Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Ankara - İstanbul Hızlı Treni [ANK]
« önceki   123 ... 505152535455   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 51
wowtürkiyeli
3 hafta önce - Pzr 26 Ksm 2017, 19:25

Alıntı:

23 ekim 2017:


(+)


1 ayda baya ilerleme olmuş. Doğançaydan Sapanca yönüne kazılan tünelin inşaatına başlandı. Tünel girişi görünüyor. Fotoğraflar değişik açıdan çekilmiştir:




(+)





(+)





(+)





(+)





(+)





(+)





(+)





(+)


H6K6N

3 hafta önce - Pts 27 Ksm 2017, 00:05

Sayın “wowtürkiyeli” paylaştığınız fotoğraflar için çok teşekkür ederim. Acaba TBM delme makinesi delmeye başladı mı ki ... eğer başladıysa tünelin tamamlanması ne kadar sürer çok merak ediyorum ...

yalnizyolcu
3 hafta önce - Pts 27 Ksm 2017, 01:43

Doğançay kısmında TBMM yoktu sanırsam burda da yok TBM uzun tüneller olmadığı zaman kullanılmıyor Natm yöntemiyle yapılıyor



murat967
3 hafta önce - Pts 27 Ksm 2017, 08:58

Cumartesi YHT ile Doğançay'dan geçtim. Maalesef o fotoğrafik güzelliklerinden eser kalmamış.

Misafir 764

3 hafta önce - Pts 27 Ksm 2017, 12:28

"Cumartesi YHT ile Doğançay'dan geçtim. Maalesef o fotoğrafik güzelliklerinden eser kalmamış."

Bu benim Türkiye'de inşaat yapılırken en ağırıma giden nokta olur genelde. Bizde yüklenici firmalar 100 metrelik alanda iş yapacaksa, enden boydan 1 km'lik alanı dağıtarak iş yapmaya bayılıyor. Ama eğerki o iş yapılan yer yapılaşma olmazsa ve kendi doğal haline bırakılırsa, üstüne biraz fidanlama ile desteklenirse o zaman doğa tekrar kendi yarasını sarmayı başarıyor. 12 yıla yakın oldu açılalı sürekli kullanırım. Bolu Dağı Tüneli'nde bunu çok net görebiliyorsunuz. 12 yıl önce her yer aynen bu inşaat fotoğraflarındaki gibiydi ama şimdi Asar Suyu Vadisi ile tekrar bütünleşmeye başladı tünelin etrafı.


wowtürkiyeli
3 hafta önce - Pts 27 Ksm 2017, 13:22

Doğançay-Sapanca tüneli kısa tünel değil. 7km den uzun. Doğançay tarafında tünel delme makinesi kurmak için yeterince yer yokdur benim kişisel kanaatimce. Sapanca tarafında kurma ihtimali var. ihale dosyalarını incelemek gerekir. Ama "yalnizyolcu" kardeşin yazdığı gibide olabilir. öyleyse inşallah Sapanca ve Doğançay arasındaki Fevziye köyü yakınlarında şaft veya yaklaşım tüneli açarlar ve iş hızı ikiye katlanır. Eski ihaleye göre 4 yılda yapılacaktı. Hızlı çalışırlarsa belki 2020 sonu açılış olur inşallah. Ama büyük ihtimalle 2021.





wowtürkiyeli
2 hafta önce - Çrş 29 Ksm 2017, 12:03

Alıntı:

02 eylül 2017



(+)



(+)







(+)




(+)




(+)




(+)


wowtürkiyeli
2 hafta önce - Çrş 29 Ksm 2017, 15:26



işaretlediğim yerde (Doğançay tren istasyonun kuzeyinde) bu çalışmalar vardi:


(+)




(+)




(+)


Merak ettim acaba Geyve istikametindeki bağlantıyla ilgilimi diye. Ama bir sonraki fotoğrafın sağ tarafını dikkatle inceledim. Tren yolların öteki tarafındada ayni izada demirler örülüyor. Büyük ihtimalle üst geçit yapıyorlar. Siz ne dersiniz?


(+)




(+)


Nezih90
2 hafta önce - Prş 30 Ksm 2017, 23:05

Fotoğraflar için tekrardan teşekkürler. Başta, yazınızı tam okumadan ve dereye sıfır sayılabilecek olan inşaatın tam konumuna bakmadan, acaba YHT için katlı geçiş mi yapılıyor diye düşünmüştüm. Ama yerine ve yüksekliğine bakılınca, evet bence de yaya üst geçidi yapılıyor. YHT üst geçidi için fazla ''erken'' ve fazla yüksek son fotoğrafın olduğu yer.

Maalesef yapılmış olan son ihalenin teknik şartnamesine ulaşamadım, belki oradan daha fazla bilgi elde edebilirdik. Bağlantıyı tam nasıl sağlayacaklar çözemedim ama her halükarda Doğançay istasyonunda makas ve yol düzeni değişikliği olacaktır diye düşünüyorum. Esas hat YHT hattına doğru verilir, konvansiyonel hat makasa bırakılır muhtemelen.


İbrahim Ahıskalı
2 hafta önce - Cum 01 Arl 2017, 23:19

Eskişehir-Haydarpaşa kesimi ile ilgili gelişmeler çok sınırlı imkanlarla takip ediliyor. Sanki devlet sırrı. Bu YHT denen alet, eski konvansiyonel hatta girmeden ne zaman gerçek hızlı tren olacak.

Hangi kesimde çalışmalar ne durumda. TCDD sitesine baksanız herşey bitmiş de Ankara-İstanbul tamamlanmış, sefere başlanmış. Ama kazın ayağının o olmadığını bal gibi de biliyoruz.
http://www.tcdd.gov.tr/content/57

Eskişehir-Pendik kesiminin yapımı da tamamlanarak 25 Temmuz 2014 tarihinde hizmete açıldı. 513 km'lik koridor uzunluğunda azami 250 km/sa hıza sahip Ankara-İstanbul Yüksek Hızlı Demiryolu Projesiyle iki büyük kent arasında seyahat süresi 4 saat oldu.



Bi Doğançay muhabbetidir gidiyor. GERÇEK hızlı trene 2020 de biner miyiz.



sayfa 51
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 505152535455   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM