Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1
:BARIŞ:

15 yıl önce - Sal 05 Arl 2006, 19:20
İstanbul Bostancı İETT otobüs peronlarının yerleşim sorunları ve olası çözümler



İETT Altbostancı Peronları'nın yapıldığı alan çok kötü bir yerde, resmen kazaya davetiye çıkartıyor.

İki gayet işlek ve yoğun olan yolun tam ortasına yapmışlar.Hemde peronun girişi  sol şeritten çıkışıda sol şeritten.Altbostancı Perona giren otobüsün tam girişinde yaşanan birçok İETT ve ÖHO otobüsleri kazasına şahid oldum.

Bu perondan İETT,ÖHO  şoförleri ve sivil araç sürücüleri şikayetçidir.

Peronun uydudan görünümü:



(+)


alabay

15 yıl önce - Çrş 06 Arl 2006, 01:10

Alıntı:
Hemde peronun girişi  sol şeritten çıkışıda sol şeritten.

Böyle sol girişli ortada ada peronları burada da var. Aslında gayet güzel çalışabilir. Trafik lâmbaları yok mu? Varsa iyi programlanmışlar mı? İkisi de önemli, ve ikisine göre vasıtalar sürülürse (hele otobüs tercihli t. lâmbaları takılırsa) gayet güzel işler yolunda gider. Şimdi buradan da bir uydu resmi aktaracaktım, ama her yer agaç dolu, o yüzden duraklar gözükmüyor.

B. Alabay


salihkumbar

15 yıl önce - Çrş 06 Arl 2006, 02:10

Alıntı:
Bu perondan İETT,ÖHO  şoförleri ve sivil araç sürücüleri şikayetçidir.


Kerem Bey

Sen de bilirsin o bölgede başka peron yeri bulamıyoruz.Buradan bile çıkmamız için yazı var. Fiziki durum buna müsade ediyor.

Ancak geçen yıl Bağdat caddesi düzenleme projesi yapılırken Dörtyoldaki ışığın bizim çıkıştan geri çekilmesi için yazı yazmıştık. Genelde olduğu gibi o teklifimiz de havada kaldı.

Biz de sürekli personelimizi ikaz ediyoruz.

Salih KUMBAR


Kemal Çevik
15 yıl önce - Çrş 06 Arl 2006, 11:02
Bir öneri


Alıntı:
İETT Altbostancı Peronlarının yapıldığı alan çok kötü biryerde resmen kazaya davetiye çıkartıyor.



Salih bey,

Bilmiyorum fiziksel düzenlemeleri bağımsız olarak ve kendi olanaklarınızla yapabiliyor musunuz? Eğer sahil yolu ve Altıntepe'ye gidişde trafik lambalaraı arasında yeterli yer varsa (ya da açılabilirse) küçük bir öneri.

Giriş: Sahil yolunun sol kenarı yerine, Altıntepe'ye dönüşün içine alınarak hem sağdan yolun terk edilmesi sağlanır, hem de bu noktada trafik görece yavaş olduğundan tehlike azalır.

Çıkış: Sahil yolu Kadıköy yönü ile Altıntepe'ye gidiş kesişmesinin arası. Kadıköy'e gidecek arabalar sahil yoluna yeşil yanarken, Altıntepe yönüne gidecekler (hala var mı, ya da gene olacak mı bilmiyorum) o yöne yeşil yanarken çıkış yapabilirler. Hatta her iki ışık da  aynı anda 10-15 saniye kadar kırmızı tutulabilirse otobüslere öncelik ve kolaylık ta sağlanır.

Belki tek mahsur farklı yöne çıkacak arabaların birbirini beklemesi olarak görülebilir ama onu da sürücüler kavşaktaki ışığın durumuna göre birbirlerine yol vererek giderebilirler.

Bir de şekil (Kerem beyin izniyle)



Görüşmek üzere
Kemal ÇEVİK


Akın Kurtoğlu

15 yıl önce - Çrş 06 Arl 2006, 17:04

Peronların etrafındaki trafik akışının yönünü harita üzerinde işaretleyebilir miyiz? Böylelikle, muhtemel katılım ve ayrılma noktaları da, daha net anlaşılabilir.

Akın KURTOĞLU



Akın Kurtoğlu

15 yıl önce - Çrş 06 Arl 2006, 19:18



(+)

Sahilyolu ve Bağdat Caddesi girişi ile Ankara Asfaltı'na çıkan yoldaki mevcut trafk akışını, gördüğüm kadarıyla işaretlemeye çalıştım...

Akın KURTOĞLU


Kerem.
15 yıl önce - Çrş 06 Arl 2006, 19:31

Adaşımın resmini kullanıyorum kusura bakmasın

 

(+)



# şekilli yerden otobüsler çıkabilir ve orda kırmızı ışık olduğunu hatırlıyorum ordan direkt olarak karşıya çıkabilirler.



Kerem.
15 yıl önce - Çrş 06 Arl 2006, 19:43

Kaldırımı 3-4 metre kaldırsalar ne olacak ki. Dakika başı otobüs kalkmıyor zaten. Öyle yaparlarsa biraz daha iyi olur gibime geliyor. Karar sizin

:BARIŞ:

15 yıl önce - Çrş 06 Arl 2006, 19:50

Arkadaslar buyrun size peronun girişinde kaza yapan 91-113

Fotoğraflar 28 Ekimde görüntülenmiştir.


(+)



(+)


Arzu ederseniz peron fotoğraflarını da gönderebilirim. Yanlız Foto kalitelerinin iyi olmaması nedeniyle göndermeye çekiniyorum.


Necdet Cevahir
15 yıl önce - Çrş 06 Arl 2006, 19:56

Üstadım çok güzel işaretlemişsin ama orada oturan arkadaşlardan duyduğuma göre Altıntepe'ye çıkan yol bu aralar galiba kavşak yapımı nedeniyle kapalı ve ara sokaklardan minibüs yoluna çıkılıyor. ( yani o yol direk Ankara asfaltına çıkmaz zaten ) Birde şu terslik varki Altıntepe kavşağı daha geçen yıl düzenlendi ama daha yapılırken dedimki bu hiçbir şekilde çare olmaz ! yahu kardeşim bunu bizler görüyoruzda koskoca mühendiler, şehir planlamacıları görmüyorlarmı ? Neyse şimdi yeniden yapılıyor. Belki alt geçit açıldıkan sonra yukarıya doğru çıkan ve trafiği kilitleyen sorun ortadan kalkar gibime geliyor. Belki otobüs şöförleride bir nebze olsun rahatlar. Aslında sahil yolu daha doldurulurken yıllar evvel bunlar hep düşünülmeliydi ama nerde ?



sayfa 1
ANA SAYFA -> ULAŞIM