1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 5  |
 |
adnanu
14 yıl önce - Cmt 18 Ağu 2007, 19:59
metrobüs hk.
geçenlerde mehmet kasım adlı
üyemiz açıklamıştı sanırım,
e-5 değil de söğütlüçeşme-mecidiyeköy
hattı ile ilgili bilgileri,
ayrıca altında metro hattı olan bir
güzergahın üstünde metrobüs bana
pek mantıklı gelmedi,
ayrıca şu anda anadolu yakasında
yeterince doğu-batı aksında metro
var belkide çözüm,
birkaç noktadan kuzey-güney
metrobüs çözüm olabilir ,
hemdaha kısa zamanda bitiyor,
hemde daha ucuz
kolay gelsin.....................................................
|
 |
cem216
14 yıl önce - Pzr 19 Ağu 2007, 22:25
Metrobüs'ün maltepe e-5 kısmında yolun ortası sanki metrobüs yolu gibi genişletildi,normal yoldan her iki yönde tek şerit alındı,alttan metro,üstten metrobüsmü geçecek!Söğütlüçeşmeden dönüp bağdat caddesi güzergahı üzerinden,bostancı sahil yoluyla tuzla iskelesine varacaktır,denmişti.İbb bilgi edinme birimi!
|
 |
Çağrı Tekin
14 yıl önce - Pzr 19 Ağu 2007, 23:53
D 100 karayolu Küçükyalı'dan Kartal'a kadar geniş bir orta refüj barındırıyor. Ancak bu yeni yapılmadı hep vardı. Yakında buraya asfalt dökülerek yol 3x3 yapılacak.
|
 |
cem216
14 yıl önce - Pts 20 Ağu 2007, 10:45
İnşallah,metrobüsün ikinci etabı topkapı bostancı(İDO)arasında olur.Diğer türlü hiç bir anlam ifade etmez,bostancı bağdat caddesi yoluylada geçse marmaraya daha yakın olur.Zaten bostancıda günaydın'ın oradan ikiye ayrıldığından tahminen 50 metre ileri sahil,sahildende bağdat caddesindende geçse kabulümüzdür,yeteki topkapı-bostancı 2.etabı olsun metrobüsün.Bunun anadolu yakası ulaşımı için,tüm yoğunluk metrobüsü gider ve metrobüsün gelmesiyle karşıya geçen otobüs hatlarının bazıları kapanır,bazılarının sayısı azalır,mesela 124 hattının yerine metrobüs geleceğinden bu hat kapancağı barizdir.
|
 |
sonertezcan
14 yıl önce - Pts 03 Eyl 2007, 04:56
eger teren yolu iki yil olmayacaksa bilinizki o trafik mahvolcaktir neden?ben kucukyali kadikoy arasini 7 yil araliksiz kullandim bazi gunler tren cok gecikeceginde insanlar gec kalmamak adina otobus ve trnlere akin ediyordu ve inanilmaz bir arbede yasaniyordu.Eger bu tren yolu olayi gecici olarak iptal edilirse bence uc cözum acilen hayata ecirilmeli
1-e 5 karayolu uzerinde otobus ler icin girilmez bir yol hatti hayata gecirilmeli minubuslerle bir gerginlik olmamasi icinde duraklarin acilen dur kalk ve kuyruklara göre tasnif edilmeli otobusler duraklarina girebilip rahatca kendine ait yoldan devam etmeli minubuslerde zorunlu durak tabalalarinda durmali dusunun kozyatagi trafigini otobus ve minbusler inanilmaz durumlara giriyorlar.
2 Minubus yolu pendikten kadikoye kadar hat uzerinde kesinlikle arac durdurulmasi park edilmesi yasak olmali ilce emniyetleri guzelgahlari aralarinda pay ederek siki kontrollerle durumu idare etmeli ve ayrica bir cezai yaptirim uygulanmali.Inanin o hatta park eden araba olmasin trafik yuzde elli rahatlar cunku daimi akis cok önemli
3 sahil yolu belediye arac kapasiteside acilen arttirilmali sahil yolundabostanci kartal arasina bence metrobus olayi yapilabilirdi onunyerine bisiklet yolu yapilmis tabiki bisiklet yoluda olmali ancak su an icin toplu tasima cok önemli ayrica bisiklet yolu direk sahile yakin alan yapilabilirdi
|
 |
ÜMiTÇİ
14 yıl önce - Pzr 16 Eyl 2007, 21:32
Alıntı: |
2 Minubus yolu pendikten kadikoye kadar hat uzerinde kesinlikle arac durdurulmasi park edilmesi yasak olmali ilce emniyetleri guzelgahlari aralarinda pay ederek siki kontrollerle durumu idare etmeli ve ayrica bir cezai yaptirim uygulanmali.Inanin o hatta park eden araba olmasin trafik yuzde elli rahatlar cunku daimi akis cok önemli |
katılıyorum yol nerdeyse tek şeride düşüyor buna birde minibüslerin saygısız tutumunu engelleyin bu hatta trafiğin bir türlü ilerlememesinin başlıca sebepleri yazdıklarınız.
Alıntı: |
3 sahil yolu belediye arac kapasiteside acilen arttirilmali sahil yolundabostanci kartal arasina bence metrobus olayi yapilabilirdi onunyerine bisiklet yolu yapilmis tabiki bisiklet yoluda olmali ancak su an icin toplu tasima cok önemli ayrica bisiklet yolu direk sahile yakin alan yapilabilirdi |
Sahil yolu yerleşimin yoğun olduğu bölgeye nisbeten uzak kalıyor, sahil de inenlerin geçmek zorunda olduğu bir demir yolu hattı da mevcut , o nedenle sahil yoluna ekstra bir şerit çıkarak uzun otobüs kullanmak pek verimli olmayacaktır herhalde.Sahilde metrobüse binerek bayağı bir uzun yüremek zorunda kalacak bir kişiye banliyö hattını kullanmak daha cazip gelebilir.
|
 |
kaan_34
14 yıl önce - Pzr 16 Eyl 2007, 21:34
Son olarak ibb bilgi edinme birimi söğütlüçeşmeden metrobüsü döndürüp bağdat caddesi yoluyla bostancıya kadar getirip bostancıda aktarma gerçekleştircez,diyorlardı.Bilgilerinize.
Başlık değiştirilebilir veya resmi açıklamadan sonra değiştirilir,siz bilirsinz,bana açıklama böyle geldi
|
 |
Akın Kurtoğlu
14 yıl önce - Pzr 16 Eyl 2007, 22:06
Alıntı: |
Başlık değiştirilebilir veya resmi açıklamadan sonra değiştirilir,siz bilirsinz,bana açıklama böyle geldi |
Bu konuda müsbet birkaç adım atsın hele İBB, biz de gerekli değişikliği akabinde yaparız...
Akın KURTOĞLU
|
 |
Murat Caner
14 yıl önce - Cum 28 Eyl 2007, 12:55
Biz başlığı değiştirelim. İBB nasılsa bizi izleyecek. Hep öyle olmuyor mu?
Başlık ne olacak?
Beylerbeyi, Altunizade, Acıbadem, Ünalan(Anadoluray Tümleşimi), Söğütlüçeşme(Marmaray tümleşimi) metrobüs yapım ayağı.
Bu kuşak Bostancı'ya gitmemeli. Yeterince uzun. Sondurak Söğütlüçeşme.
Hep aynı şeyi yazıyorum ama Kadıköy Meydan'dan başlayarak minibüs yolunan giden başka bir metrobüs yapılmalı. Kadıköy Belediyesi'nin yüzeysel demiryolu çalışması vardı. Almanya'dan ikinci el araç alarak yapılacaktı. Onun yerine İBB ve Kadıköy Belediyesi ortak çalışması bir metrobüs yapılsın. İzmir'de AKP-CHP bağıtı ile ulaşımda önemli bir çalışma yürütülüyor. İstanbul için de ortak bir çalışma oluşabilir. Belki iki partinin barışı da sağlanır. Sanmıyorum ama. Sanırım Sarıgül kaza ile gelirse olur belki.
Çok ilerde, Şükrü Saraçoğlu'ndan başlayan Bağdat C. Sahilyolu'ndan giden bir hızlı tramvay yapılır. Zaten ondan sonra başka bir toplu taşımaya gerek kalmaz.
|
 |
hüseyin avni
|
 |
sayfa 5  |
ANA SAYFA -> ULAŞIM
|