Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Pegasus Airlines havayolu şirketi: Sivil Havacılıkta Farklı Bir Vizyon
« önceki   123 ... 183184185 ... 195196197   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 184
mafakyanc

1 ay önce - Prş 13 Şub 2020, 11:15

Alıntı:
Pegasus niye kapansın herkes bir komplo teorisi üretiyor
Pegasus ve thy asla kapanmayacak iki şirketdir boşa hayaller kurmayın


Gözümden kaçmış olabilir ama yukarıda "Pegasus kapatılsın!" diyen yok zannediyorum. Sadece bir üye, ısrarla, "at sahibine göre kişner" ya da "işi tadında bırakmalı" gibi benzetmelerle Pegasus'un mevcut sahiplerini, yani hakim hisseye sahip olanların tamamı (bildiğiniz gibi Pegasusu yaklaşık %35'i halka açık bir şirkettir; bahsedilen kişi ya da kurumların elindeki %65 hisse...) bunları yeni birilerine satsın; Şirket sahibi olarak imajları karalanmıştır --- ancak yeni bir "Sahip(ler)" ve getirecekleri yeni bir yönetim bu durumu tekrar temizler! tezini ileriye sürüyor...

Yoksa Pegasus'un bugünden sonra "yok olması", tüm Türk halkını THY/AnadoluJet ve Sun Express (ki yarı hissesi THY'ndadır) tekeline sokacaktır ki bu da ancak Muz Cumhuriyetlerinde olabilir.

Bu imaj ve güven tazeleme konusu aslında bana da çok mantıksız gelmese de bunu Pegasus'un yepyeni birilerine satılmasını gerektirecek kadar gerekli bulamıyorum.


Serkan Guzel
1 ay önce - Prş 13 Şub 2020, 11:28

Bir liraya bilet satmak ne demek ? Pazarlama argümanı olarak damping yapmak demektir.

Damping ne demektir ? Pazara ben de girdim, mevcut pazarda kendime büyükçe bir dilim pay istiyorum demektir.

Damping niye yapılır ? Damping yoluyla pazarda bulunan diğerlerine zarar vermek suretiyle, adından söz ettirmek için yapılır.

Hülasası; kişi başı bir uçuşun maliyetinin bir liranın yüzlerce katı olduğunu hepimiz biliyoruz.

Peki pegasus geçmişte damping yoluyla neden bir liraya bilet sattı ? Nasıl olsa koltukları dolduramayacağım, insanları bir liraya uçurarak hiç olmazsa adımdan söz ettireyim.

İşte bir firma bir liraya bilet satabiliyorsa, asıl orada yönetimden kaynaklı bir sorun var demektir. Çünkü havacılık çok ciddi bir sektördür. En ufak bir ciddiyetsizliğin bedeli canla ödenir. Hem yönetimde, hem de operasyonlarda... Havacılıkta kafa karıştırıcı hareketler, insanların zihninde her zaman bir "acaba" sorusu oluşmasına neden olur ?

Pegasus 'un hizmet ettiği yıllar boyunca, istifadelerimden elde ettiğim tecrübelerime göre; pegasus low-cost ile havacılık güvenliğini bir birine karıştırmaktadır. Bana göre...

Ben eminim, pegasus'un uçaklarına yapılan bakım, THY uçaklarına yapılan bakım gibi titizlikle yapılamamaktadır. Bundan eminim. Gidip bakım hangarını ziyaret ettim. Değişim saaati gelen bazı parçaların, değiştirilmediğini de biliyorum.

Bakımsızlıktan dolayı İran da gördüğümüz uçak düşme olaylarını, yarın bir gün pegasus uçaklarında da görürsek şaşırmayalım.

İşte onun için son üç dört mesajımda; firmanın hakim ortaklarının paylarını satarak pazardan çekilmelidir, diye belirttim.

Hadi bir yerde benim için firmada önemli değil de, olan insanlara oluyor. Tek bir insanın bir tırnağına koca pegasus'u değişmem. Bu itibarla bu işi tadında bırakmak gerekli.



Urazbey
1 ay önce - Prş 13 Şub 2020, 11:33

Serkan bey havacılık kuralları kanla yazılır diye boşuna denilmiyor , bu kazanın raporu çıkınca sebepleri nedenlerinden ders alacak tüm havacılık sektörü.

1 lira konusunda ise şirket öldü gitti daha binmem uçmam diyenler için yazdım yapınca ilk onlar biner

Sanarsınız ülkede 20 tane şirket var ya zaten bir elin parmağını geçmiyor çoğalması lazımken firmaya atılan iftarlar yazık...

Ayrıca pegasus olmasaydı bugün farz edelim THY, onurair ikilisi olsa fiyatları düşünün sonra gelin konuşalım


Mustafaa ahmet
1 ay önce - Prş 13 Şub 2020, 12:01

Alıntı:
Sanarsınız ülkede 20 tane şirket var ya zaten bir elin parmağını geçmiyor çoğalması lazımken firmaya atılan iftarlar yazık...


Ağzına sağlık, bazısının kafa tek yönlü çalışıyor. İlk uçuşumu İstanbul Havayolları ile yaptım, sonra duydum ki şirket kapanmış, üzüldüm. Şimdi Atlas sallantıda elimizde Onur, Pegasus kaldı. Onlar da giderse 20 yıl geriye gideceğiz.
Tabi bunu yazınca bakım yapılmasın kelle koltukta uçalım demiyoruz.
Ulaştırma Bakanlığı, SHGM, DHMİ ve diğer kurumlar ne işe yarıyor.


Hasan Mihrican
1 ay önce - Prş 13 Şub 2020, 12:04

Mülkiyet hakkı ve mülkiyet hakkının korunması kapitalizm ve demokrasinin en temel kurallarıdır. Eğer bir yerde bu hakkın korunması ile ilgili bir risk oluşursa orada girişimler ve yatırımlar azalır ve toplam ekonomi küçülür.



Serkan Guzel
1 ay önce - Prş 13 Şub 2020, 12:09

Bakıyorum da, havacılıkla ilgili hiç bir fikri olmayanlar bile kafadan doçent olmuş.

Burada THY ile Pegasus karşılaştırması yapılmıyor !

Burada; yetgin olan firmanın para hırsı uğruna, ne tür acemilikler yaptığından bahsediliyor !

Bir de shgm ve dhmi 'den bahsedenler olmuş ya... Tam evlere şenlik. Bu kuruluşlar mı denetleyecek, uçaklara yapılan bakımları ?

Neyse... Ben artık daha fazla yazmayayım da, laylaylom yapanlara malzeme çıkmasın. Birikimli olup ta anlayan anladı zaten.


Mustafaa ahmet
1 ay önce - Prş 13 Şub 2020, 13:28

Havacılık ciddi iş diyen başta kendi dezenformasyon yapıyor. Hissesinden sahihibine, pilotlarından uçağına herşeyine günlerdir laf ediyor.
Yaptığın düpedüz suç. Umarım hesabı sorulur. Bay güzel


drummer man Cihan
1 ay önce - Prş 13 Şub 2020, 14:01

Adam Pegasus'a demediğini bırakmadı, kaza başlığında da pilotlara gevşek falan diyordu. Güya bilgi birikimi var.

Serkan Guzel
1 ay önce - Prş 13 Şub 2020, 15:16

Birkaç üye hala laylaylom yapmaya devam ediyor.

Aklınız sıra linç etmeye mi çalışıyorsunuz ?

Suç muş ? Aklı sıra ayar vermeye de çalışıyor.

Gevşek dedim. At sahibine göre kişner dedim. Tadında bırakmak gerekir dedim. Söylediklerimin sonuna kadar arkasındayım. Bu yazdıklarımın hepsinin bir derinliği, bir anlamı vardır. Tabi anlayabilene !

Deve kuşu gibi kafayı kuma sokmamak lazım gelir.

Bir sonraki kazada hala aynı nick ile burada yazabilecek misiniz, bakalım ?


Yiğitler
1 ay önce - Prş 13 Şub 2020, 15:49

Alıntı:
ir sonraki kazada hala aynı nick ile burada yazabilecek misiniz, bakalım ?

O uçakları yolcu olarak kullanıyoruz , yakınlarımızda çalışanı....ben nikimi değiştirmem ama yazamıyorsam sevinebilirsin ,sen yazar sen okursun artık.



sayfa 184
« önceki   123 ... 183184185 ... 195196197   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM