Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3618
bluesky123

6 ay önce - Sal 02 Oca 2018, 23:42

Hastane sırası şöyle araç ilk Ege üniversitesi hastanesine uğrar zaten çoğu insan orada iner.. hastane sırası denilmesinin amacı İzmir’de hastane giden sevk hastaları vs onun haricinde Denizli’de oturup İzmir’de mecburi geçici olarak çalışanlar var.. veya uçağa yetişmek için binenler oluyor..

Misafir bd7

6 ay önce - Sal 02 Oca 2018, 23:59

Pamukkale çalışanlarına bir sorum olacak arkadaşlar merak ettimde Pamukkale neden hep MAN otobüs alıyor.Özellikle şöyle otogarları falan gezdigimde Pamukkale firmasının neredeyse tüm araçları MAN marka.Yani ben anlamıyorum pamukkalede ki bu MAN sevdasını.Bir firmanın neredeyse filosunun tamamı neden aynı markadan oluşur!İnsan gider biraz tourismo safir tourliner falan alır ama Pamukkale hep aynı otobüs.Hayır MAN ler o kadar rahat yada konforlu bir otobüsde değil diğer otobüslere görede kısa bir otobüs.37 kişilik 2+1 ler bile çok sıkışık olabiliyor.Pamukkalede hiç hatırlamam ıspartadan İstanbul'a giderken şansıma neoplan starliner denk gelmişti Allahım böyle bir otobüs yok.Hem çok rahat hem konforlu ama MAN hiç öyle değil.

Can Bababalım
6 ay önce - Çrş 03 Oca 2018, 00:03

Cevaplarınız için teşekkürler mehmet güngör bağ ve bleusky kardeşim istanbulda olduğum için ege sıralarını bilmiyorum hiçde o bölgede o sıralara denk gelmedim o yüzden pek bilgim bulunmamakta. Hastane sırası paket denincede ilginç geldi sormak istedim.
Bleusky kardeşim sen bölgenin hâkimi bir kardeşimizsin bir sorum daha olacaktı ben izmire giderken pamukkale ile önce manisa otogara uğradık orda bir sürü manisa akhisar seyahatin 0403lerini gördüm hepsi paket şekilde izmire gidiyordu bu yolcular fabrika çalışanı mı veya manisada oturup izmirde çalışanlar mı ? Eğer çalışanlarsa her gün bu ulaşım şekli masraflı olmuyor mu ?



yusuf es
6 ay önce - Çrş 03 Oca 2018, 01:00

Bu zamana kadar bindiğim en rahat otobüs satışa çıkmış. Rahatlığı inanılmaz bir otobüs gerçekten bir ara İzmir-Eskişehir sabit çalışıyordu o zaman çok kere binmiştim sonra bir kere de Uşak-Ankara seferinde denk gelmişti. Sıkış tepiş otobüslerin dolduğu otobüs aleminde böyle araçların kıymetini bilmek gerek.

Bu araç sırf modelinden dolayı satışa çıkıyorsa yazık günah.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-ticari-ara ...6259/detay


YAŞAR METİN
6 ay önce - Çrş 03 Oca 2018, 01:14

Yusuf Es arkadaşa katılıyorum.

2+1 lerin en iyilerinden biri, ne yazık ki üretimi durdu, müthiş rahat ferah, diz mesafesi gayet güzel!

2013 model Travego 17 2+1 bulmak çok zor artık!

Satış sebebi yakıt sarfiyatı ve bakım onarım masraflarının fazla olmasıdır tabiki!


yusuf es
6 ay önce - Çrş 03 Oca 2018, 01:21

Alıntı:
Pamukkale çalışanlarına bir sorum olacak arkadaşlar merak ettimde Pamukkale neden hep MAN otobüs alıyor.Özellikle şöyle otogarları falan gezdigimde Pamukkale firmasının neredeyse tüm araçları MAN marka.Yani ben anlamıyorum pamukkalede ki bu MAN sevdasını.Bir firmanın neredeyse filosunun tamamı neden aynı markadan oluşur!İnsan gider biraz tourismo safir tourliner falan alır ama Pamukkale hep aynı otobüs.Hayır MAN ler o kadar rahat yada konforlu bir otobüsde değil diğer otobüslere görede kısa bir otobüs.37 kişilik 2+1 ler bile çok sıkışık olabiliyor.Pamukkalede hiç hatırlamam ıspartadan İstanbul'a giderken şansıma neoplan starliner denk gelmişti Allahım böyle bir otobüs yok.Hem çok rahat hem konforlu ama MAN hiç öyle değil.


Ben Pamukkale çalışanı falan değilim ama Pamukkale/Anadolu grubunu sıklıkla kullanan biri olarak bildiğim kadarıyla yazayım. Bir kere Pamukkale'de sadece Lion's Coach yok. Özmal olarak toplu alım yaptıklarında hangisi işlerine geliyorsa onu alıyorlar. Özmal Travego, Tourismo ve Tourliner da bolca mevcut. Ancak aldıkları her grubu bölgelere sabitliyorlar, bu nedenle bulunduğunuz yerde Lion's görmeniz normal. Misal Pamukkale Bursa'ya ilk girdiğinde 2+2 olarak Travego, 2+1 olarak da Tourliner 17 almıştı. 10-15 gün önce o 16 PK plakalı Travego'lardan birini Teknobüs olarak görmüştüm. Onun dışında hem özmal olarak aldıkları Tourismo Relax'lar İzmir-İstanbul çalışıyordu. Gerçi halen duruyor mu bilmiyorum ama LKS'nin Tourismo Relax'ları da Ankara sıralarında çalışıyor Bursa-Ankara arası çalışan Relax'lar LKS'nin araçlarıydı.

Onun dışında Anadolu'ya 100 araçlık Safir yatırımı yapıldı, teslim edilen ilk 50'den sonra ikinci 50 iptal oldu muhtemelen. Hatta Anadolu'daki Safirler bile dağıtıldı Kamil Koç'ta en az iki tanesini gördüm. Muhtemelen memnun kalmadılar. Firmayla bağlantısı olan arkadaşlar yanlışsam düzeltsin, o Safir'ler muhtemelen sonradan yapılan Relax alımında takasa verildiler.

Tourliner desek zaten daha son 20'ye yakın alım yaptılar. Yapıyorlar yani.

Şunu da söyleyeyim, Starliner II gerek 2+1 olarak, gerek 2+2 olarak görüntüsünün hakkını vermeyen bir araç oldu her zaman. Otobüste trim sesi elbette olur ama her cam depremde gibi sallanmaz en ufak pürüzde.

MAN grubuyla organik bağı olan esas adam Anadolu'nun eski sahibi Halil Erdoğmuş'tu. Anadolu'da NEOMAN grubu harici 1 tane bile araç yoktu.



mehmet güngör bağ
6 ay önce - Çrş 03 Oca 2018, 01:30

2+1 koltuk dizilimi ilgili bende küçük bir katkıda
bulunmak isterim eskiden(Pekuysal ailesine ait olduğu dönem)
Varan Turizm'de bulunan *Setra 417 HDH otobüslerin dışında
rahat ve konforlu otobüse yolcu olarak şu ana kadar denk gelmedim



* Varan Turizm'de ( 2+1) seferler De luxe diye anılırdı


yusuf es
6 ay önce - Çrş 03 Oca 2018, 01:35

Pardon, Anadolu'da bir tane vardı NEOMAN harici araç, 34AN6666, nam-ı diğer Eda-1. S431-DT. Gerçi o prestij otobüsüydü ama olsun, eklememi yapmış olayım

eren pamuk
6 ay önce - Çrş 03 Oca 2018, 01:44

Alıntı:
Pamukkale çalışanlarına bir sorum olacak arkadaşlar merak ettimde Pamukkale neden hep MAN otobüs alıyor.Özellikle şöyle otogarları falan gezdigimde Pamukkale firmasının neredeyse tüm araçları MAN marka.Yani ben anlamıyorum pamukkalede ki bu MAN sevdasını.Bir firmanın neredeyse filosunun tamamı neden aynı markadan oluşur!İnsan gider biraz tourismo safir tourliner falan alır ama Pamukkale hep aynı otobüs.Hayır MAN ler o kadar rahat yada konforlu bir otobüsde değil diğer otobüslere görede kısa bir otobüs.37 kişilik 2+1 ler bile çok sıkışık olabiliyor.Pamukkalede hiç hatırlamam ıspartadan İstanbul'a giderken şansıma neoplan starliner denk gelmişti Allahım böyle bir otobüs yok.Hem çok rahat hem konforlu ama MAN hiç öyle değil.

2015'te 78 manın yanında 22 tourliner ve 8 tanede tourismo almıştı.
2016'da 100 manın yanında yaklaşık bi 10dan fazla tourliner,5 safir plus ve 4 tanede tourismo almıştı.
2017'de 61 man ve tourliner yanında 10 tane tourismo almışlardır.
Hep size man lions coach gelmesi normal ama bireyselciler genelde merces ağırlıklı çalışıyor ve Pamukkalede her sene düzenli mercedes tourismo alımı yapıyor.


bluesky123

6 ay önce - Çrş 03 Oca 2018, 01:48

Alıntı:
Yusuf Es arkadaşa katılıyorum.

2+1 lerin en iyilerinden biri, ne yazık ki üretimi durdu, müthiş rahat ferah, diz mesafesi gayet güzel!

2013 model Travego 17 2+1 bulmak çok zor artık!

Satış sebebi yakıt sarfiyatı ve bakım onarım masraflarının fazla olmasıdır tabiki!

O aracın sahibinin 20den fazla aracı vardı 2013tourismo için görüşmüştüm.. o zaman bahsetmişti model yenilemek amaçlı satışa çıkmıştı.. hatta kredi sisteminin haricinde kendi içerisinde vade yapıyor. Güzel bir teminat verirseniz yaz kış senetleri yapıyor.. hatta teminatınız yüksekse peşinat bile istemiyor sizden..



sayfa 3618
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> ULAŞIM