Ana Sayfa 930 bin Türkiye Fotoğrafı
İzmir - Hangi Eshot hattının kurulmasını istersiniz?
« önceki   123 ... 383940 ... 137138139   sonraki »
Ana Sayfa -> ULAŞIM - Ege
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
Haydar Bayraklı

2 yıl önce - Prş 09 Ağu 2012, 00:55

Yiğit bey;
ESHOT'un yakın zamanda yapacağı hat iptalleri ile birlikte hat sayıları azalacaktır.
Bu nedenle günümüz şartlarında ESHOT hatlarına numarayla birlikte harf vermeye gerek yoktur.
Bahsettiğiniz düzenleme İzmir'deki nüfus oranına bağlı olarak yerleşim yerleri arttıkça ilerleyen dönemlerde yapılabilir. Tahminimce bahsettiğiniz düzenleme 2030 yılından sonra yapılabilir.
Günümüz şartlarında harfe ihtiyaç yok.


Alıntı:
Kesinlikle ve kesinlikle Yüzbaşı İ.Hakkı Caddesi'ni baştan başa kat eden bir hat olmalı, ve bu hattın bir ucu Bornova Metro'ya bağlanmalı.

Yüzbaşı İbrahim Hakkı Caddesi için benim hat önerilerim;

563 BORNOVA METRO - BORNOVA METRO
Ağaçlı Yol - Stadyum Metro - Adliye - SMYRNA - Y.İ.Hakkı Cad. - Özkanlar - Migros - M.Kemal Cad.

230 BORNOVA METRO - KARŞIYAKA İSKELE
Bornova Hükümet Konağı - M.Kemal Cad. - Y.İ.Hakkı Cad. - SMYRNA - Bayraklı - Turan - Alaybey

570 OSMANGAZİ (Zümrüt Evleri) - HALKAPINAR METRO (Bayraklı hatları durağı 502-599 v.s.)
Yavuz Cad. - İbrahim Ethem Cad. - Osmangazi Cad. - Y.İ.Hakkı Cad. - SMYRNA - Adliye - Çınarlı

701 LAKA KÖYÜ - BORNOVA METRO
Güzergah 568 ile aynı olacak. Böylelikle 568 numaralı hattın sabah-akşam saatlerinde yaşanan yoğunluğu 701 ile bir nebze olsun azalacak.

Yukarıda bahsettiğim hatlar sayesinde Yüzbaşı İ.Hakkı Caddesinin;
1) Bornova Metro'ya
2) Karşıyaka İskele'ye
3) Halkapınar Metro'ya bağlantısı sağlanmış olacaktır.

Ve ileriye dönük olarak düşündüğümüzde bu 3 güzergah Yüzbaşı İ.Hakkı Caddesinde yaşayan halkın ihtiyacını uzun yıllar karşılar. (Tabi sefer planları güzel yapılırsa...)
_______________________________________
+++ tüm bunların üzerine eklemek istediklerim...

702 EĞRİDERE KÖYÜ - BORNOVA METRO
Güzergahı 565 ile aynı olacak. Böylelikle 565 hattında sabah ve akşam saatlerinde yaşanan yoğunluk 702 ile bir nebze olsun azalacak.

________________________________
+++

585 TEKSİF SİTESİ - BORNOVA METRO
248 TEKSİF SİTESİ - KEMER


Bu hatlar içinde söylemek istediklerim var. Bu hatların şu anda son durak yaptığı
BARBAROS CADDESİ'nde İzmir Büyükşehir Belediyesi düzenleme yaptı.
Çalışmalar geçtiğimiz hafta tamamlandı ve yollar otobüs çalışmaya uygun hale getirildi.
Yoğun yerleşim yerinin bulunduğu bu güzergah sayesinde 585 ve 248 no'lu hatlar artık
EVKA 4 son durağına uzatılarak bağlanabilir.
Bu konuda yetkililerin muhtarlar ile görüşerek uygun güzergahı seçip, çalışma yapmalarını istiyorum.


Özkan Özçınar
2 yıl önce - Prş 09 Ağu 2012, 05:59

702 hattı biraz zor açılır. Açılsa da köy halkı tarafından kullanılacağını pek sanmam.


GeDiZ

2 yıl önce - Prş 09 Ağu 2012, 10:10

Alıntı:
Eğridere için aslında evka 4 hatlarından 249 ve 565 nolu olanların iki yönde beşer (sabah 2, öğlen bir, akşam 2 şeklinde) seferi evka 4 anaokuluna gelmeden Egridere yönüne sapacak şekilde sefer yaptırabilir. Ayrı bir hatta gerek yok.


Gerek mi yok? Depar servis yani belirli saatlerde hattın başka yere gitmesi/uzaması olayı kolay mı sanıyorsunuz? Eshot ve çalışma prensibini bilmeden işkembe-i kübradan atmak ahmaklıktan başka bir iş değildir! Ayrıca solo otobüsün çalışabileceğine bu kadar emin misin?

Uydu takip sistemi ile otobüslerin kaç km mesafe gittiği(hat güzergahı), sefere başlama noktası ile garaj arasındaki ölü kilometre, hangi duraktan kaç yolcu alıp ne kadar süre beklediği detaylı olarak görülüyor; örneğin 8km giden bir hattı "güzergahtan çıkararak" 10km götürmek ciddi karışıklıklara yol açıyor, hem anlatsam anlamanız zordur hem de kurum içi bilgi olduğu için detaylı anlatamam...

Şu ufak bilgiyi vereyim; 270'in hem normal seferi hem de "İNCİRALTI-TINAZTEPE-DOKUZÇEŞMELER EKSPRES" seferi vardı ki 270 kaldırılınca iptal edilmeyip 970 olarak devam etti, Hatay üzerinden giden otobüs ile Otoban üzerinden ekspres giden otobüsün yaptığı kilometreler çok farklı sonuçlar çıkarttığı için 'ESHOT İLE İBB' hep karşı karşıya geldi! 612/613-269/369 ayrımları da bu sebeple yapılmıştır, eksik/fazla km yapan hat Eshot'un zararınadır...(Zarar derken yolcu olarak değil, zaten Eshot yolcu taşımak için ne zararlara göğüs geriyor bir bilseniz! Örnek:735-789 için yapılan kayıp kilometreler!)

Bu arada; köy hatlarını işlek hatlarla çakıştırarak doluluğunu arttırmak tehlikeli bir iştir, günde topu topu 2-3 seferi olan bir köy otobüsünün doluluktan dolayı köy halkını mağdur edecek seviyeye gelmesi sıkıntı olacaktır. Örneğin; 17 UZUNDERE TOKİ yolcuları 24 KAVACIK KÖYÜ hattına bazen anormal baskı yapabiliyor, akşam sadece 1 seferi olan ve hiçbir ulaşım alternatifi bulunmayan köyün yolcusu mağdur olursa ne olacak?

Hakan bildiği bölge hakkında uygulanabilir öneriler sunuyor ama depar servisler ile ring hatlar konusunda (zorunlu haller dışında) Eshot'un sıcak bakmadığını söyleyebilirim...

Saygılar


ekinmarti
2 yıl önce - Prş 09 Ağu 2012, 10:57

Alıntı:
701 LAKA KÖYÜ - BORNOVA METRO
Güzergah 568 ile aynı olacak. Böylelikle 568 numaralı hattın sabah-akşam saatlerinde yaşanan yoğunluğu 701 ile bir nebze olsun azalacak.


Bence 568 ile aynı güzergahtan çalışması çok da mantıklı değil. 249'un çalıştığı yoldan (Dumlupınar Cad.) ya da İbrahim Ethem Cad.-Yzb. İ. Hakkı Cad.-Taşkent olarak çalışması daha mantıklı. Hatta Gediz Cad. kullanılarak ekspres gibi çalışıp boşu boşuna Bornova Merkez'e gitmesi de önlenebilir.

Alıntı:
702 EĞRİDERE KÖYÜ - BORNOVA METRO
Güzergahı 565 ile aynı olacak. Böylelikle 565 hattında sabah ve akşam saatlerinde yaşanan yoğunluk 702 ile bir nebze olsun azalacak.


Yine 565 ile aynı güzergahın kullanılmasına gerek yok. Bunun yerine Barbaros Cad.-Ersoy Cad. kullanılabilir böylece ekspres hat gibi çalışır. Bir de bu hat Çamiçi ve Kayadibi köylerine de uzatılabilir. Hem Homeros Vadisi'ne de otobüsle gitme imkanı doğar bu durumda

Alıntı:
585 TEKSİF SİTESİ - BORNOVA METRO
248 TEKSİF SİTESİ - KEMER

Bu hatlar içinde söylemek istediklerim var. Bu hatların şu anda son durak yaptığı
BARBAROS CADDESİ'nde İzmir Büyükşehir Belediyesi düzenleme yaptı.
Çalışmalar geçtiğimiz hafta tamamlandı ve yollar otobüs çalışmaya uygun hale getirildi.
Yoğun yerleşim yerinin bulunduğu bu güzergah sayesinde 585 ve 248 no'lu hatlar artık
EVKA 4 son durağına uzatılarak bağlanabilir. Bu konuda yetkililerin muhtarlar ile görüşerek uygun güzergahı seçip, çalışma yapmalarını istiyorum.


Bu öneriyi kesinlikle destekliyorum. Böylece 585 ve 248 no.lu hatların sefer sıklıkları da artar. Hatta belki 65 Teksif-Gümrük hattı da tekrar sefere konabilir.


umut228
2 yıl önce - Prş 09 Ağu 2012, 22:00

565 için çözüm sunamıyorum da, 568'in yoğunluğunu kırması için 249'un Özkanlar Migros'un yanındaki durağı kullanmasını önermiştim, Eshot'a yolladım da. Migros durağında 568 bekleyen yolcu sayısı azalır böylece. Aynı şekilde 214'ün Salhane'ye girip çıkmasını da önermiştim ama Eshot bu tür önerilere "olmaz" diye yanıt yazamıyor.


onur_159
2 yıl önce - Cum 10 Ağu 2012, 15:46

Alıntı:
Bu öneriyi kesinlikle destekliyorum. Böylece 585 ve 248 no.lu hatların sefer sıklıkları da artar. Hatta belki 65 Teksif-Gümrük hattı da tekrar sefere konabilir.

Ben neredeyse aylar önce yazdım 65 hattının devreye sokulmasını istediğimi. Ama maalesef ESHOT açmak istemiyor. Halbuki 248 ve 585'in yolcularını hafifletebilir!

Ayrıca istediğim bir diğer yaz için düşündüğüm hatları tekrar tekrar yazmak istiyorum:
771 SELÇUK-Yoncaköy-Ahmetbeyli Dörtyol-Maydanoz-Kalemlik-Özdere-Gümüldür-DOĞANBEY
772 SELÇUK-Zeytinköy-Gölova-Palamutarası-Çakaltepe-CUMAOVASI AKT. MRKZ.
(NOT: Zeytinköy ile Gölova köyleri arasına şu an yol yapılmaktadır. Oluşturulan hat bu yolu takip edebilir.)

Saygılar...


erden karaoglan
2 yıl önce - Pts 13 Ağu 2012, 16:57

300'ün kapanıp 600'ün geri gelmesi lazım neden mi;

1-300 mesafeyi çok uzatıyor ve Konak'tan geçtiği için yol üstünde inecekler kalabalık yapıyor.
2-300 yüzünden Karşıyaka - Üçkuyular - Göztepe sefereleri doğru düzgün yapılamıyor, yapılan seferlerde çok az yolcu taşıyor.
3-600 Yeşildere'den gittiği için F.Altay'a çabucak ulaşıyor ama 300...
4-İnönü Cad. - Karşıyaka arasında hiç gidip gelen olmuyor mu acaba? Sahşen şu 2 güzergah arasında onlarca gidip gelmişliğim vardır.
5-600 Karşıyaka'dan olduğu gibi Yeşildere'den İnönü Cad.'a yolcu bırakıyordu, Karşıyaka'ya olmadığ gibi Yeşildere'yede ulaşım yok...
6-121 + 12 = 300


Kürşat BAŞBUĞ
2 yıl önce - Sal 04 Eyl 2012, 10:03

Buca-Havaalanı hattı kurulması için Eshot'a attığım mail ve cevaıbı. Gerçe pek sorunun cevabı olmamaış ama durum anlattıkları gibi anlaşılan.


Alıntı:
2888132

İstek : Merhabalar Ben Buca'da yaşıyorum . Buca'ya çok acil havalanı hattı istiyorum. Ne havaş Ne de siz otobüs göndermıyorsunuz.İzmir'in en büyük ilçelerinden biri Buca . Ayrıca 9 Eylül Üniversitesi var.Buca'da izban var diyeceksiniz ama Bornova'da metro/izban, Karşıyakada izban olmasına rağmen otobüsler var ama Buca'da yok. Ayrıca Buca'da izbanda yok zaten . ilçenin girişinden tek istasyon var o da Buca'nın işine çok yaramıyor . Zaten ilk ve son saatlardaki uçuşlarda yetişmek mümkün değil. Buca'ya da bir havaalanı hattı açılmaını rica ediyorum Teşekkür ederim iyi çalışmalar.


Durum : OLUMSUZ
Cevap : İzmir Metropol alanı içerisinde 21 ilçe, 165 orman köyü olmak üzere 744 mahalle bulunmaktadır.Bu mahallelerden her ilçe ve mahalleye ulaşım talepleri gelmektedir.Ancak büyüyen şehir ve nüfus yoğunluğu içerisinde tüm bu ulaşım talepleri karşılanamamaktadır. Ayrıca 90 dakika içinde birinci binişlerin tam, ikinci ve daha fazla binişlerin ücretsiz olduğu limitsiz biniş hakkı getirilmiştir. Bu uygulama ile yolcularımıza bulundukları her noktadan istedikleri güzergâhlara daha ekonomik ulaşım olanağı sağlanmış olup, aktarmalı ulaşım olanağı bulunması nedeniyle, isteminizin yerine getirilmesi şimdilik mümkün olamamaktadır. Hatlarımızın daha verimli hale getirilmesine yönelik Üniversitelerin ilgili bölümleri ile birlikte yürütülmekte olan hat planlaması ve optimizasyon çalışmaları kapsamında isteminiz tekrar değerlendirilecektir.
.


Cenk Uygun
2 yıl önce - Sal 04 Eyl 2012, 10:44

Alıntı:
300'ün kapanıp 600'ün geri gelmesi lazım neden mi;

1-300 mesafeyi çok uzatıyor ve Konak'tan geçtiği için yol üstünde inecekler kalabalık yapıyor.
2-300 yüzünden Karşıyaka - Üçkuyular - Göztepe sefereleri doğru düzgün yapılamıyor, yapılan seferlerde çok az yolcu taşıyor.
3-600 Yeşildere'den gittiği için F.Altay'a çabucak ulaşıyor ama 300...
4-İnönü Cad. - Karşıyaka arasında hiç gidip gelen olmuyor mu acaba? Sahşen şu 2 güzergah arasında onlarca gidip gelmişliğim vardır.
5-600 Karşıyaka'dan olduğu gibi Yeşildere'den İnönü Cad.'a yolcu bırakıyordu, Karşıyaka'ya olmadığ gibi Yeşildere'yede ulaşım yok...
6-121 + 12 = 300


Erden bey, ben o güzergaha üstelik Anadolu caddesine (sadece 300 ve 198, 131 (onlarda 50 dk'da bir)) gidiyorum her gün, nereden Hatay Nokta'dan. aktarma yapın diyor ya belediye, otobüsde geçirdiğim vakitten çoğunu duraklarda bekleyerek geçiriyorum (izban yaramıyor bana) çünkü noktadan transit geçen mi ararsın, her gün başka vakitte geçen mi ararsın, aktarma değil aktarma-ma resmen.

katılıyorum, madem hatay metrosu açılmıyor en azından 600 geri gelsin. 300'den kat be kat mantıklı, 300'ün yaptığı üçkuyular yolcusunu konak ve çankaya'ya taşımak. en azından madur olan hatay halkınında biraz yüzü güler.


can_ycln

2 yıl önce - Çrş 05 Eyl 2012, 22:10

272 GAZİEMİR-BUCA-OTOGAR

GÜZERGAH:Sosyal konutlar-Gaziemir belediyesi-Gaziemir semt garajı-Yeşildere caddesi-Şirinyer-Heykel-Buca-Tınaztepe-Gökdere-Otogar

kullanılabilecek araçlar:4 sabit(mb connecto g,mb 0345 k,körüklü sanos)
2 parçalı(volvo körüklü)

Bu sayede Bucayla otogar bağlanır,hemde Gaziemir-Buca arasındaki ulaşım sıkıntısı giderilmiş olur.


cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
Ana Sayfa -> ULAŞIM - Ege