Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1973
Olcy
1 ay önce - Prş 24 Eyl 2020, 17:06

Alıntı:
2002 öncesinde 45 şehire demiryolu ile gidebiliyorduk


ona gitmek denirse evet gidiyordun doğru .

Çöpe ammada meraklısınız.

Alıntı:
Herkes TCDD'nin milyarlarca lira zarar etmemesi için sadece YHT'leri çalıştırdığını biliyor.


Eğer bu doğruysa Tcddyi bu doğru kararından dolayı kutlarım.

Şehirlerarası yolcu taşımacılığında hızlı trenler den başka tren çalıştırmamak lazım.

Tümden zarar çünkü.

Türkiyede demiryollarının kurtuluşu hızlı tren hatlarında.


En son Olcy tarafından Prş 24 Eyl 2020, 17:14 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


refik7070
1 ay önce - Prş 24 Eyl 2020, 17:12

Alıntı:
2002 öncesinde 45 şehire demiryolu ile gidebiliyorduk. Şimdi bu sayı milyarlarca dolar yatırım ve YHT ile çağ atlamamız yüzünden iki elin parmaklarını geçmiyor. Sakın ha pandemi mandemi demeyin. Herkes TCDD'nin milyarlarca lira zarar etmemesi için sadece YHT'leri çalıştırdığını biliyor.


Ülkenin 2002 yılından önce daha iyi olduğunu düşünen azımsanamayacak bir kitle var ülkede. Kimse demiyor yıllarca neden çivi bile çakmadınız diye.



Olcy
1 ay önce - Prş 24 Eyl 2020, 17:19

Alıntı:
Ülkenin 2002 yılından önce daha iyi olduğunu düşünen azımsanamayacak bir kitle var ülkede. Kimse demiyor yıllarca neden çivi bile çakmadınız diye.


Normal ülkelerde iş yapmayanlardan hesap sorulur bizde iş yapanlardan hesap soruluyor.

İş yapmanın suç sayıldığı ülkenin adıdır, Türkiye.

80 yıllık ihmalin, 17 yılda ortadan kaldırılabileceğine inanan tuhaf bir kitle var.

250 km ile giden hatlar yapan hükümete niye bunları yapıyorsun diyenler bile var.

2021 yılında konvansiyonel hatlar yap diyen kafalar var.

Vizyon, çap maşallah yerlerde sürünüyor.

Yht sayfasında konvansiyonel hat güzellemesi yapılıyor.

Fakirlik, zihin ve düşünce yapısına bile ne kadar işlemiş.

Yhtleri kendine layık görmeyen bir toplum, Allah kolaylık versin bu ülkeye ne diyelim artık.


UfukRaifoğlu
1 ay önce - Prş 24 Eyl 2020, 17:30

Alıntı:
80 yıllık ihmalin, 17 yılda ortadan kaldırılabileceğine inanan tuhaf bir kitle var.

Bı zahmet 116 km lik hat yapılsın yani 17 yılda.
Bilecik tarafından 116 km
Bandırma tarafından da 114 km.
Ne taraftan gelirse gelsin. Bu treni Bursa'ya getirememek basiretsizliktir. Vizyonsuzlluktur.





17 yılda Bursa'ya tren getiremeyen Devlet-tcdd her kimse başarısızdır nokta.



Olcy
1 ay önce - Prş 24 Eyl 2020, 17:45

Arkadaşın bursadan başka bir yeri görmüyor gözü.

Türkiye sadece bursadan ibaret bir ülke değil. ki o da yapılıyor zaten.

Başarı ve başarısızlık kriterini bak, bursa.



murad_1299
1 ay önce - Prş 24 Eyl 2020, 17:52

3-5 tane şehire hızlı tren götürmek sence başarı olabilir bizce değil

Yolcu taşımasında raylı sistemlerin oranı artırılmalı, ben özellikle yük taşımacılığında raylı sistem kullanılıp servetimizi karayollarına akaryakıta vs. dökmememiz gerektiği görüşündeyim.

Bu yüzden bu 29 milyar doların verimsiz kullanıldığı görüşündeyim.

2002 öncesi bizi ilgilendirmez sadece bir vatandaş olarak fikirlerimizi ifade ediyoruz.


alperen522
1 ay önce - Prş 24 Eyl 2020, 18:15

Beyler Allah rızası için mesajlarımın tamamını okuyun ya. Ben 2002 öncesinin yüzde 100 aşığı falan değilim kendinize gelin.

Alıntı:
Ülkenin 2002 yılından önce daha iyi olduğunu düşünen azımsanamayacak bir kitle var ülkede. Kimse demiyor yıllarca neden çivi bile çakmadınız diye.


Hahahaha. Ben demiryolu ile 2002'den önce halkımız şimdiye kıyasla daha çok şehre gidebiliyordu demişim. Sen ise işine gelen kısmı alıp aklınca genelleme yapmaya kalkmışsın. Senin amacın bu başlıkta demiryollarını tartışmak değil siyaset yapmak. Sanki 2002'den önce herşey harikaydı dedik yahu. Gidin siyasetinizi başka yerde yapın.

Alıntı:
ona gitmek denirse evet gidiyordun doğru .

Çöpe ammada meraklısınız.


İşine gelmeyince çöp oluyor tabi. Hem ülkenin kurtuluşu demiryollarında diyorsunuz (bu konuda size katılıyorum), hem de ekspres treni bir anda çöp ilan ediyorsunuz. Belli ki hayatınızda hiç trene binmemişsiniz ki kolayca atıp tutuyorsunuz

Anahat trenleri 2002'den evvel yataklı ve kuşetli vagonlar dışında iyi koşullara sahip değildi. Pulman vagonları rezaletti. 2002'den sonra yeni nesil TVS2000 Pulman vagonlar ülke geneline yayılınca rezalet yerini konfora bıraktı. Ancak son 6-7 yılda numarasız bilet olayının suyu çıktı ve pulman vagonlar eskisinden daha kötü oldu. YHT'ler ana odak olduğu için anahat trenleri kaderine terk edildi. En son numarasız pulman vagonlarda Hindistan vari görüntüler vardı. Açın bakın.

Alıntı:
Eğer bu doğruysa Tcddyi bu doğru kararından dolayı kutlarım.

Şehirlerarası yolcu taşımacılığında hızlı trenler den başka tren çalıştırmamak lazım.

Tümden zarar çünkü.

Türkiyede demiryollarının kurtuluşu hızlı tren hatlarında.


Yalnız YHT'de zarar ediyor haberiniz olsun. TCDD kamu yararını gözeten bir kurumdur. Kar amacı gütmez. Belli bir oranda zarar eder. Yolcu sayısı ve işletme giderleri ile orantılı olarak zarar değişiklik gösterir.

Trenle seyahat etmediğiniz o kadar belli ki. Ankara'dan Kars'a giden adam YHT hattı var mı ki YHT ile seyahat etsin Allah aşkına! Ya da Adana-Mersin arasındaki bölgesel tren. Ülkede YHT var diye anahat trenlerini bitirmenin hiçbir mantığı yok. Tamam eskiden Eskişehir-Ankara arası bölgesel tren vardı. Hızlı tren işletmeye alınınca bu bölgesel treni kaldırmak veya frekansını azaltmak mantıklıdır. Ancak inşaat bitmeden bu yapılırsa mevcut trenin yolcuları mağdur olur. Çukurova Mavi, Toros, Meram gibi trenler buna bir örnek. Onbinlerce tren yolcusu mağdur şu anda.

Alıntı:
3-5 tane şehire hızlı tren götürmek sence başarı olabilir bizce değil

Yolcu taşımasında raylı sistemlerin oranı artırılmalı, ben özellikle yük taşımacılığında raylı sistem kullanılıp servetimizi karayollarına akaryakıta vs. dökmememiz gerektiği görüşündeyim.

Bu yüzden bu 29 milyar doların verimsiz kullanıldığı görüşündeyim.

2002 öncesi bizi ilgilendirmez sadece bir vatandaş olarak fikirlerimizi ifade ediyoruz


Sonunda beni anlayan biri geldi. Ben de bu hükümetin demiryollarına önem verdiğini ancak ayrılan bütçeyi ve yapılan projeleri yanlış kişilere emanet ettiklerini anlatmaya çalışıyorum. İki tane partizan gelmiş beni kronik muhalif ilan ediyorlar. O çok gördükleri büyük resmi şimdi göremiyorlar.


UfukRaifoğlu
1 ay önce - Prş 24 Eyl 2020, 18:39

Alıntı:
Arkadaşın bursadan başka bir yeri görmüyor gözü.

Türkiye sadece bursadan ibaret bir ülke değil. ki o da yapılıyor zaten.

Başarı ve başarısızlık kriterini bak, bursa

Bursa'da yaşıyorum aldığım hizmete bakarım ben. Banane başka şehirlerden.
Ayrıca Dünyanın neresinde olursa olsun, Ülkenin 4. Ve 5. şehrinde demiryolu yokken, gidip te 50. 60. Şehirlerinde demiryolu varsa bu eleştirilir. Bu kadar basit. Ancak senin gibi hükümet fanatikleri bu saçmalığı savunur.


Olcy
1 ay önce - Prş 24 Eyl 2020, 18:52

Alıntı:
Banane başka şehirlerden


Böyle bencil ve şehir milliyetçilerine birşey anlatılamaz.

Türkiyenin neresine 1 metre bile ray döşense aynı derecede memnun olur sevinirim.

Sizinle aramızdaki işte en önemli fark.

Bunun neresinde hükümet fanatikliği var, bursaya hızlı tren yapılmış olsaydı sadece bu nedenden en büyük Hükümet fanatiği sen olacaktın.

Yapamadı diye şimdi ise küfür ediyorsun nerdeyse, ülkenin geri kalanına yaptıklarını görmezden gelerek..

Benim bu kafayı anlamam mümkün değil.


UfukRaifoğlu
1 ay önce - Prş 24 Eyl 2020, 18:56

Alıntı:
Böyle bencil ve şehir milliyetçilerine birşey anlatılamaz.

Türkiyenin neresine 1 metre bile ray döşense aynı derecede memnun olur sevinirim.

Sizinle aramızdaki işte en önemli fark

Sen hükümet milliyetçisi olmuşsun. Çare yok sana.
Bursa'da niye demiryolu yolu yok. Bunun şehir milliyetçiliği ile ne alakası var. Bu düz mantık olması gereken şey.



sayfa 1973
ANA SAYFA -> ULAŞIM