Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3
pompacı
12 yıl önce - Pts 12 Mar 2007, 22:48

kazana verilen otobüslerin hepsini yeni manlara cevirdiler. bunlarda hızdan aciz otobusler 70 den yukarı cıkamıo (ayarlanmıs) zaten uzun yol eskılerı ozler olduk

bu hafta için duzeltılecek dıyorlardı ama bakalım hayırlısı


seferoglu

12 yıl önce - Pts 12 Mar 2007, 23:39

Alıntı:
Çubuk’a Yolcu Taşımacılığına Sıkı Denetim…

Ankara Büyükşehir Belediyesi Zabıta Ekipleri, UKOME kararına rağmen, Çubuk’tan Ankara’ya yolcu taşımacılığı yapmaya devam eden minibüsleri parka çekerek, işlem yaptı.

Etlik Garajlar’daki duraklardan yolcu alarak Çubuk’a götüren ve oradan da aldığı yolcuları Başkent’e getiren minibüslerin, UKOME kararıyla yasaklandığını hatırlatan ve minibüs sahiplerine de bu kararı bildirmelerine rağmen yolcu taşımaya devam ettiklerini ifade eden Zabıta Daire Başkanı Mehmet Ercan, “Ocak ayında toplanan UKOME’de alınan, bütün ilçe ve belde belediye başkanlarının imzası bulunan karar gereği uygulamayı gerçekleştiriyoruz. Karara göre minibüsler artık, Çubuk ilçesi içerisinde, UKOME tarafından belirlenen hatlarda çalışacak. Ankara’da çalışmaları, yolcu indirmeleri, bindirmeleri ve garaja girmeleri yasaklandı” dedi.

-“1 AY ÖNCE İLGİLİ HERKESE TEBLİĞ ETTİK”
Tespit edilen 36 aracın tek tek parka çekilmesi ve işlem yapılması sırasında minibüs sahiplerinin kendilerine direndiklerini ve engellediklerini kaydeden Zabıta Daire Başkanı Ercan, bunun üzerine de kısa süreli bir arbede yaşandığını belirterek, “Bu karar 1 ay önce alındı ve ilgili herkese tebliğ edildi. Bizim hiç kimseyle şahsi ve kasti bir sorunumuz yok. Eğer kendi rızalarıyla getirmezlerse, bu araçları parka çekeceğiz. Kararı uygulamak zorundayız. Boşu boşuna araçları zarar görmesin diye, beraber gidelim, diyoruz” diye konuştu.
Mehmet Ercan’ın Çubuk Ticari Minibüsleri Durak ve Kooperatif Başkanı Mustafa Ragıp Gökçe ile görüşmesi üzerine araçlarını kendi rızalarıyla parka götüren minibüs sahipleri, karara uyacaklarını belirttiler.

Kaynak: ankara.bel.tr



Kaç zamandır böyle bi sıkıntı var. Madem ki Çubuk metropolün bi parçası olmuş , oranın minibüslerine 'J' plaka vermek çok mu zor. Bırakın yasallaşsın , adam gib taşısınlar. Sincan dolmuşları nasıl eskiden ilçe dışına çıkamıyodu , büyükşehir olunca aldılar 'J' plakayı , aynısını yeni metrpollere de yapsalar ya. Ya da Hasköy ile birleşsinler (yıllar önce Gölbaşı ve İskitler'in birleştiği gibi). Türkiye ne çekiyoya bu bürokrasiden çekiyor.


orhuncet
12 yıl önce - Pzr 18 Mar 2007, 20:22

Ego şu anda en merkez ilçelere bile otobüs yetiştiremezken yeni metropol ilçelere hemen servis veremez diye düşünüyorum.Hele ki yaz aylarında kalkacak halk otobüsleri de işin içine girince bazı ilceler daha çok ulaşım sorunu çekecek.



seferoglu

12 yıl önce - Pzr 29 Nis 2007, 01:13

Bugün çalıştığım yerin bir organizasyonu için Ayaş ilçesi'ne gittim. Yolu denemek için de aracı  gönüllü olarak ben kullandım. Amacım büyükşehir olmanın hakkını vermiş mi büyüklerimiz onu görmek için. Yenikent çıkışına kadar bilindik yoğun kent trafiğinde ilerledik. Yenikent'den çıktıktan sonra Ayaş'a gelinceye kadar 26 km lik mesafede -bikaç küçük çiftlik dışında- hiçbir yerleşim birimi yoktu. Bırakın yerleşimi Ayaş Beli olarak bilenen sürekli dağlık bir virajdan geçtik (ki bu yol Uşak-Kula arasındaki yolu hatırlattı. Geçenler bilir). Ankara'nın bir semtinden -kağıt üzerinde bile olsa- başka bir semtine geçmek için dağlar aşılıyor olması garibime gitti.Hele bi de o yağmurda ağır yük taşıtan bir kamyon önümü tıkamaz mı ? tamam dedim "Bu yol yapısı yüzünden Ayaş'lılar EGO otobüslerini rüyalırında görürler." Hiçbir EGO şoförü bu yolda kamyon sollamak için kendini kasmaz 1 saatlık yol olur 1,5-2 saat. Hele bir de Yenikent-Ayaş arası 26 km indi bindi olmayacağı düşünülürse EGO buraya hayatta otobüs yollamaz. Tavsiye kararında (Kaynak: http://www.ego.gov.tr/Ukome/2006%2010.htm) yer alan özel halk otobüsü uygulaması olursa ve hattı Ayaş'lılar alırsa o zaman EGO oraya özel otobüs kapsamında gider. Yoksa Ayaş ,Sinanlı ve Çanıllı 'ya otobüs yollamak akıllı işi değil şu anki şartlarda.

Komisyon araştırmasına göre Ayaş hattı 58 km , 8 adet Belediye aracı ile günlük 14 servis, ortalama 300 yolcu; Sinanlı Beldesi hattı 60 km mesafede 2 adet 40 kişilik belediye aracı 7 servis ,günlük ortalama 250 yolcu; Çanıllı Beldesi'nden Ankara'ya hat yok. Oltan Beldesi ise bu şartlarda metropolden içeri girmektense dışarıda kalmayı tercih etti.


seferoglu

12 yıl önce - Çrş 16 May 2007, 15:31

ANKARA                                                                                                       Oturum No      : 2007/2

UKOME                                                                                                   Karar No         : 2007/14

ULAŞIM KOORDİNASYON MERKEZİ                                                         Karar Tarihi     :29.01.2007    

GENEL KURUL KARARI


Konu ve Dosya No                           :  Çevre Belediye Toplu Ulaşım Araç hat güzergah hk.

Öneren Kuruluş, Tarih ve No           :  EGO Genel Müdürlüğü Otobüs Dai.Bşk.

Ekleri                                               :  -

Genel Kurula Gönderme Tarihi      : 25.01.2007

Önceki Genel Kurul Kararı                :  2006/10                                                                                  

EGO Genel Müdürlüğü Otobüs Dairesi Başkanlığının a)- 27.09.2006 tarih ve 62815 sayılı yazısında aynen



“İLGİ : UKOME’ in 26.05.2006 tarih ve 2006/10 sayılı kararı

İlgi UKOME Kararında Başkanlığımızca incelenmesi istenen “UKOME Genel Kurulunun 2005/31 sayılı kararı ile, Ankara Büyükşehir Belediyesi Mücavir Alan sınırlarına 5216 sayılı yasa ile katılan İlçe ve Ilk Kademe Belediyeleri, belediye otobüslerinin devri, sözleşmesi devam eden özel halk otobüslerinin Durak, Hat, Güzergah ve Kontenjanlarının değerlendirilmesi konusunda UKOME Alt Komisyon Raporu” incelenmiş olup, kentimizin ulaşım şartlarına uygun olarak planlandığı anlaşılmıştır.

Alt komisyon raporunun 10. maddesinde belirtildiği gibi 5216 sayılı yasa ile Ankara Büyükşehir Belediyesi Mücavir alan sınırlarına katılan Yeni kent-Ankara ve Temelli-Ankara ulaşımının Ego Otobüsleriyle, diğer ilçe ve İlk Kademe Belediyelerinin ulaşımının Ozel Otobüslerle yapılmasının, ilk defa çalışmaya başlayacak otobüs yaşının ise en fazla 3 (üç) yaşında olmasının uygun olacağı, ayrıca; Alt komisyon raporunda Ankara Büyükşehir Belediyesi sınırları içinde faaliyet gösteren, EGO Otobüsleri, Özel Halk Otobüsleri, Metro, Ankaray v.b. toplu taşıma araçlarında da uygulanacak olan ortak ücret toplama sistemine geçilmesi, uygulamanın da bu sistemin işlerlik kazanmasından sonra başlatılması istenmekte ise de ortak ücret toplama sistemi ile ilgili karar alınması ve uygulamaya geçilinceye kadar şu anda çalışan Ozel Halk Otobüsleri için uygulanan bilet sistemine göre devam edilerek, bu hatlarda hizmet verecek toplu taşıma araçlarının ücret tarifelerinin ise mesafelerine göre Genel kurul tarafından belirlenmesinin de uygun olacağı düşünülmektedir.

Buna göre özel araç çalıştırılması düşünülen hatların ihale yolu ile kiraya verilmesi hususunda konunun Ulaşım Koordinasyon Merkez Genel Kurulunda görüşülmesini arz ederiz”



b)- 02.11.2006 tarih ve 70657 sayılı yazısında aynen ………………………………………………..

“İLGİ: a) 29/09/2006 tarih ve 2685-12313-62815 sayılı yazımız.

           b) Ulaşıın Planlama Dairesi Başkanlığının 19/10/2006 tarih ve 943-68426 sayılı yazı ekindeki Ankara Büyükşehir Belediye Başkanlığı Yazı İşleri ve Kararlar Daire Başkanlığının 13.10.2006 tarih ve 06.BBB. 13-4369 sayılı yazısı.

Çanıllı İlk Kademe Belediyesinin sorunlarıyla ilgili olarak Büyükşehir Belediye Meclisinin 13/09/2006 tarih ve 2438 sayılı kararının 19. maddesinde “Ankara-Ayaş yolu bittiğinde Başbereket-Çanıllı ve diğer yollarımızda bittiğinde, Ankara’ya 3 sefer gidip gelmeye, çevre köy ve mahalleler içinde servis düzenlenmesi (Büyükşehir Belediye Otobüsleri’nin çalışması) için Büyükşehir Belediyesinin ilgili birimleri olan Fen İşleri, Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi Başkanlıkları, ASKİ ve EGO Genel Müdürlükleri ile Çanıllı İlk Kademe Belediye Başkanlığının ortaklaşa çalışma yapmalarına ilişkin İnceleme ve Araştırma Komisyonu raporu oylanarak oybirliği ile kabul edildi.”denilmektedir.

5216 sayılı yasa ile Ankara Büyükşehir Belediyesi Mücavir Alan sınırlarına katılan İlçe ve İlk Kademe Belediyeleri, belediye otobüslerinin devri, sözleşmesi devam eden Özel halk otobüslerinin Durak, Hat, Güzergah ve Kontenjanlarının değerlendirilmesi konusunda UKOME Alt Komisyon Raporu görüşülmek üzere İlgi (a) yazı ile gönderilmiştir.

Büyükşehir Belediye Meclisinin 13/09/2006 tarih ve 2438 sayılı kararın 19. maddesinin ilgi (a) yazı ile birlikte değerlendirilmesi uygun olacağından konunun Ulaşım Koordinasyon Merkez Genel Kurulunda görüşülmesini arz ederiz.” Denilmektedir.



UKOME KARARI: Kurulumuzda yapılan görüşmelerde; (a) ve (b) konular birleştirilerek, Trafik İşleri Dairesi Başkanlığı, EGO Otobüs Dairesi Başkanlığı ve Zabıta Dairesi Başkanlığından oluşacak Alt Komisyonun, Belediye Başkanlıkları ile tek tek yerinde daha detaylı bir çalışma yaparak hazırlanacak raporun Genel Kurula sunulması oy birliği ile kararlaştırılmıştır.


Kaynak: http://www.ego.gov.tr/Ukome/2007-14-2.htm



Hala komisyon komisyon dolaşıyor dosyalar



seferoglu

12 yıl önce - Çrş 30 May 2007, 23:25

http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?t=42188

Alıntı:
İstanbul'daki gibi belediye yeni araçlar alarak çift katlı araç işletmeye başlamalı.Çünkü çift katlı otobüsler uzun mesafede oturarak gidilmesini sağlıyor.


Bu konu bi fikir verdi.


5216 sayılı yasa ile kentimize merkezden 30 km ile 110 km arasında değişen mesafelerde semtler katıldı.  Kalecik , Ayaş , Çubuk vb yerlere özel yada resmi çift katlı seferleri başlatılabilir. Hem daha çok yolcu alır hem de rahat olur.


seferoglu

12 yıl önce - Cmt 09 Hzr 2007, 17:54

Ayaş'da işi otobüsçülük olan bir arkadaşım 24 Hazirandan itibaren EGO nun ulaşımı devralacağını söyledi. Dediği çıkarsa ayın son haftası Ayaş seferleri başlayacak.


Kaynak : Bizzat işin içinde olan arkadaşımın kendisi ("kaynak belirtilmeliydi" iddiasıyla eksi puan verilmesin)



M.Ali
12 yıl önce - Pzr 10 Hzr 2007, 01:20

Alıntı:
Bir ilçeye belediye otobüsünün kalkmasında o ilçenin merkez ilçe olmasının hiçbir rolü yok ki! Gölbaşı ben bildim bileli merkez ilçedir ama belediye otobüsleri çalışmaz Gölbaşı-Ulus, Gölbaşı-Kızılay hattında. Sadece halk otobüsleri çalışır.

Ama 2007'de yeşil halk otobüslerinin sözleşmesinin bitmesiyle bilikte bir takım değişiklikler göreceğimizden eminim.


Yazmışım 6 ay önce, askere gittim geldim, ve Gölbaşı-Ulus-Kızılay hatlarında artık 104 ve 105 numaralı Belediye Otobüslerinin çalıştığını gördüm, bir kaç tanesi eski kırmızı otobüslerden diğerleri de doğalgazla çalışan yeni otobüslerden  


Serdar_0624
12 yıl önce - Çrş 29 Ağu 2007, 15:45

http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?p=586900#586900,

Buradan devam.


Yenikent'den dolmuş hareket etmesi pek yakın görünmüyor. Sincan dolmuşları şu an Organize'ye kadar gidiyor, fakat Yenikent'le kısa vadede ilgilenecek gibi değiller. Burayla ilgili düzenlemeyi ilerde yapabilirler. Yenikent'e dolmuş hizmetlerini Beypazarı minibüsleri kaçamak şeklinde verebiliyor , ama her zaman da durup alamıyorlar , çünkü hizmet alanlarında değil, kafalarına göre günün ve saatin durumuna göre hareket ediyorlar.


En son Serdar_0624 tarafından Çrş 29 Ağu 2007, 23:44 tarihinde değiştirildi, toplamda 2 kere değiştirildi


ANADOLU
12 yıl önce - Çrş 29 Ağu 2007, 16:16

yenikent'e verilmeli bakanlık otobüsü..
çünkü toki'de özellikle çok sayıda memur ve üniversite öğrencisi var.



sayfa 3
« önceki   1234 ... 161718   sonraki »
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet