Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3
Behçet Uluvar

15 yıl önce - Çrş 01 Ksm 2006, 18:22

Kamil Büke Dostum demiş ki:
Alıntı:
İstanbul, Ankara'da raylı ulaşım Otogar ile entegre olmuştur. İzmir'de ise Ege Üniversitesi ile bağlantı çalışmaları devam ediyor.


Eskişehir Otogarı da ESTRAM ile entegre olmuştur.

Eskişehir, otobüs terminalleri raylı sistem ile şehir merkezlerine bağlanmış 4 büyükşehirden biridir.

1-İstanbul
2-Ankara
3-Konya
4-Eskişehir


En son Behçet Uluvar tarafından Çrş 01 Ksm 2006, 20:36 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


ozhanesemen

15 yıl önce - Çrş 01 Ksm 2006, 19:44

Yanlış hatırlamıyorsam Konya'da da Otogar - Şehir merkezi bağlantısını yapan bir raylı sistem var.

http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?t=12787


Akın Alan
15 yıl önce - Pts 06 Ksm 2006, 04:26

Arkadaşlar buyrun size Resmi BURSARAY planı........

BURSARAY mevcut ve genişleme hatları belirtilmiştir.....


 


En son Akın Alan tarafından Pts 06 Ksm 2006, 05:15 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Murat Caner
15 yıl önce - Pts 06 Ksm 2006, 05:13

Ucuza, rahat, işlevsel olarak Bursa işi çözmüş.

Batur

15 yıl önce - Pts 06 Ksm 2006, 13:44

Alıntı:
Resmi BURSARAY planı........


Bu 2012 52km (47 istasyon) hedefi olabilir mi? Bana olabilir gibi geliyor, yalnız Mudanya uzantısı Geçit’e kadar.



Ebru K.Türk
15 yıl önce - Pts 06 Ksm 2006, 13:49

Alıntı:
Bu 2012 52km (47 istasyon) hedefi olabilir mi? Bana olabilir gibi geliyor, yalnız Mudanya uzantısı Geçit’e kadar.


Belediye bu konuyu biraz ciddiye alırsa bence de olabilir.  

Hatta ulaşım zamlarının yüksek olmasını bu konuda kafalarda yapılmış bir plan içinde bile görüyorum.

Hikmet Şahin milletvekili adayı olmayacağını söylüyor. Yani bir dönem daha başkan adayı olma niyeti olabilir. Bu yüzden kağıt üzerinde olmasa da aklından muhakkak planı vardır. Şimdiden belediye gelirlerini arttırıp ileriki etaplar için alınacak kredilere öz kaynak sağlamak maksadı güdülüyor olabilir. Yine şimdilerde yüksek gelen ulaşım ücretleriyle belediyeye gelen kaynak ile var olan kredilerin ödenmesinde hiç bir aksaklık çıkmaması ve bu sayede Bursa B.Belediyesi'nin yeni kredi arayışlarında temiz bir sicil ile kolay kaynak bulabilmesi düşünülüyor dahi olabilir. Tabi benimki sadece tahmin.  


Akın Alan
15 yıl önce - Pts 06 Ksm 2006, 14:45

2012 Yılına kadar 52 km olur gibi geliyor.

2007'ye daha girmedik.

5 Yılda olurmu bence olur.Yer üstünden gideceği için çok fazla uğraştırma diye düşünüyorum.

Bu arada Terminal yani (D) etabında 9 durak belirtilmiş.Bana biraz fazla geldi...


Mert Doğan
15 yıl önce - Pts 06 Ksm 2006, 15:22

Alıntı:
Bu arada Terminal yani (D) etabında 9 durak belirtilmiş.Bana biraz fazla geldi...


banada çok fazla istasyon sayısı var gibi geldi. bu 9 istasyonun nerelere planlandığı bellimi? düşününce 6 taneden fazlası çok yakın mesafeli oluyor ve gereksiz geldi. yukardaki haritada sanki son durak terminalden daha uzaktaymış gibi geldi.ovaakçaya kadarmı gidecek yoksa?


SABRİ BİLGİN
15 yıl önce - Pts 06 Ksm 2006, 16:36

Alıntı:
ovaakçaya kadarmı gidecek yoksa?


Aslında fena olmaz.Terminalden sonra birçok şirket var.Orada çalışanlar için kolaylık olur.Gerçi çalışanların servisi vardır ama nihayetinde Ovaakça'ya kadar iyi kötü yerleşim olduğundan ve ileride düşünülebilecek Gemlik hattı için Terminal'e gitmişken bir durak öteye kadar uzatılabilir.


Salih Kuş

15 yıl önce - Pts 06 Ksm 2006, 19:17

Alıntı:
düşünülebilecek Gemlik hattı

aslında kimsenin söz etmediği gemlik hattıda önemli gibi geliyor bana.sonuçta orasıda bir liman ilçesi.ve limanı mudanyadan daha aktif işliyor. ayrıca serbest bölge dolayısıyla günde bir çok işçi gidip geliyor.serbest bölgenin ileriki yıllarda dahada gelişmesi planlanıyor.sadece yazaki firması 3500 işçi alacak diye bir bilgi dolaşıyor.şuanda 3000 civarı çalışan var sanırım.gemlik hattıda önemsenmesi gerekir.



sayfa 3
« önceki   1234 ... 131415   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Marmara