Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1
kuluvar

15 yıl önce - Pzr 19 Ksm 2006, 18:13
İstanbul Trafiğinin 92 Kara Noktası



İstanbul'umuza hergün yeni bir yol açılmasına, mevcut yolların genişletilmesine ve yeni yeni geçitler inşaa edilmesine rağmen, trafiğe her ay ortalama 25 bin yeni aracın katılması ile İstanbul'un toplam araç sayısı 2.5 milyona ulaşmasından dolayı, istanbul trafiği akıl almaz bir yoğunluğa ulaşmıştır. Eskiden sadece işgünlerinde hissedilen bu yoğunluk artık haftasonu ve tatil günü de dinlememektedir.

İşte İstanbul'un bu yoğun trafiğinin oluşturduğu 92 kara nokta (ölü nokta) hepimiz tarafından bilinmesi gerekliliğini kaçınılmazdır.

Alıntı:
İstanbul’da, trafiğin sürekli tıkandığı 92 nokta var. Trafik sabıkalısı noktaların 61’i Avrupa Yakası’nda, 31’i ise Anadolu Yakası’nda bulunuyor.

Avrupa Yakası’nda en fazla kör nokta Beyoğlu, Beşiktaş, Fatih ve Şişli’de var. Anadolu Yakası’nın en fazla kör noktaya sahip ilçeleri ise Kadıköy, Üsküdar ve Ümraniye.

Avrupa Yakasındaki Kör Noktalar

Avcılar: Reşitpaşa Caddesi, Namık Kemal Caddesi, E5 Parseller Durağı,

Bağcılar: Bağcılar-Haznedar arası,

Bahçelievler: E5 Şirinevler Otobüs Durağı,

Bakırköy: Özgürlük Meydanı önü, İstanbul Caddesi Carrousel önü, Kennedy Caddesi İDO İskelesi önü,

Beşiktaş: Beşiktaş Evlendirme Dairesi önü, Nispetiye Caddesi Yıldız Koleji ve Akmerkez önü, Boğaziçi Üniversitesi önü, Sahilyolu Ortaköy, Arnavutköy, Bebek,

Beyoğlu: Bülent Demir Caddesi, Talimhane Bölgesi, Sıraselviler Caddesi, Taksim ve Karaköy Meydanları, Perşembe Pazarı U Dönüşü noktası, Necatibey Caddesi, Tophane-Kadıköy arası, Fındıklı, Gümüşsuyu Caddesi,

Eminönü: Aksaray Otobüs Durağı önü, Beyazıt Meydanı, Yeni Camii ve Doğubank önü, Vezneciler,

Eyüp: Eski Edirne Asfaltı Topçular girişi, Eyüp Sultan Cami önü, Eyüp Sultan Bulvarı,

Esenler: İstanbul Caddesi Metro önü,

Fatih: Fevzi Paşa Caddesi PTT önü, Fevzi Paşa Caddesi Yavuz Selim Karaköl önü, Çapa Tıp Fakültesi önü, Mihrimah Sultan Camii önü döner kavşak,

Gaziosmanpaşa: Gaziosmanpaşa Meydanı, Çukurçeşme Caddesi, Hamza Yerlikaya Spor Kompleksi’nden sonra Tramvay güzergahı, Çukurçeşme Cad.

Güngören: Nadide Sokak, Fatih Caddesi,

Kağıthane: Merkez, Talatpaşa Caddesi, Devlet Hastanesi önü,

Sarıyer: Sahilyolu Rumeli Hisarı ve Baltalimanı, İstinye Devlet Hastanesi önü, Yeniköy Askerlik önü,

Şişli: Halaskargazi Caddesi, Osmanbey Kavşağı, Ergenekon Caddesi, Abide-i Hürriyet Caddesi, Şişli Camii önü, Mecidiyeköy Meydanı,

Zeytinburnu: Zeytinburnu Topkapı Katlı Kavşak, 58. Bulvar.

Anadolu Yakasındaki Kör Noktalar

Ümraniye: Küçüksu Caddesi İmamı Azam Camii önü ve Küçüksu Kavşağı, Alemdağ Caddesi-Sütçü Caddesi Girişi, Türk-İş Blokları önü, Vergi Dairesi önü, Alemdağ Caddesi Sanayi Sitesi önü,

Sarıgazi: Sarıgazi Meydan,

Tuzla: İçmeler Köprülü Kavşağı,

Kadıköy: Ayrılık Çeşme Kavşağı, Bostancı Lunapark önü, Kızıltoprak, Haydarpaşa Rıhtım Caddesi, Fahrettin Kerim Gökay Caddesi, Marmara Üniversite ve Göztepe Eğitim ve Araştırma Hastanesi önü, Belediye önü Söğütlüçeşme Caddesi, Altıyol Küçükbakkalköy Hal Kavşağı, Sahrayıcedid Camii önü, Bağdat Caddesi- Ethem Efendi kesişimi,

Üsküdar: Kısıklı Meydan, Beylerbeyi, Nuhkuyu Caddesi Adliye önü ve İlahiyat Fakültesi önü, Havuzbaşı, Tophanelioğlu Caddesi Validebağ Hastane önü, Harem Otobüs Terminali önü, Libadiye Caddesi TEM üstü, Hakimiyeti Milliye Caddesi, Selmanı Pak Caddesi,

Maltepe: İlçe Emniyet Müdürlüğü önü,

Çekmeköy: Madenler durağı,

Kartal: Minibüs yolu

Pendik: Adnan Menderes Bulvarı Aydınlı Yolu Girişi.


http://www.arkitera.com/news.php?action=displayNe ...p;ID=12623


ist-ahmet
15 yıl önce - Pzr 19 Ksm 2006, 20:04

tespit guzel bir de cozum yollarina veya kacis yollarina iliskin bilgi verebilseydin muhtesem olurdu...

not: bu mesaji konunun daha rahat gelisebilmesine olanak saglamak icin ve cozum onerilerinin on plana  cikarilmasi icin yazdim. ayrica eksi verenlere de selam ederim...


En son ist-ahmet tarafından Pzr 19 Ksm 2006, 22:31 tarihinde değiştirildi, toplamda 2 kere değiştirildi


Akın Kurtoğlu

15 yıl önce - Pzr 19 Ksm 2006, 21:00

Alıntı:
Fatih: Fevzi Paşa Caddesi PTT önü,

Fatih'te postane-kütüphane arasındaki 50 metre kadar süren kesimde, adgeçen tarihi eserden dolayı 3 şeritlik yol 2 şeride düşer. Bunun da en sağ şeridini terbiyesiz 4-5 araç sahibi kapatır. Bu sefer haliyle yol 1 şeride iner. Yani, son derece yapay, birtakım edepsizlerin düşüncesizce hareketinden kaynaklanan bir kör nokta aslında... Bunlara hiç ama hiç kimse ses çıkartmaz. Bu süprüntüler yüzünden Edirnekapı'dan itibaren trafik akışı sekteye uğrar. Geçiş, Halıcılar Caddesi kavşağından itibaren tıkanmaya başlar, son derece yavaşlar. Yeniden yazıyorum... Buraya ısrarla parkeden 4-5 süprüntünün yüzünden yol tek şeride iner ve herkesin gözleri önünde gerçekleşen bu hadiseye kimse ses çıkartmaz...       Ambulanslar ve itfaiyeler geçmekte zorlanırlar. Çünkü, önlerindeki araçların kaçarak onlara yol verebilecekleri bir sağ şerit yoktur maalesef.. Burası kör nokta değil, çevredekilerin ısrarlı körlüklerinden kaynaklanan bir cibilliyetsizlik örneğidir...

"Tezlere emsal teşkil edecek bir trafik ayıbıdır"...

Akın KURTOĞLU


cannnnn
15 yıl önce - Pzr 19 Ksm 2006, 21:06

Listede yok ama Esentepe'de haftaiçi iş çıkışında bankaların servis araçları yolun bir şeridini kapatıyor.Bu yol insanı çileden çıkartıyor.Kimisi yanaşmaya çalışıyo,kimisi kalkmaya yol iyicene kapanıyor.Bugün gelirken Esentepe bomboştu ve trafik diye birşey yoktu.Aslında onlarda haklı nerde duracaklar, duracakları biryerde yok.

Akın Kurtoğlu

15 yıl önce - Çrş 22 Ksm 2006, 23:49

Alıntı:
İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş, ağırlı olarak TEM Otoyolu üzerinde çalışma yapan 9 firmaya, kurallara uymadıkları, trafiği olumsuz etkileyecek şekilde çalıştıkları, servis yolları açmadıkları, trafiğe ve vatandaşa saygılı davranmadıkları gerekçesiyle trilyonları bulan ciddi para cezaları verileceğini bildirdi.

Topbaş, Büyükşehir Belediyesinde, son günlerde İstanbul'da artan trafik sıkışıklığının nedenlerine ilişkin değerlendirmelerde bulundu. İstanbul'un trafik sorununu çözmede ciddi mesafeler aldıklarını ve büyük yatırımlar yaptıklarını belirten Topbaş, 103 kavşak ve yol düzenlemesinin 13 ayda bittiğini, 200 noktada daha çalışmaların devam ettiğini söyledi.
(Kaynak: Haber7)

Başkan işin ciddiyetini gördü ve para cezası sistemine geçti... Temennimiz, yeni kavşakların açılması kadar, şehrin muhtelif noktalarında kangren olan kavşaklar ve yollardaki fevrî davranışların, düşüncesiz parkların da cezalandırılması. "Trafiğe Neşter" ancak bu şekilde atılabilir... Yoksa, boşa kulaç atarız...

Akın KURTOĞLU



Eray Falay
15 yıl önce - Prş 23 Ksm 2006, 01:28

aslında kadıköy altıyola çıkan caddede hafta sou kazı çalışması bşladı ve yol şu an pazartesiden beri tek şerit.hiç bir uyarı levhası yok.birşey yok trafik arapsaçı zaten normalde birde tek şerit olması iyice çileden çıkartıyor insanları normal trafikte altıyola 5 dakikada çıkıyorsanız otomobille şu an 15 dakikada çıkıyorsunuz.bir an evvel buraya bir çözüm bulmak lazım çnü gece boş olan yolda çalışma yokken gündüz her saat tıkalı olan yerde tam yoğunluk varken çalışma yapılıması gülünç bir durum.

ali öz
15 yıl önce - Prş 23 Ksm 2006, 16:59

http://www.ibb.gov.tr/tr-TR/Haberler/HaberDetay.h ...erId=23064
Para cezası verilmiş.


Mehmet Kasım
15 yıl önce - Prş 23 Ksm 2006, 23:07
Cezalar


Bu cezalar umarız ki müteahit şirketlerin daha iyi iş yapmalarına vesile olur.İBB müteahhitleri daha çok sıkıştırmalı.

Trafik için gerekirse canlar yakılmalı.


Akın Kurtoğlu

15 yıl önce - Prş 23 Ksm 2006, 23:12

Daha da önemlisi, cezalar sürekli olmalı!...

Akın KURTOĞLU


ali öz
15 yıl önce - Cum 24 Ksm 2006, 15:14

denetimlerin sürekli olmasıyla sağlanır ancak, eh denetimi görende düzgün çalışır zaten. ceza yemesine gerek kalmaz, yani normal olan bu, yarısı olsa o da olur

bir de yarım milyon ytl ceza kesilenler var, yani bu cezayı bir firmanın ödemesi için o projede manyak kar oranlarında olması gerekir
hal böyleyken belediyenin kendi inşaat şirketini kursa super olur fikri doğuyor bende
elbette her şeye yetişemez ama çok para yiyen büyük çaptaki bir projeyi o yapsa yine büyük kar sağlar, zaten taşeron firmalar çalıştırılıyor hep.
büyük bir şirket olması da önemli değil bu açıdan; aynı anda 100 projeyi yapması beklenmiyor, az ama öz bişeyler yapsa.

bir de kara noktalar açısında millet caddesi;
burada yapılması gerekn çok basit bişey var, yolun kenarı park eden araçları çekmek
zaten cadde sürekli 3 şerit, çapa dan itibaren her halükarda açık.
bir araç bile şeridi işgal etse, araçlar topkapıdan itibaren dizilmeye başlıyorlar.
genelde cevizbağdan tranvaya binmeyi seçiyorum ama çok saçma geliyor, zaten tranvay durağına gitmesi, beklemesi, yusufpaşadan tekrar otobüs yerine gidilmesi, 5-10 dk sürüyor.



sayfa 1
ANA SAYFA -> ULAŞIM