Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Pegasus Airlines havayolu şirketi: Sivil Havacılıkta Farklı Bir Vizyon
« önceki   123 ... 182183184 ... 197198199   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 183
Ustura Faysal
3 ay önce - Çrş 12 Şub 2020, 13:53

Alıntı:
Eğitim ve LİYAKAT hakikaten çok önemlidir. Önemli önemsiz her işte eğitimli ve LİYAKAT sahibi dürüst insanlar görev almalıdır.


Eğitim tamam o şart. Fakat son zamanlarda çok duyduğumuz bu Liyakat söylemi de bence yerli yersiz her yerde kullanılıyor.

Neticede Metro Turizmde otobüs kullanan kaptan şoförü alıp uçağa kaptan pilot yapmıyorlar. Ya da tır şoförünü alıp şu uçağı İzmir'e götür demiyorlar. Pilotluk neticede belli bir seviyede de olsa eğitimi alınan bir meslek, tecrübe derseniz de bu insanlar lunaparkta uçak similasyon oyunu oynayarak mı tecrübe kazanacaklar. Belki bir süre yardımcı pilotluk yapıp kaptan pilot olacaklar. Adamlar 2-3bin saat yardımcı pilotluk yapıp hala daha bir uçağı yere konduramıyor ise zaten sorunu başka yerde aramak lazım.

Yani Pilotlarda eğitim kısmında katılıyorum ama Liyakat kısmında zaten sokaktan topladığın adamı pilot yapamıyorsun, adamlar mecburen belli bir Liyakata sahip zaten.


Serkan Guzel
3 ay önce - Çrş 12 Şub 2020, 14:00

Geçmiş mesajımın birinde, Havacılık sektöründe; bankacılık sektöründeki gibi karlılığı optimize etme politikası yürümez. Yürütülmeye çalışılırsa da, sonuçları can kaybıyla ödenir demiştim.

Firma nane'yi "Nane"den yedi gibi bir yaklaşım da doğru bir yaklaşım değildir. Sonuçta; "at sahibine göre kişner" diye bilinen ünlü bir deyişimiz vardır. Nane'nin işine son vermek, firmanın altta yatan yönetime bakış ve vizyon sorunlarını görmezden gelmek gibi olur. En doğrusu, hakim ortakların hisselerini satıp, firmayı yeni sahiplerine terk etmesi olur. Firmanın yeni sahiplerle ve yeni vizyonu ile yoluna devam etmesi, eski sahiplerinin de maddi kayba uğramaması için zarurettir. Eski sahiplerle firma havacılık alanında faaliyet göstermeye devam ederse, bir sonraki kazada ortada ne firma kalır, ne emek kalır.

Halk şimdilik gelişmeleri sabırla takip ediyor, bakalım. Allah korusun, umarım bir başka kaza yaşanmaz.



Hasan Mihrican
3 ay önce - Çrş 12 Şub 2020, 22:18

Rick muhtemelen içerden biri ya da içerden biriyle bir yakınlığı var.

kami suyutmaz
3 ay önce - Çrş 12 Şub 2020, 22:47

Forumdaş muhtemelen diyor zaten,kendisiyle bizzat görüştğünü falan iddia etmiyor
Buna katılmakla beraber bence ,kazada olan 2.pilot gibi muhtemelen düşük ücret ve sosyal koşullardan dolayı ayrılan bir mensubun serzenişleri gibi geldi bana ..


Glorius man
3 ay önce - Çrş 12 Şub 2020, 23:04

Elbette yaşanan olumsuzluklarda hesap verilmeli.

Fakat her şeye rağmen, havacılık sektöründe tamamen desteksiz özel teşebbüs markası olarak Pegasus, hepimiz için çok önemli bir yere sahip. Sadece yarattığı rekabetten bahsetmiyorum. Pegasus aynı zamanda büyük bir Türk özel teşebbüs markasıdır.

Fortune500 listesine bakıldığında net gözüken şey, Türkiye'de ilk sıraları kamu iktisadi teşebbüslerinin işgal ettiğidir ki bu sivil toplum açısından büyük problemlerin de göstergesidir.

Sanayi alanında Arçelik ve Vestel gibi,
gıda alanında Ülker ve Torku gibi,
bankacılık alanında Akbank,
havacılık alanında Pegasus gibi özel teşebbüs markalarına ihtiyacımız var.



Serkan Guzel
3 ay önce - Çrş 12 Şub 2020, 23:59

Rick'in anlattıklarından daha fazlasını biliyorum. Ancak bunları ulu orta yazıp ta dedikodunun bir parçası olmak istemem.

Bir önceki mesajımda yazdıklarım iyi irdelenecek olursa, arif olanın anlayacağı kadar açık yazdım.

Hanı bir söz vardır ; "Tadında bırakmak gerekir"

Ben firmanın hakim ortaklarının yerinde olsam, bu işi tadında bırakır ve havacılık sektöründen çekilirdim.

Eğer tadında bırakmazlarsa, bundan sonraki kazada herşey çorap söküğü gibi ortaya dökülecek.

Pegasus firmamızın ayakta kalması için hakim ortakların hisselerini satıp çekilmesi lazım.


atilla_ozhman
3 ay önce - Prş 13 Şub 2020, 10:23

Pegasus firmasinin kapanmasini asla istemem. Ulkede buyuk olcekte Thy ye alternatif kalmiyor cunku. Pegasusun var olmasi ozellikle biz yolcular icin gerekli. Ben sahsen pegasus tercih etmem ucuslarimda fakat eger thy ya da Anadolu jet ile uygun fiyata yolculuk yapiyorsam bunda pegasusun payi buyuktur bunun farkindayim. Pegasus kendine ceki duzen vermeli ve bana gore kesinlikle basa gecirdikleri marketci cio ile yollarini ayirip sektor tecrubesine ve bilgisine sahip yoneticilerle calismali.

Urazbey
3 ay önce - Prş 13 Şub 2020, 10:29

Pegasus niye kapansın herkes bir komplo teorisi üretiyor
Pegasus ve thy asla kapanmayacak iki şirketdir boşa hayaller kurmayın


atilla_ozhman
3 ay önce - Prş 13 Şub 2020, 10:30

Alıntı:
Pegasus niye kapansın herkes bir komplo teorisi üretiyor
Pegasus ve thy asla kapanmayacak iki şirketdir boşa hayaller kurmayın


Ben de kapanmasini istemedigimi belirttim farkindaysaniz. Sonu atlas jet gibi olsun istemem. Kapanmasinin hayalini kursam ustteki yorumu yazmazdim zaten.


Urazbey
3 ay önce - Prş 13 Şub 2020, 10:38

Lafım size değil zaten önceki sayfalar da komplo teorileri üretenlere, ayrıca atlas ile pegasus çok ayrı firmalar yan yana bile koymaya gerek yok.

Yarın bu olay unutulur sonuç çıkar pegasus 1 liraya bilet satar o birdaha binmem diyenler sıraya geçer

Atlas biraz şanssızlık(dava) biraz da ülke dinamikleri biraz da yönetimden dolayı zor durumda...



sayfa 183
« önceki   123 ... 182183184 ... 197198199   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM