Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3
HAKAN5
13 yıl önce - Pts 28 May 2007, 15:53

Evet dediğiniz gibi jetblue da bu sektörde önemli bir firma. 2000 yılında kurulan firmanın filosunda 127 adet uçak bulunuyor. Filo yapısına gelince:
120 adet A-320
25 adet te ERJ-190 tipi yolcu uaçğı bulunuyor.


A-320


(+)


ERJ-190


(+)




NOT: RESİM ALINTIDIR!


A.Serhan Erel

13 yıl önce - Sal 29 May 2007, 23:58

21 Mayıs 2007'de sabah ESB-SWA uçuşu için hızlanmada olan TC-APR Boeing 737-4Y0
 

(+)


 

(+)




thy_burak

13 yıl önce - Pts 25 Hzr 2007, 15:13
PGT iyi de KK ve TK ayri!


Merhaba

PGT aslinda iyi bir sirket.Yurtdisi seferlerinde her ne kadar TV Entertainment yada FM/AuDIO Entertainment olmasada normal. Baktinizmi Türk Hava Yollarinda ( Sirket olarak degil Ülke olarak) Havacilik cok önemli.
Ama sadece 3 iyi Sirket var.

En önemlisi nasil karada ulusoy ve varan sa, havada da THY ve OGE(KK) dir.
3. Sirada PGT geliyor bence. Oda Onur ( Ucaklari eski ve güvenli degil), Fly Air ( Insanlarlan dalga geciyorlar, ve igrenc bir servisi var), Freebird (Idare), Sun Express (THY den sayiyorum) /etc/ böyle oldugu icin.!

dooyoo diye bir Internet sayfasi var orada PGT 4 Yildiz almis, yani baya iyi!

Saygilarimla


Selcuk Aral

13 yıl önce - Pts 25 Hzr 2007, 21:38

Pegasus <-- Sabıkasız Hava Yolları

Sevgili WOW'cular !

14 gün icersinde dört defa pes-pese Stuttgart-Istanbul-Stuttgart (1x Germanwings ve 3x Pegasus ile) arasinda ucmak mecburiyetinde kaldim. Pegasus'la ilk defa tanismis olmama ragmen, son derece memnun kaldim (itiraf ediyorum tam bir sürpriz oldu) bundan böyle Türkiyeye yapacagim seyahatlerimde bu sirketle ucmaya karar verdim.

Icinizde yazilarimi takip edenler mutlaka daha evvel bu konuda yazmis oldugum üc kisimlik makalelerimi okumus olmalilar. Orada yasanan sikintilardan hicbirisine raslamadigim gibi, bilhassa ucus personelinin, güler yüzlü ve tam bir hizmet anlayisi icersinde olmalari, Türkce yaninda anonslarda konustuklari Ingilizce ve Almancanin tane-tane anlasilir bir sekilde (digerleri gibi agizlarinda gevelemeden <-- ezberden, laf ola is göre) son derece mükemmel olmasi, zamaninda kalkar ve iner olmasi ve ayrica Sabiha Gökcen Hava Limanina inisleri (Atatürk'teki gibi curcunanin olmayisi), alan sonrasi Ucuslarin HAVAS ile koordine edilmis olmalari (Gündüz'de gece yarisida olsa Kadiköy-Bostanci-Taksim'e vasita olmasi) beni memnun etti.

Sadece sikayet edilecek durum, verdikleri yemekti ki: Her defasinda peynirli makarna (Stuttgart'tan Istanbula ucuslarda icersinde minik bir tavuk da mevcuttu) ve yazin-ortasinda yagsiz-tatsiz (gercek yenilmesi zor) bir havuc salatasi idi. Bunun yaninda iceceklerde sirketin ikramlari arsindaydi. Insan (dört defa ayni yemegi yemis olmasina ragmen) gene de buna sükrediyor. Cünkü bunlarin hepsi Germanwings'de ücrete tabi idi.

Pegasus'un ücretleri Almanyada son derece ucuz olarak bilinen Germanwings'e nazaran hemen hemen yarisi kadardi. Son gün mecburiyetten dolayi Germanwings ile gitmek zorunda kalan biri icin adeta Luftansa fiyatlari uygulandigi gibi, kelimenin tam anlamiyla zora düsmüs bir insanin halinden istifade ederek adeta santaj mahiyetindeydi.

Üstelik Pegasus'ta yolcu bagaj agirligi 30 kg iken, Germanwings'te 20 kilo olup, fazla yükü olanlardan önümdeki bir kadin 70 Euro öderken bir digeride iki kilo fazlalik icin ayrica bir ücret ödemek zorunda birakiliyordu.

Ben kendi payima Pegasus'a tam not verdim ve sizlerede tavsiye ederim.

Hoscakalin


PS: Yukardaki basligi ben sadece tercüme ettim. Alman Fokus Dergisi Pegasus'u öven makalesine (kuruldugu günden beri ucaklari düsmedigi icin) bu basligi kullanmisti.

PS²: Daha evvel bu konuda yazdiklarim;

http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?p=199434#199434
http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?p=201732#201732
http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?p=205631#205631

Yukardaki yazilar Selcuk Aral kösesinde oldugu icin sadece kasarlanmis (50 mesaji asmis) üyeler okuyabilir. Esasinda onlarinda bircogu zaten tanir.


Kaptan-ıDeryaİbrahimPaşa

13 yıl önce - Sal 26 Hzr 2007, 02:14

Selçuk bey'e cevaben;

Germanwings in fiyat politikası sonucu son gün bilet almak istediğinizde fiyatlar 200-300 euro yu buluyor. oysa ben en son gidiş gelişimi toplam 79 euro ya aldım. Şirketlerin fiyat politikası hakkında " zora düsmüs bir insanin halinden istifade ederek adeta santaj " demek bence haksızlık olur.

Germanwings her zaman tarihleri belli olan öğrencileri en ucuz fiyata uçuran şirkettir. pegasus la 80 euro ya gidiş dönüş bilet alamazsınız!



Selcuk Aral

12 yıl önce - Cum 13 Tem 2007, 11:22

Kaptan-ıDeryaİbrahimPaşa demiş ki:
Germanwings in fiyat politikası sonucu son gün bilet almak istediğinizde fiyatlar 200-300 euro yu buluyor.


Sevgili Biraderim !

Esasen mesajini okuyali bir hayli zaman oldu. Hatta kendi kendime *sana cevap vermemeye* karar bile vermistim. Lâkin bu gün tek bir cevap vermeye karar verdim.

Söze baslamadan önce sana Selcugun  *ne politikayi, ne politikacilari, ne de politika yapan insanlari sevmez !* biri oldugunu belirteyim. Sonra da sana *senin fiyat politikasi dedigin seyi, benim santaj olarak kabul ettigimi* tekrar edeyim.

Sorarim sana ? Akli basinda bir insan gider son gün, son dakika, 2500 kilometre uzaga yapacagi bir seyahat icin bilet almaya kalkar mi ? Peki bunu kim yapar (daha dogrusu yapmak mecburiyetinde kalir ?) – Zora düsmüs bir insan. Cünkü cenaze beklemez ve burada yasayan 2,5 milyondan daha fazla Türk’ten biri, ayni duruma düsmediyse, digeri mutlaka düser.

Sayet sen bu kisiden sirket olarak (sadece gidis icin) senin yukarda verdigin rakamlari talep ediyorsan (ve diger Alman sirketleri ayni paraya, Antalya’ya gidis-gelis ucus + 5* Otel + Pamukkale satiyorlarsa) yani senin sirketinin bu durumda istedigi ücret fahis ise: Bu bir santaj, zora düsmüsün halinden, istifade etmek demektir.

Gelelim senin 79 Euroya gidis –gelisine. Yani simdi bizler *sen bu kadar ucuza gidip geldin* diye: *Bize faydasi olan yilan bin yasasin mi !* dememiz gerekir. Senin ödemen gereken bir parayi *benim cebimden cikartan* bu sirketin fiyat politikasina müsade ette, hic olmazsa biraz itiraz edeyim.

Hosca ve dostca kal.


A.Serhan Erel

12 yıl önce - Cum 24 Ağu 2007, 03:31

18 Ağustos'da 17:45 Sabiha Gökçen-Antalya seferini 30 dk rötarla başlaya TC-AAF çağrı kodlu Boeing 737-58E
 

(1/2000 sn-f/5.6-Sony DSC-H5)




HAKAN5
12 yıl önce - Pzr 18 Ksm 2007, 17:58

Alıntı:
15/11/2007 Pegasus Airlines TC-AAE


airfleets.net yaptigim filo sorgulamasinda Pegasus Havayollarinin yeni ucagi gorundu. TC- AAE Boeing 737-800. Hayirli ugurlu olsun

Bu arada Pegasus Havayollari daha once gormaye alisik olmadigimiz bir uygulama ile bu ucaga isim verdi. TC- AAE nin adi 'Hayirli' oldu. Soylentiler Hayirli adinin Ali Sabancinin annesinin adi oldugu yonunde.

Hayirli nin ilk resimleri








HAKAN5
12 yıl önce - Çrş 27 Şub 2008, 21:41

Pegasus Airlines filo buyutme calismalarina devam ediyor. Son olarak filoya TC-AAH cagri kodlu bir Boeing 737-800 daha eklendi.



(+)




(+)


NOT: Resimler alintidir.


Atakan Kanat
12 yıl önce - Çrş 27 Şub 2008, 21:48

Pegasusu her bakımdan beğeniyorum.Pegasus sayesinde Sabiha gökcen havalimanı atıl kalmaktan kurtuıldu. Anadolu yakasında oturanlar Atatürk havalimanına gitmekten kurtuldu. Çagdaş ücretlendirme politakası yapıyor.

Benim gibi bağajsız uçma alışkanlığpı olanlar için çok cazip. En azından başkalarının fazla bağaşından dolayı ücret ödemek zorunda kalmayışım iyi bir şey. Çok libarel ve adaletli bir fiat politakası var.



sayfa 3
ANA SAYFA -> ULAŞIM