Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Ankara - İstanbul Hızlı Treni [ANK]
« önceki   123 ... 51525354   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 52
Misafir 0df

1 hafta önce - Cmt 02 Arl 2017, 07:01

Sadece Doğançay olsa iyi. Tünel 26 var, Arifiye-Köseköy var.
Konvansiyonel hatlarda da tren ortalama 60 km hız yapıyor.


Osman_as

1 hafta önce - Cmt 02 Arl 2017, 16:15

Alıntı:
4 saatten aşağıya düşeceğini sanmam. Hatta 4:15 de felan kalır. Karşıya geçenlerde 4,5 saat olur. Aslında fena bi süre değil. Otobüs 7-8 saat sürüyor. Uçakla ortalama 5 saat.
Bu güzergah yanlış. Eski hattı hiç ellemiyeceklerdi. Bazı şeyler yeterince hesap edilmemiş. YHT otobanı izlemeliymiş.

Bu mesajdaki hangi bilgi yanlış sayın puan verici Hayatta şu sitemi yapmam huyum değildir,herkesin değerlendirme hakkına saygım fazlaca. Ama doğrusunu yaz bari de görelim. O beni rahatsız ediyor şahsen.

Evet, bu güzergah 250 km ve üstü hızlar için net olarak HATALIDIR. Bunu hiçbirşey yapılmamalı olarak anlamamak lazım.Çünkü burda zaten bir hat mevcuttu.Biz salak gibi aynı hattı çalışmışız. Üstelik 1970 lerde şimdiki otobanı izleyen çok kestirme bir hattın ön fikir-fizibilite çalışmaları da yapılmış.Niye dikkate alınmamış bilemiyorum. Deprem mevzusu ise İzmit zaten bunun ana üssü. Muhtemelen Eskişehir'linin kalbine girilmeye çalışıldı ne biliyim sallıyorum

O şehir-bu şehir hakkı yokmu da tutarsız. Tıkır tıkır giden bi hat vardı zaten bu bölgelerin. Nüfus farklılığı çok netken ona zaten bakılmaz. Şu anda 8 yerde duruyor biliyorum. Fazla. Tren temini halloldukça Non-stop seferler olacaktır (fiyat farkıyla) İstanbul 15, Ankara 5 milyon nüfusla bu hattın baş müşterileridir.İlerki yıllarda ağırlıkları çok bariz şekilde artacaktır. Hatta Kurtköy deki limanı bile etkiler.

Haydarpaşa ve ötesi duraklarını da (en az 3 durağı olur tahminen) kattığınızda eksik tüneller yapılsa dahi 4 saatin çokta altına düşemeyecektir. Belki 15 dakika. Non-stoplar hariç, onların fiyatı farklı olur haliyle. Ankara da bile en az 2 durak olacak. Şehir geçişleri 120 civarı hatta daha da altı. Bunlar hep hız kesici...


Nezih90
1 hafta önce - Cmt 02 Arl 2017, 19:11

Alıntı:
Misafir 0df
11 saat önce - 07:01 (bugün)

Sadece Doğançay olsa iyi. Tünel 26 var, Arifiye-Köseköy var.
Konvansiyonel hatlarda da tren ortalama 60 km hız yapıyor.


İhale kapsamında Tünel 26'nın üst yapısının inşaatı ve mevcut hatta bağlanması da var. Yani herşey yolunda giderse Ekim 2020'de bunların hepsi birlikte açılacak. Arifiye-Köseköy arası sadece sinyalizasyon işleri var zaten. Yani o zaman Ankara-Köseköy arası kesintisiz bir YHD hattımız olacak.


Osman bey, öyle diyorsunuz ama işte hep aynı noktaya dönüyoruz. TCDD bence başından beri sorunların çıkabileceğini biliyordu, çünkü işe tam analiz yapılmadan paldür küldür başlandı. Onun için hattın ölü bir şekilde kesilmemesi için mevcut konvansiyonele paralel bir güzergahı çalıştı. Sorun çıkıncada onun üzerinden by-pass etti. Tünel-26 mevzusunun Bolu dağlarında geçen bir güzergahta felan gerçekleştiğini düşünün. Araba değilki bu Bolu tünelindeki gibi devlet yolundan by-pass edelim. O zaman o kadar inşaat boşuna bekliyor olacaktı aynı durumda. Hiç olmazsa şimdi biraz pahalı, biraz uzun, biraz by-pass lı ama en azından işlemeye başlamış bir YHT var. Ha bu tatmin ediyor mu beni, tabii ki hayır, daha iyi olmalı.
Aynı 'noktaya dönüyoruz'dan kastim, YHT'yi işte tarihsel olarak normal demiryolu gelişimine paralel geliştirmemiş olmamızdan kaynaklanıyor. Böyle bir soruyu Avrupa da soramazsınız, her yerde demiryolu var çünkü. Ama bizde konvansiyonel dahi olmayan yerler var işte. Daha öncelerinde YHT'den önce HT hatlarının geliştirilmesi gerekiyor dememin sebeplerinden biride buydu.
Yalnız bu arada 4 saatin altına inmesi bence genede gayet iyi olur, ve bu mümkün. Otobüs veya arabayla kaç saatte gidiliyor ki insanlar 3,5-3,75 saati çok görüyor ?



wowtürkiyeli
1 hafta önce - Pzr 03 Arl 2017, 18:49


(+)





(+)





(+)





(+)





(+)





(+)





(+)


wowtürkiyeli
1 hafta önce - Pzr 03 Arl 2017, 18:50


(+)





(+)





(+)





(+)





(+)





(+)


emrenmert

1 hafta önce - Pts 04 Arl 2017, 02:38

Bu fotoğraflar nedir? Yarım kalan tünel inşaatları mı yeniden başladı?



Misafir 57c

1 hafta önce - Pts 04 Arl 2017, 13:48

Tesla hyperloop trenler ile 1000 km hızlı tren ile yarım saate iner mi?

erkinalp
1 hafta önce - Pts 04 Arl 2017, 17:50

Durakları koyacak yer bulunursa iner.

wowtürkiyeli
1 hafta önce - Pts 04 Arl 2017, 18:34

Sayın emrenmert resimler Geyve-Doğançay arası kazılan tünelin Doğançay tarafındaki ucu

http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?p=6013862#6013862

Tünelin içini görmedim ama kazı bitmiş gibi gözüküyor. Belki biraz kazı daha vardır bilemem. Ama Doğançay tren istasyonuna kadar yapılan bağlantı bitene kadar o tünelde biterdir inşallah.


Misafir c9e

1 hafta önce - Pts 04 Arl 2017, 20:46

Osman bey özür dilerim ama bencede hesaplarınızda bi hata var. Eksik bölümler ve sinyalizasyon bittikden sonra Ankara-Pendik arası sadece 4 saat değil hatta 3 saatın altına bile düşecek. Süreler bu şekilde kısalacak inşallah:

1) 15dk Başkentray (160km/s)
2) 15dk Tünel26 (250km/s)
3) 23dk Doğançay ripajı (250km/s)
4) 13dk izmit-Gebze (160km/s)
5) 6dk Gebze-Pendik (120km/s)
-------------------------
Toplam 72dk

Eybise göre pazar 10 aralıkdan itibaren Ankara-istanbul arası 3s58dk. Günün ilk ve son seferi. Eskişehirden haric başka duraklarda durmayacak.

3s58dk - 1s12dk = 2s46dk

Tamam orda burda bir kaç dakika reserve hesaplıyalım. Düz sayı diyelim 3 saat. ilk başdan beri YHT ile Ankara-istanbul arası 3 saate düşecek diye reklamını yapıyorlardı. Demekki doğru çıktı. Tüm işler 4-5 yıl sonra biterse inşallah görürüz.

-Başkentray gelecek aylarda
-Sinyalizasyon 1-2 yıl
-T26 2-3 yıl
-Dogançay ripajı 3-4 yıl

Yeterince tren seti gelene kadar, sistem oturana kadar bence 4-5 yıl geçer



sayfa 52
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 51525354   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM