Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1919
Gizem_K
10 ay önce - Prş 07 Ksm 2019, 15:37

İlk defa kullanacağım için bugün Söğütlüçeşme ve Bostancı YHT istasyonlarına baktım (Ev ikisinin ortasında).
İkisinde de bekleme salonu gibi bir yer yok. 15 dk. erken gitsen ayakta bekleyeceksin.
Bostancı'da yürüyen merdiven bile yok. Elde bavul merdiven in-çık. Ön taraftan girersen tıklım-tıkış kötü bir grup dükkan arasından geçiyorsun, arka taraf zaten mezbelelik.
Nasıl bir özensizlik, inanmak zor.


hamdiozgun

10 ay önce - Prş 07 Ksm 2019, 15:47

Gizem K sizi Pendik e alalım hem bekleme salonu hem asansör hemde yürüyen merdiven var. Fakat YHT için son onbeş dakika sırada beklemen gerekir. Hem bilet kontrolü hemde eşya kontrolü biraz zaman alıyor



mustafa 1903
10 ay önce - Prş 07 Ksm 2019, 15:56

Alıntı:
Sayın Mustafa 1903,şöyle ki İstanbul'dan çıkarken Gebze çıkışında yemek servisi başlıyor ve yemekle soğuk içecek servisi yapılıyor (saat 12ye kadar kahvaltı servisi) genelde hemen peşine sıcak/soğuk içecek servisi başlıyor (çay,neskafe,soda,ayran, soğuk çay,kola,fanta, meyve suyu) İzmit bazen Arifiye sonrası yine içecek servisi Eskişehir'den sonra ise yine bir servis yapılıyor yeni yemek dahil 4 oluyor yemeksiz busines te ise 3 4 arası değişiyor. Bana soracak olursanız busines yemekli vagonun pek artısı yok yemeğin fiyatı tek gidiş te 30 TL'ye yakın normal busines daha mantıklı oluyor bu fiyat farkına tabi biletleri 15 gün önceden rezerve ye giriyor çoğunlukla. Uzun cevap oldu kusura bakmayın.

Biraz önce TCDD Whatsapp hattına yemek servisini sordum, onlar cevap olarak; yemekli bilet alanlara sadece 1 defa servis yapılıyor diye yazdılar.


Erdem Taşlıca
10 ay önce - Prş 07 Ksm 2019, 16:05

Alıntı:
İlk defa kullanacağım için bugün Söğütlüçeşme ve Bostancı YHT istasyonlarına baktım (Ev ikisinin ortasında).
İkisinde de bekleme salonu gibi bir yer yok. 15 dk. erken gitsen ayakta bekleyeceksin.


Söğütlüçeşme'de güvenlik kontrolünden geçtikten sonra görünen yürüyen merdivenin arkasında bekleme salonu var. Ama küçük bir yer, bekleme alanı denebilir.


KHanbilge

10 ay önce - Prş 07 Ksm 2019, 16:49

Resmi kural olarak öyledir , trendeki hosteslere sorsanız onlarda 2 diyor yemek harici. Yol boyunca yolcu sirkülasyonu oldukça servis yapıyorlar buda 3 e bazen 4 e tekabül ediyor. Serviste dağıtılan ürünler yemek şirketi tarafından karşılandığı için insiyatif onlarda.

Hamdi bey'in de dediği Pendik oturma alanı kısıtlı da olsa var ayrıca istanyonun her iki çıkışında pastane ve kafeler mevcut. 15 dakika erken gelmek sıkıntı yaşanmamasını sağlar yanlız sıra karışabiliyor girdiğiniz sıranın Ankara mı Adapazarı mı sırası olduğunu yetkililere sorun çünkü sırada 30 45 dakika sonra kalkacak trenin yolcuları da oluyor.



mustafa 1903
10 ay önce - Cmt 09 Ksm 2019, 08:24

Ben İstanbul-Konya-Eskişehir-İstanbul yapmak istiyorum ama malesef Eskişehir-Konya arası koltuk sayısı çok az çıkıyor.

Aynı tren olmasına rağmen neden Eskişehir'e bilet az sayıda gözüküyor? Herhalde koltukları Konya-İstanbul yolcuları için rezerve ediyorlar, doğru mu?


(+)



(+)


adbspotter
10 ay önce - Cmt 09 Ksm 2019, 09:29

Alıntı:
Ben İstanbul-Konya-Eskişehir-İstanbul yapmak istiyorum ama malesef Eskişehir-Konya arası koltuk sayısı çok az çıkıyor.

Aynı tren olmasına rağmen neden Eskişehir'e bilet az sayıda gözüküyor? Herhalde koltukları Konya-İstanbul yolcuları için rezerve ediyorlar, doğru mu?


neticede tcdd taşımacılık a.ş. bir ticari şirket, eğer tüm koltukları Eskişehir-konya yolcusu alırsa trenin de istanbul çıkışta tüm koltukları dolmaz ise oluşacak zararı kim karşılayacak. mantıklısını yapıyorlar, kontenjan dolarsa eğer ilave olarak açabilirler ancak aksi durumda istanbul-konya için yeni bilet satışı sunamazlar.


Türk gücü
10 ay önce - Cmt 09 Ksm 2019, 09:49

Projeye milyar dolarlar dökülüyor ama ya sefer yok yada koltuk . Bence özel sektör de kendi tren setleri ile bu hatlarda taşımacılık yapabilmeli , bu hem devlet için hemde bizim için iyi olacaktır

Erdem Taşlıca
10 ay önce - Cmt 09 Ksm 2019, 09:51

Alıntı:
Projeye milyar dolarlar dökülüyor ama ya sefer yok yada koltuk . Bence özel sektör de kendi tren setleri ile bu hatlarda taşımacılık yapabilmeli , bu hem devlet için hemde bizim için iyi olacaktır


Özel sektör de kendi trenlerini alıp gelebilir, demiryolu serbestleşmesi ile bunun önü açıldı zaten.


mustafa 1903
10 ay önce - Cmt 09 Ksm 2019, 10:11

Alıntı:
neticede tcdd taşımacılık a.ş. bir ticari şirket, eğer tüm koltukları Eskişehir-konya yolcusu alırsa trenin de istanbul çıkışta tüm koltukları dolmaz ise oluşacak zararı kim karşılayacak. mantıklısını yapıyorlar, kontenjan dolarsa eğer ilave olarak açabilirler ancak aksi durumda istanbul-konya için yeni bilet satışı sunamazlar.

Çağrı merkezi arayıp deneyim bakalım, iki sefer için bilet alabilecek miyim.



sayfa 1919
ANA SAYFA -> ULAŞIM