Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1972
Olcy
4 hafta önce - Çrş 23 Eyl 2020, 21:40

Alıntı:
Bu 29 milyar dolar demiryolunda bizi 2002'den ne kadar ileri götürmüş bence tartışılır.


Yukarıdaki yoruma 2002 yılında demiryollarımızın ve ülkemizin sefil ve rezil halini çok iyi gösteren aynı yıl çekilmiş videolarla cevap verelim, videodan çıkan sonuç Türkiye demiryollarında resmen çağ atladığıdır ha yeterli mi hayır tabi ki.

Önemli olan iyi niyet ve hükümette bu konuda gayet çalışkan ve istekli olup fazlasıyla da demiryollarının iyileşmesi için iyi niyetli.

Eski rezilliğe laf etme, hiç görülmemiş yatırımı yapan hükümete demediğini bırakma.

Tuhaf bir ülke hakikatten burası.

Buyrun başlayalım sırayla.

Hatta bir videoda 1999 depreminde ki depremzelerin nerdeyse istasyonda o eski hiç bir işe yaramayan çadırlarda yaşadıkları da görülmekte depremin üzerinden üç sene geçmesine rağmen hemde rezilliğe bak yahu.
Boşuna demiyoruz, Erdoğan öncesi eski Türkiye boktan bir yerdi diye, işte ispatı, videoları izleyen ülkedeki fakirkilh ve safaleti çok net görebilir öyle çok uzak bir tarihten de bahsetmiyoruz üstelik, tarih 2002 yani dün.

Türkiye ne harika yönetiliyormuş
İstanbulda bile videoya yansıyan kısımlarda eli ayağı düzgün tek bir bina bile yok, kennteki estetik binaların nerdeyse tamamı 2002 sonrası yapıldı bu da ayrı bir not.

18 yılda ülke her alanda resmen çağ atladı hala bunu inkar edenler var.

İşin tuhafı ise bugün videodaki o rezil günleri, yılları özleyenlerin olması ve o kadar yatırımları beğendiremiyor olmamız.

2002 deki ülkenin rezilliğini ve perişanlığını görüpte, Gelde kolaysa Erdoğanı ve yaptıklarını destekleme.


Bu videonun çekildiği tarihten sadece 20 yıl sonra İstanbuldan Sivasa hemde yht ile gidilebilecek, nereden nereye geldi ülke resmen.

z kuşağının aşağıdaki videoları özellikle izlemesi lazım ki bu ülkeye kim hizmet etmiş ve ediyor, kimler ihanet edip gerçek manada fakirlikten süründürmüşler görsünler.

İnsan bugünü eleştirirken geçmişi de çok iyi bilmesi lazım, bu videolarda o açıdan çok kıymetli.











































O kadar şey paylaştıktan sonra da aşağıdaki harika videoyu da eklemeden olmaz.
İnsan seyretmeye doyamıyor.
Bu çağ atlamak değilde nedir ha.

29 milyar dolar işte burada.



En son Olcy tarafından Çrş 23 Eyl 2020, 21:59 tarihinde değiştirildi, toplamda 7 kere değiştirildi


CengizC
4 hafta önce - Çrş 23 Eyl 2020, 21:45

Alıntı:
Türkiye'nin 4.büyük şehri Bursa ve 5. Büyük şehri Antalya'da demiryolu yok. Birşey demiyorum.


oralara yapmak karlı bir iş olur. fizibil yani.
biz ülkede sevmeyiz fizibil işleri.
sivas, kırıkkale, yozgat falan.



Şükrü Güllüoğlu

3 hafta önce - Prş 24 Eyl 2020, 12:57

Antalya'ya tren yolu yapmanın neresi fizibıl? Biraz anlatır mısınız? Coğrafi koşulları, otoban bile yapılmasının zor olduğunu, Mersin-Antalya duble yolunun bile yıllardır yapılamadığını filan da ekleyin.

UfukRaifoğlu
3 hafta önce - Prş 24 Eyl 2020, 13:10

Olcy kardeş,
Bursa nüfus 3.056.000
2019 İhracat rakamı 9.5 milyar dolar.
2002 den önceki Bursa tren hattı




2002 den sonraki Bursa tren hattı




Sen ne diyorsun hala eski Türkiye yeni Türkiye muhabbeti. Al sana Yeni Türkiye. Türkiye'nin 4. Büyük 3 milyonluk şehrinde tren yok.
Hadi ataistler buna da cevap versin.


inanç09
3 hafta önce - Prş 24 Eyl 2020, 13:18

Bursadan İstanbula Deniz yolu bence Trenden daha mantıklı olsa olsa Ankaraya tren olur İzmire tren olur ama İzmir için otobanda olduğu için çok elzem değil Ankara içinse inşaatı sürüyor diye biliyorum Hızlı Trenin



UfukRaifoğlu
3 hafta önce - Prş 24 Eyl 2020, 13:21

Alıntı:
Bursadan İstanbula Deniz yolu bence Trenden daha mantıklı olsa olsa Ankaraya tren olur İzmire tren olur ama İzmir için otobanda olduğu için çok elzem değil Ankara içinse inşaatı sürüyor diye biliyorum Hızlı Trenin

İş oraya gelirse ohoooo ben sana tren yolu elzem olmayan 50 tane il sayarım.


umut_34
3 hafta önce - Prş 24 Eyl 2020, 13:29

Alıntı:
Antalya'ya tren yolu yapmanın neresi fizibıl? Biraz anlatır mısınız? Coğrafi koşulları, otoban bile yapılmasının zor olduğunu, Mersin-Antalya duble yolunun bile yıllardır yapılamadığını filan da ekleyin.


İstanbul/Ankara ile Antalya arasındaki yolcu potansiyelinin büyüklüğünü de düşünmek lazım


Olcy
3 hafta önce - Prş 24 Eyl 2020, 13:37

Alıntı:
Sen ne diyorsun hala eski Türkiye yeni Türkiye muhabbeti. Al sana Yeni Türkiye. Türkiye'nin 4. Büyük 3 milyonluk şehrinde tren yok.
Hadi ataistler buna da cevap versin.


Öyle bir ağlayıp anlatıyorsunuz ki bu işleri hiç takip etmeyen biri yazılarınızı okusa, vay namussuz hükümete bak bursaya hızlı tren götürmek için hiç bişey yapmamış zanneder peki gerçek bu mu tabiki değil,
Yapılan viyadük, tünel çalışmalarını yeni yapılan 10 milyar tlik ihaleyi ne yapalım bütün yapılanları yok mu sayalım.


Bursanın yakın gelecekte hızlı tren umudu varsa o da bu hükümet sayesindedir.

2002 nin eski Türkiye sinde bu umut hiç yoktu bile.

Ben şehir fanatikliği ile bakıp değerlendirme yapmadım, büyük resme bakıp genel gidişat hakkında bir yorum yaptım.

Şu an hem 3. hemde 4.büyük şehire hızlı tren getirmek için çalışmalar var.

2002 türkiye sinde bunların hiç biri yoktu ve bunların olması için umut hayal rüya bile yoktu.

Umarım bu ikisi arasındaki farkı kavrayabiliyorsunuzdur.


En son Olcy tarafından Prş 24 Eyl 2020, 14:56 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


UfukRaifoğlu
3 hafta önce - Prş 24 Eyl 2020, 14:28

Alıntı:
Bursanın yakın gelecekte hızlı tren umudu varsa o da bu hükümet sayesindedir.

2002 nin eski Türkiye sinde bu umut hiç yoktu bile.

Vay be mevzuya bak.
Umudumuz Şaban filmi gibi.


alperen522
3 hafta önce - Prş 24 Eyl 2020, 15:53

2002 öncesinde 45 şehire demiryolu ile gidebiliyorduk. Şimdi bu sayı milyarlarca dolar yatırım ve YHT ile çağ atlamamız yüzünden iki elin parmaklarını geçmiyor. Sakın ha pandemi mandemi demeyin. Herkes TCDD'nin milyarlarca lira zarar etmemesi için sadece YHT'leri çalıştırdığını biliyor.

Demiryoluna bu kadar yatırım yapılmasına rağmen yolcu trenlerinin ve yolcu sayısının yerlerde sürünmesinin sebebi tepedekilerin TCDD'yi yolgeçen hanına çevirmesidir. O kadar yatırım yapılmasına rağmen bu yatırımı basiretsiz TCDD yöneticileri ya hiç devreye almamakta, ya da saçma sapan politikalar ile kamuyu zarara sokmaktadır. Olan anahat trenlerinin gariban yolcularına ve vergilerimize olmaktadır.

Tez zamanda tepedekilerin TCDD'deki basiretsizliğe bir son vermelerini ve daha donanımlı yönetici atamalarını diliyorum.



sayfa 1972
ANA SAYFA -> ULAŞIM