Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
07ali07
8 yıl önce - Pts 14 Tem 2008, 10:31

Alıntı:
sezonluk olarak fabrikadan man kiralandı. bunlar çeşitli bölgelere verildi. başta fethiye yazıhane olmak üzere köyceğiz ve diğer tatil bölgelerine çalışacak. sanırım arkadaşın bahsettiği araç bu araçlardan


Söz kousu Ankara-Bodrum hattında çalışan ve tarifeli yazan Man'lar daha önce Pamukkale'de çalışan Bodrum Seyahat'in araçlarıdır. Araçlar sabit çalışmaktadır. 48 UY 352 ve 48 UY 353 plakalı olup, normal oturma düzenine sahiptir. Sabit çalışıp turda olmadıkları için tarifeli olarak belirtilmişlerdir...

Şimdi ise sitede bir ilk...12 Temmuz saat 16:00 sularında Bursa Otagarında makinama yakalanan 16 KK 907 plakalı Kamil Koç'ta sezonluk çalışan Mercedes Benz O 404



a.çetin
8 yıl önce - Prş 17 Tem 2008, 23:51



Eren Durdabak
8 yıl önce - Cum 18 Tem 2008, 22:44



Emre Güray
8 yıl önce - Cum 18 Tem 2008, 23:06



Tunahan YILDIZKAYA
8 yıl önce - Sal 22 Tem 2008, 12:00



EmirOtluoglu

8 yıl önce - Sal 22 Tem 2008, 12:54



önder 22
8 yıl önce - Sal 22 Tem 2008, 13:25
kamil koç




lütfükorkmaz

8 yıl önce - Sal 22 Tem 2008, 15:02



FıratKaradağ

8 yıl önce - Sal 22 Tem 2008, 15:46

Alıntı:
Rahat Hat kamil koçun gözbebegidir.Aracların hepsi özmal olması ve şöförlerin seçilmiş kişiler olması,host arkadaslarında bu işi en iyi yapan ve eski arkadaslar olması rahat hatı biraz daha kaliteli ve aranan sefer durumuna getirmektedir.


Host (ki bence servis memuru demek daha doğru) arkadaşların yaz dönemi için seçilen kıyafet zevksizliği üst düzeyde. Beyaz gömlek lacivert pantolon ve kahverengi ayakkabılar ütüsüz birde pis olmaları, üstüne birde siyah kemer tercihi ile baştan aşağıya özensiz görüntü vermekte. Yolculuk yaptığım en son Akçay-İstanbul seferinde gözlemlediğim bu görüntünün yanında, yorgunluğundan dolayı sürekli boş koltuklarda uyuklaması ve yolcuların isteklerine Kaptan'ın ikaz lambasını görmesiyle bir şekilde uyarması (muhtemelen cep telefonu) ile gömlek dışarda yeni uyanmış pespaye bir görüntü vermesi üzerinde durulması gereken eğitimle ilgili konular.

Ayrıca daha öncede belirttiğim üzere araçların tuvaletsiz ve mutfaksız seçilmesi bu araçlar ile yapılacak yolculukların molasız sefer yapmasını engelleyen bir unsur. Örn. Akçay-İstanbul seferini yapan aracımız Edremit'te 20 (5 dakikada tüm yolcular alınabilirdi) Susurluk mola'da 35 Bursa'da 25 dakika (Bursa'da yanlızca 3 yolcu aldık) ile toplamda 75-80 dakika gibi bir kayıp zaman oluşturdu. Bu duraklar arasında 90 dakika zaman olması ve üstüne Bursa'dan çıktıktan sonra Feribota binilmesi ile ben 8,30 saatlik yolculuğumda 4 kere 20 dakika ve üzeri bekledim. Feribot'u mecburi olduğundan dolayı saymasak 7 saat'de Esenler'de olabilirdim.

Araçlar tahmin ettiğim kadarıyla Man Türkiye'nin Kamil Koç'a bir kıyağı şeklinde. Bu araçlar için belli bir geri alım garantisi verildiğini düşünüyorum. Yoksa Fortuna'dan 50 araçlık bir "elit" filo kurulmaz benim düşünceme göre. Ama 2+1 özellikli bu araçlarda marka yada model çok önemli değil diyerekde düşünebiliriz, hizmet üst düzeyde olsun Safir 2+1 olsun gibi.

Rahat Hat eksikliklerini gidermeli, zamanla büyük şehirlerde kendisine ait özel terminaller özel araç dizaynları vb. birçok özellik ile farklılaştırılmalı ve Kamil Koç'un altında bir hizmet değil, başlı başına bir marka olabilmeli.

Saygılarımla.


önder 22
8 yıl önce - Sal 22 Tem 2008, 16:47



Ana Sayfa -> ULAŞIM