Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 6766
osman akar
3 ay önce - Pts 28 Ksm 2022, 16:30

Alıntı:
Flixbus Türkiye resmi Instagram sayfasında araçlarda flixbus logosunun uygulanmaya başladığıni yaklaşık 1 saat önce duyurmuş, lakin bu değişimi zaten 1 aydır biliyoruz. Bu haber ve resme göre tamamen yeşil flixbus giydirilmiş bir araç resmi göremedim. Bunu gören arkadaş varsa paylaşabilir mi?


https://www.instagram.com/p/CleASHaI4zy/

Artık tamamen Flixbus yapıp. Küçük KAMİL KOÇ logosu yazıyorlar. Yani sizim yüklediğiniz resmin tam tersi.
İnstagram varsa görebilirsiniz.


berkuay
3 ay önce - Pts 28 Ksm 2022, 21:20

Almanlar bence sadece otobüs uretsinler işletme işinde başarısızlar güzelim Kamil Koç markasını heba ettiler

buracom
3 ay önce - Pts 28 Ksm 2022, 21:32

Geçtiğimiz cuma günkü Denizli-İzmir yolculuğumda tahmin ettiğim üzere 34 EUC 685 plakalı 2017 Neoplan Tourliner geldi. Araç Denizli'ye saatinde geldi saatinde kalktı, Nazilli'den 10 dk geç hareket etti. Aydın'dan da tam saatinde kalkıp İzmir'e yazdığı saatte ulaştı. Denizli ve Aydın'dan full dolu hareket etti. Puanlarım 67 TL puanım varmış yakın zamanda silinecek, bunun 50 TL'sini Denizli-Nazilli arası kullandım. 100 TL'de Nazilli-Aydın bileti alarak, 130 TL'lik yolu 100 TL'ye getirmiş oldum. Obilet sistemi gibi puanı kullanıp kalan tutarı ödeme imkanı vermiyor malesef. Trafik müsait ileride kırmızı yanarken gaz kesmeyip iyice yaklaşınca fren yapmaya gerek yok bence. Böyle ufak detaylar harici güzel bir yolculuktu, Sarayköy çıkışı ve Aydın çıkışı ikram yapıldı.

Alıntı:
Artık tamamen Flixbus yapıp. Küçük KAMİL KOÇ logosu yazıyorlar. Yani sizim yüklediğiniz resmin tam tersi.
İnstagram varsa görebilirsiniz.


Gördüğünüz 34 VDR 06 plakalı Neoplan Tourliner, Yurt dışına çalışan bir araç. Buna komple Flixbus kaplaması yapıldı fakat gerçek Flixbus'lar gibi değil sadece düz yeşil üstüne büyük şekilde Flixbus yazısı, arka kısıma yakın da Kamil Koç yazısı var.

Yurt içi çalışan araçlardan bazılarına ise mevcut Kamil Koç kaplamasında Kamil Koç logosunun altına küçük şekilde Flixbus yazısı yapmışlar. Geçende İzmir Otogarında gördüm fakat plakasını almak aklıma gelmedi. Bu uygulama da ilk önce yine yurt dışı çalışan 34 VDL 88 plakalı araca yapılmıştı.


mert343434
3 ay önce - Pts 28 Ksm 2022, 21:32

Boşver türkiyede flixbus batarsa başka bir firma alır şirketi düzelir bak türkiyeye muavinsiz seferlerinde bunlar getirdi tutmadı şuan bir çok insan kamilkoç un koç holding sanıyor insanlar bilmiyor flixbus görünce yerli firmaya kaymaya başlar müşteri yerli firmalarda güçlenir daha iyi hizmet verme yoluna gider

batuyilmzz
3 ay önce - Pts 28 Ksm 2022, 21:44

Alıntı:

Almanlar bence sadece otobüs uretsinler işletme işinde başarısızlar güzelim Kamil Koç markasını heba ettiler

Bitmedi şu muhabbet de. Flixbus'tan önce de firmanın sahibi yabancıydı. Almanlar heba etti de bizimkiler etmedi mi? Bakın Varan'a, Ulusoy'a. İflas etti gittiler. Ulusoy, Ali Osman Ulusoy olarak farklı bir yüze büründü. Varan o eski varandan bambaşka bir halde. Nilüfer desen ayrı. Sektörde çok örneği var. Sektör bu. Biri kapanır, biri yükselir, biri düşüşe geçer...



berkuay
3 ay önce - Pts 28 Ksm 2022, 23:00

Sektörde kaliteli müşteri kalmadı bu hizmete kimse o paraları vermez şuan otobüs sektöründe eli yüzü düzgün kullanan bir öğrenciler var başkada hiçbir güruh bulamazsiniz

Oğuz Çolban
3 ay önce - Pts 28 Ksm 2022, 23:31

Bence gece çok tatlı gözüküyor otobüs,ayrıca Kamil Koç'un israilmiş almanyalıymış vs gibi laflar edenlere şahsi fikrim zenginin malı züğürtün çenesini yorarmış..


As Bafra filosuna 55 ASB 98 plakalı Yeni Travego 16 katılmıştır.

Ali Osman Ulusoy Çorum kalkışlı İstanbul ve Ankara seferlerine başlıyor,Varan bireyselcilerinden geçişler olacaktır.



buracom
3 ay önce - Sal 29 Ksm 2022, 00:34

Araca yakışmamış denemez, güzel durmuş, zaten Flixbus araçlarını beğenirdim, Sarı-Yeşil renk kullanıyor. Ok işaretli kuşağı yaygın.

Türkiye'deki sistemin en azından şimdilik orijinal Flixbus sisteminden farklı olacağı kesin. Daha önce de yazmıştım.

1- Euro üzerinden bakınca uygun olabilir fakat Türkiye fiyatlarında göre ekonomik bir ulaşım sağlamıyor. Hatta çoğu güzergahta maksimum fiyat bunlarda. Örnek olarak İstanbul-İzmir, İstanbul-Ankara, İstanbul-Antalya gibi en yoğun hatları verebiliriz.
2- Muavinsiz sistemin işleyiş açısından çıkardığı sorunları gördü, Hostsuz dönemde şoförlerin iş yükü arttı. Bizim yolcumuz da biriyle muhatap olmayı sever, öyle burda bindim şurda ineceğim değil. Unutulan yolcular, araç içinde sıkıntılar oldu. Bir süre daha bu şekilde bir atılım yapmayacak gibi sanki.
3- Numarasız koltuk sistemi bizde tutmaz. Zaten yasa ve yönetmelik gereği her yolcunun ayrı numarası olmalı. Öyle belediye otobüsü mantığı ile 46 koltuk sattım otobüs gelince boş yerlere otursunlar olmaz. Zaten bizim yolcumuz bu konuda da sıkıntı çıkarır malesef. İstediğin koltuğu seçmek ekstra ücretli olabilir belki. İstemeyen için de rastgele bir koltuk numarası verir. Tabi o zaman da yer değiştirmek isteme muhabbetleri kaçınılmaz.

Bunlar aklıma ilk gelen Avrupa'daki Flixbus'un tam anlamıyla burada olamayacğının nedenleri. Bazı yerlerde hâlen daha konuşuluyor, şöyle olacakmış böyle olacakmış diye.

Servisler kaç şehirde kaldı bilmiyorum fakat servisi kaldırmak da eziyet olur. Toplu taşımalar genelde gece 12'de bitiyor şehirlerde. Bazılarında daha erken. Servis seçimi bilet alma esnasında veya inişte kullanacaklar için de ekstra ücretli yapabilirler cüzi bir miktarda. Atıyorum İzmir için +5 +10 TL gibi bir ücret. Ben buna daha da olumlu bakarım. Sonuçta ilave bir hizmet veriyorlar. Bu ve sonraki benim kendi düşüncemdir.

Son olarak da Türkiye'deki tüm araçlara Flixbus yazmak yerine, Özmal araçlarını veya bireyselcilerden seçeceği araçları "Kamil Koç" şeklinde, elit hatlarda bol ikramlı, güzel şekilde devam ettirebilir. Yukarıda saydığım şekilde büyük şehirler arası seferlerinde. İstanbul-İzmir aracı günde 15 taneyse bunun 2-3 tanesi Kamil Koç olarak kaliteli, diğerleri Flixbus olarak daha ekonomik ve standart yapılabilir.

Farklı bir sistem güzel olabilir abartmadan. İsteyen beğenir istemeyen beğenmez herkesin de kendi fikridir, kimseyi binmeye ya da binmemeye ikna edemeyiz. Ben 2-3 yıldır binmiyorum mesela, alternatifi oluyor genelde gittiğim güzergahlarda Pamukkale de var. E bana X bir firma şeklinde hizmet verip Pamukkale fiyatı istiyor. Eğer o fiyatı vereceksem zaten Pamukkale'ye binerim, yoksa %25 %30 daha ucuz olan X firmasına binerim aynı hizmetle. Özellikle kalitesi iyi doğu firmaları bu ihtiyacı fazlasıyla karşılıyor. Düşmanlığım da yok, gün olur denk gelir binerim, kötü de diyemem.


famat
3 ay önce - Sal 29 Ksm 2022, 02:01

Flixbus Avrupada sıkça kullanan birisiyim. Genel olarak Flixbus ın Avrupada sunduğu hizmet ile Türkiyede otobüsten beklenen hizmet çok farklı. Öncelikle yolcu profili bambaşka. Avrupada genelde Turist,Gezgin,öğrenci gibi maddi durumu zayıf ancak bir hosta ihtiyaç duymayacak yolcular oluşturuyor. Türkiyede belli bir yaşın üstünde, yerine göre haritalardan nerede olduğunu bakamayacak bir sürü insan otobüs kullanıyor. Bundan dolayı Türkiyede hostsuz araç tartışmaya kapalı. Araçtaki ikram vs olup olmaması tartışılabilir ancak ben şahsen 2-3 liralık o basit ikramdan memnunum. yolcu memnuniyeti açısından da 2-3 TL ucuz olacak diye kaldırmamak gerektiği fikrindeyim. Araç standartı olarak Flixbus nispeten eski ancak en üst segment otobüsleri kullanıyor. Örnek olarak son seyahatimde Setra 531 ile yolculuk yaptım. Türkiye koşullarında maalesef bu da çok olası gözükmüyor.
Son not: Keşke basit bir iş olan otobüs işletmeciliğini yerli firmalarca yapabilsek. Mercedes/Man/Setra zaten Almanyadan geliyor, bari işletebilsek dediğim gibi


Mehmet canbursa
3 ay önce - Sal 29 Ksm 2022, 02:28

Muavinsiz sistem , numarasız koltuk bizde olmaz ,numaralı sistemde ne kavgalar dönüyor , bu şekilde resmen savaş başlar yolcu birbirini yer . Almanlar avrupadaki sistemi türkiyede uygulanır sanıyor yanılıyor büyük ihtimal batacaklardır . Yabancı logo isimde sevmez bizim millet



sayfa 6766
ANA SAYFA -> ULAŞIM