Ana Sayfa 950 bin Türkiye Fotoğrafı
07ali07
6 yıl önce - Pts 14 Tem 2008, 10:31

Alıntı:
sezonluk olarak fabrikadan man kiralandı. bunlar çeşitli bölgelere verildi. başta fethiye yazıhane olmak üzere köyceğiz ve diğer tatil bölgelerine çalışacak. sanırım arkadaşın bahsettiği araç bu araçlardan


Söz kousu Ankara-Bodrum hattında çalışan ve tarifeli yazan Man'lar daha önce Pamukkale'de çalışan Bodrum Seyahat'in araçlarıdır. Araçlar sabit çalışmaktadır. 48 UY 352 ve 48 UY 353 plakalı olup, normal oturma düzenine sahiptir. Sabit çalışıp turda olmadıkları için tarifeli olarak belirtilmişlerdir...

Şimdi ise sitede bir ilk...12 Temmuz saat 16:00 sularında Bursa Otagarında makinama yakalanan 16 KK 907 plakalı Kamil Koç'ta sezonluk çalışan Mercedes Benz O 404




a.çetin
6 yıl önce - Prş 17 Tem 2008, 23:51

Isparta-Antalya/Antalya-Isparta hattında sabit 1 adet MAN Fortuna Mega Rahat Hat servisleri başlamıştır.Araç karşılıklı Günde 2 sefer yapmaktadır...

Eren Durdabak
6 yıl önce - Cum 18 Tem 2008, 22:44



Emre Güray
6 yıl önce - Cum 18 Tem 2008, 23:06

Birazda değişik bir nostalji zamanı


2001 Yılı Kartviziti


1995-2002 Yılları arası Nescafe Poşeti


2002 yılı yeni kurumsallığın ilk uygulamalarından şeker poşeti




Sevgiler, Saygılar ! ! !


Tunahan YILDIZKAYA
6 yıl önce - Sal 22 Tem 2008, 12:00






EmirOtluoglu

6 yıl önce - Sal 22 Tem 2008, 12:54

11 - 13 Temmuz Arası Kuşadası'nda bulunmam gerekti, daha önce Kamil Koç ile seyahat etmediğim için yolculuğumu Kamil Koç RaHat Hat ile yapmak istiyordum fakat Kuşadası'na RaHat Hat olmadığını gördüm. Ben de İzmir'e kadar RaHat Hat ile gidip İzmir'den Kuşadası'na başka otobüs ile gitmeye karar verdim, iyi ki de öyle yapmışım.

Öncelikle maliyet açısından bana çok fazla bir külfeti olmadı. Direkt Kuşadası 60 YTL iken, ben İstanbul-İzmir RaHat Hatta 55YTL ödedim, İzmir - Kuşadası için ise 11YTL ödemem gerekti, yani toplam 6YTL'lik bir farkla çok memnun ayrıldığım bir yolculuk gerçekleştirdim.

Giderken yalnız olduğum için tekli sırada oturdum, malum kıta sahanlığım da geniş yayıldıkça yayıldım Dönüşte ise yanımda arkadaşım olduğu için 2-3 numarayı tercih ettik, bana tekli koltukları aratmadı. Özellikle iki koltuk arasındaki kolçağın normalden geniş oluşu çok güzel olmuş, her iki taraf da kolunu rahatça yaslayabiliyor.

Yola çıktıktan kısa süre sonra servis başladı, mönüde Dardanel'in kaşarlı üçgen sandöviçi, çeşitli krakerler ve kekler vardı. İçecek alternatifleri arasında ise diyet- normal kola, Uludağ gazoz, fanta, çeşitli meyve suları ve tabiki çay - kahve vardı.

İstanbul'dan çıkış saatimiz 01:00 olduğundan TV açılmadı hiç, ayrıca host arkadaş da sanırım biz Ataşehir'den binenlere kulaklık vermeyi unuttu, ben mp3 player dilediğim için yolboyu hatırlatma ihtiyacı duymadım kendisine. Sabah İzmir'e varırken güneş doğmuştu, sanırım özel bir film ile kaplanmıştı camlar çünkü güneş benim tarafımdan doğmuş olduğu halde hiç rahatsız olmadım ve perdeyi kapatme ihtiyacı duymadım.

Dönüş de İzmir'den yine RaHat hatta bindim binince -giderken olmayan- her koltuğa bırakılmış yastıkları farkettim, bu sefer 22:00 otobüsüydü ve TV yayını vardı, yalnız TRT1'de yayınlanan bir filme ortadan daldık, bittikten sonra da kapandı TV, bunun yerine eski usul DVD konulsa daha iyi olabilirdi. Sabaha kadar sorunsuz bir yolculuk geçirdik, dikkat ettim de ilk kaptan zaman zaman hız sabitleyiciyi kullanırken ikincisi hiç kullanmadı (her yiğidin bir yoğurt yiyişi vardır).

Genel olarak değerlendirmek istersem RaHat Hat ile KK çok güzel bir iş yapmış, koltuklar geniş, otobüs ve hizmet çok iyi, fiyatlar da çok uygun. Umarım gün geçtikçe bu uygulama yaygınlaşır ve hemen hemen her güzergahta hiç olmazda günde 1-2 sefer RaHat Hat çalışır. Ayrıca Varan'ın dinlenme tesislerinde durmak da çok büyük bir avantaj, insanlar nezih, ortam kaliteli, dilerim bu işbirliği de kalıcı olur.

İzmir'e giderken aracı Susurluk tesislerinde görüntüledim, güneş henüz doğmak üzereydi. Dönüş yolculuğunda ise fotoğraf çekme şansı yakalayamadım, malum İstanbul'a vardığımızda saat henüz 5:00'di.



önder 22
6 yıl önce - Sal 22 Tem 2008, 13:25
kamil koç


19 Temmuz günü Kamil Koç'la İstanbul'dan Bursa'ya gittim. 34 KK 345 plakalı Kamil Koç'un filosuna yeni kattığı beyaz renk Setra 417 HDH'lerden bir tanesiydi. Sıcak havanın çok etkili olduğu bir günde özellikle kaptanın ve araç içindeki yetkilinin her yolcuyla yakından ilgilenmesi, feribot kuyruğunda aracın klimasının her 15 dakikada bir açılması gerçekten herkesin hoşuna gitti.

lütfükorkmaz

6 yıl önce - Sal 22 Tem 2008, 15:02

Rahat Hat kamil koçun gözbebegidir.Aracların hepsi özmal olması ve şöförlerin seçilmiş kişiler olması,host arkadaslarında bu işi en iyi yapan ve eski arkadaslar olması rahat hatı biraz daha kaliteli ve aranan sefer durumuna getirmektedir.

FıratKaradağ

6 yıl önce - Sal 22 Tem 2008, 15:46

Alıntı:
Rahat Hat kamil koçun gözbebegidir.Aracların hepsi özmal olması ve şöförlerin seçilmiş kişiler olması,host arkadaslarında bu işi en iyi yapan ve eski arkadaslar olması rahat hatı biraz daha kaliteli ve aranan sefer durumuna getirmektedir.


Host (ki bence servis memuru demek daha doğru) arkadaşların yaz dönemi için seçilen kıyafet zevksizliği üst düzeyde. Beyaz gömlek lacivert pantolon ve kahverengi ayakkabılar ütüsüz birde pis olmaları, üstüne birde siyah kemer tercihi ile baştan aşağıya özensiz görüntü vermekte. Yolculuk yaptığım en son Akçay-İstanbul seferinde gözlemlediğim bu görüntünün yanında, yorgunluğundan dolayı sürekli boş koltuklarda uyuklaması ve yolcuların isteklerine Kaptan'ın ikaz lambasını görmesiyle bir şekilde uyarması (muhtemelen cep telefonu) ile gömlek dışarda yeni uyanmış pespaye bir görüntü vermesi üzerinde durulması gereken eğitimle ilgili konular.

Ayrıca daha öncede belirttiğim üzere araçların tuvaletsiz ve mutfaksız seçilmesi bu araçlar ile yapılacak yolculukların molasız sefer yapmasını engelleyen bir unsur. Örn. Akçay-İstanbul seferini yapan aracımız Edremit'te 20 (5 dakikada tüm yolcular alınabilirdi) Susurluk mola'da 35 Bursa'da 25 dakika (Bursa'da yanlızca 3 yolcu aldık) ile toplamda 75-80 dakika gibi bir kayıp zaman oluşturdu. Bu duraklar arasında 90 dakika zaman olması ve üstüne Bursa'dan çıktıktan sonra Feribota binilmesi ile ben 8,30 saatlik yolculuğumda 4 kere 20 dakika ve üzeri bekledim. Feribot'u mecburi olduğundan dolayı saymasak 7 saat'de Esenler'de olabilirdim.

Araçlar tahmin ettiğim kadarıyla Man Türkiye'nin Kamil Koç'a bir kıyağı şeklinde. Bu araçlar için belli bir geri alım garantisi verildiğini düşünüyorum. Yoksa Fortuna'dan 50 araçlık bir "elit" filo kurulmaz benim düşünceme göre. Ama 2+1 özellikli bu araçlarda marka yada model çok önemli değil diyerekde düşünebiliriz, hizmet üst düzeyde olsun Safir 2+1 olsun gibi.

Rahat Hat eksikliklerini gidermeli, zamanla büyük şehirlerde kendisine ait özel terminaller özel araç dizaynları vb. birçok özellik ile farklılaştırılmalı ve Kamil Koç'un altında bir hizmet değil, başlı başına bir marka olabilmeli.

Saygılarımla.


önder 22
6 yıl önce - Sal 22 Tem 2008, 16:47

Rahat Hat gerçekten de Kamil Koç'un çok önem verdiği bir yolculuk şekli. Ara bölgelerde yolcu alımı için bekleme yapılması her firmada geçerli olan bir unsur. Buradaki dakikaları kayıp olarak görmeniz elbette doğal ancak Kamil Koç'un filosunda 50 araçlık Man modellerin olması bence iyi bir unsur. Çünkü Man Rahat Hat'ları Kamil Koç için özel olarak üretiyor. Ayrıca ülkemizde Fortuna modeli oldukça rabet gören bir araç. Araç içindeki görevli arkadaşın kıyafet şekli sanırım sizin yolculuğunuzda böylesine kötü olarak denk geldi. Daha önce İstanbul-Ankara Rahat Hat'la yaptığım seyahatlerde görevli arkadaşın gayet düzgün ve temiz kıyafetlere sahip olduğuna dikkat etmiştim. Araç içinde uyuya kalmasının nedeni ise muhtemelen bindiğiniz aracın daha önce başka bir seferden geldiğini gösterir.


cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
Ana Sayfa -> ULAŞIM