Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3
Emre Güray
11 yıl önce - Prş 28 Ağu 2008, 09:52

Birde olayın şöyle bir dezavantajı var, Varan İstanbul'da şehiriçi taşımacılığa el atacak olursa trafikten dolayı Varamayan adıyla anılır ki bu şehirlerarası karizmasınıda çizer

Can Aydinay

10 yıl önce - Cum 29 Ağu 2008, 00:38

Metrobüsün geçtiği yolu kullanırdı bence. Trafiğe girmeyi asla göze alacağını sanmıyorum

Ufuk Şanver

10 yıl önce - Cum 29 Ağu 2008, 00:45

Varan ya da bir başkasının İETT yi satın alması İstanbul adına çok kötü bir olay olur.
Ayrıca doğru olan şehiriçi toplu taşımacılığın kamu otoritesi tarafından sübvanse edilmesidir.


Yani İETT nin zarar ediyor oluşu,İETT nin satılmasını gerektirecek bir husus değildir.

iyi akşamlar



Can Berkeoglu
10 yıl önce - Cum 29 Ağu 2008, 00:46

Herşeyden önce varan almış olsaydı eğer İ.E.T.T'yi sefer sıklıklarında çok büyük değişimler olurdu... Sabaha kadar süren ring hatlarının o zamanda olacağını hiç düşünmüyorum...Şöyle düşünmek gerekirse eğer;

-Araçların Setra olup olmaması bir kenara Varan,pahalılaşan mazot fiyatları durumunda şuan ki emektar İkaruslar ile de devam edebilirdi,
-Ring hatları ''araç'' ve ''personel güvenliği'' nedeniyle iptal olurdu,
-Kaliteli bir hizmet olacağı kesin olurdu ancak beklentimizin en fazla 2 ay süremesi gerekirdi,
-Şuan bulunan hatların bir çoğu TEM'e ya da E-5'e kaydırılırdı şehir içinde araç bulmak zorlaşırdı,
-Ana terminaller kurulurdu ve buraya gitmek tam bi eziyet olurdu...

Tabi bu kötü yanı...İyi yanlarında olurdu mutlaka...
-Kaptanlar kesinlikle traşlı bakımlı olurdu,
-Araçlar klimalı olurdu sıcakta ter kokusu çekmezdik,
-Belli bir düzen gelirdi hangi aracın kaçta kalkacağı kaçta varacağı belli bir yüzde oranında kesin olurdu,
-Duraktan hareket eden aracın kesinlikle kapıyı açmayacağını bilirdik,
-Araçta hiç olmazsa su servisi olabilirdi,
Ve herşeyden önemlisi Varan bu işin altından kalkardı...

Yorumlar tamamen kendi düşüncem kınamak ya da katılmak size kalmış



sayfa 3
ANA SAYFA -> ULAŞIM