıktı.

YHT çok pahalı bir yatırımdır. Bunun planlanması, dizaynı, Kurpları, leverleri, kamulaştırılması, beton viyadükler, test edilmesi,...vs. Zaten mevcut bir hat vardı. Karaman hattı gibi, Adana hattı gibi, Mersin hattı gibi hemen güzergahda iyileştirme yapılıp ve ikinci bir hat çekilip yapılacaktı.


Kayseri ne dedi, ben ayrıcalık istiyorum ben hızlı tren değil YHT istiyorum dedi. Ozaman bekleyecek.

Onun için şimdi YHT yapma zamanı değil, HT zamanı. Kayseri'nin ise zaten Ankara ile demiryolu var. Antalya'nın daha hiç demiryolu bağlantısı yok. Kayseri'den önce yapılması gereken bir sürü şehir var. Kayseri hattı 2023 yılından önce başlaması mümkün değil. Gerçeği kabul edin. Zaten istesenizde istemesenizde kabul edeceksiniz. Zaten Kayseri-Ankara hattında yolcu da yok.

Kayseri'nden önce demiryolu yapılmasını bekleyen 10'un üzerinde şehir var.



sayfa 48
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 4748495051   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM