Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Mehmet Kasım
11 yıl önce - Sal 14 Ksm 2006, 02:19
[İST-C7.19] - Marmaray Güzergahının Yerüstündeki Güzergahının Bazı Yerlerde İyileştirilmesi Zarureti




cenkince

11 yıl önce - Sal 14 Ksm 2006, 03:03



ist-ahmet
11 yıl önce - Sal 14 Ksm 2006, 03:05



nedimk
11 yıl önce - Sal 14 Ksm 2006, 10:18



Behnam
11 yıl önce - Sal 14 Ksm 2006, 15:59

Alıntı:
ayrica marmaray sadece metro degildir. marmaray ayni zamanda sehirlerarasi ve ulkeler arasi ulasima hizmet eden bir demiryoludur. bunu da hatirlatmak istedim...


çok doğru   . mehmet Bey´in önerisini, marmarayı sadece şehiriçi ulaşımını etkileyecek bir hat olarak düşündüğümüzde daha verimli ve uygulanabilir olarak düşünüyorum ama unutmayalım ki TCDD trenleri de bu güzegahı kullanacaklar ve şehirlerarası trenlerin yoğun yolcu trafiğinin olduğu iç kesimlerden geçmesi pek mantıklı değildir
ayrıca eğer raylı sistemi geliştirmek istiyorsak avrupa yakasının güney bölümü dahil(yoğunlu az olsa bile)
bir bütün olarak düşünmeliyiz ve şu anda var olan hatarı(belli bir bölümü) iptal etmeyip yenilerini eklemeliyiz   .


Mehmet Kasım
11 yıl önce - Sal 14 Ksm 2006, 21:22
Gerekçeler




ist-ahmet
11 yıl önce - Çrş 15 Ksm 2006, 00:01



Akın Kurtoğlu

9 yıl önce - Pzr 27 Nis 2008, 20:44



Gökhan AsGül
9 yıl önce - Pzr 27 Nis 2008, 21:02

Alıntı:
Kazlıçeşme'den itibaren Yedikule ve KMP (Samatya) istasyonları artık yok çünkü... Kazlıçeşme'den sonraki ilk istasyon Yenikapı'da..




(+)


Yedikule'de başlangıç noktasında bulunan (Kazlıçeşme'de hala bir çalışma yok) proje tabelasında Yedikule istasyonu görülmekte. Akın üstadın mesajındaki gibi olursa bu tabelanın bir önemi kalmıyor yani



cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> ULAŞIM