Ana Sayfa 882 bin Türkiye Fotoğrafı
Güncel Şehirlerarası Otobüsler - Haberler ve Yorumlar
sayfa: Önceki  1, 2, 3 ... 1029, 1030, 1031 ... 1835, 1836, 1837  Sonraki
Ana Sayfa -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sergen_06
4 yıl önce - Sal 27 Tem 2010, 09:11

arkadaslar otobüsü olan şahıs arkadaslar yokmu bu sektörle ilgi bilgi yardım bekliyorum

birde e sınıfı ehliyet harici ne tür blg lazım otobüsü kullanmak için bu belglerin fiyatlarını bilen varsa söylerse sevinirim[/quote]


ilker22
4 yıl önce - Sal 27 Tem 2010, 09:27

Arkadaşlar Metro daki bu Class ların özellikleri ve farkları nedir acaba söylermisiniz.

Birde Süha Turizm yada İnci olması lazım 2+1 koltuk sistemi varmış hangi araçlarda hangi seferlerde oluyor genelde bu koltuklar.


ArMaN38
4 yıl önce - Sal 27 Tem 2010, 09:30
inci


2+1 olan otobüs incide çalısıyor Kayseriden 10.00 Ankara Ankaradanda 15.00 yada 15.30 sabit çalısıyor

ilker22
4 yıl önce - Sal 27 Tem 2010, 09:36

Metro Tuzim in Kayseri-İstanbul arası Suit otobüsleri yokmu şimdi sitelerinden baktım göremedimde

engin.
4 yıl önce - Sal 27 Tem 2010, 11:09

Metro Turizmin Kayseri -İstanbul 22:00 aracı Suit tir...



Alıntı:
Anadolu Turizm gebzeye de uğruyor ve çok yavaş gidiyor.Anadolunun bazı seferlerinde starliner var,sitesinden bakmak lazım.


Ankara-İstanbul hattında Anadolu Turizm ile çok yolculuk yaptım bir kere Gebze ye uğramadık..Ankara-Ataşehir-Kavacık-Esenler güzergah ve terminal bilgileri...Ayrıca bu hattaki en dakik şirket Anadolu diyebilirim..Zamanında kalkar ve belirtilen sürede varır..Personel kalitesi ve hizmetide çok iyidir...Bu hatta sabit çalışan Man 2+1 leri sattıktan sonra Neoplan Starliner lar ile hizmet veriyor..


İsmail270116
4 yıl önce - Sal 27 Tem 2010, 13:24

Elbirlik turizm siparişini verdiği 5 Temsa Safir'den 3 tanesini teslim almıs bulunmaktadır.
Allah kaza bela vermesin. Yolları açık olsun
ulasimgazetesi


emr_007
4 yıl önce - Sal 27 Tem 2010, 13:25

ulusoy gecen yazlara gore bu sene atak yapti..antalyaya gunde 8-10 tane araclari geliyor..bugun antalya da kemere gtmekte olan neoplan megaliner gördum!arkasndanda s317 eski araci geliyordu arkasindan

Metin Acar.

4 yıl önce - Sal 27 Tem 2010, 18:52

Arkadaşlar eskiden otobüs yolculuğu için bilet alırken otobüslerin markası, donanımı, modelinden ziyade hangi firmanın personeli daha iyi, hangi soför daha güvenli araç kullanır, kiminle kazazıs belasız yolculuk yaparım gibi şeyler sorgulanırdı. Şimdilerde ise herkez hangi araçta tv var, x firması araçlara kamera da koymuş, bir diğerinde internet varmış gibi şeylerden bahsediliyor. Sanırım değişen teknolojik sistemlerle birlikte insanların öncelikleride değişmiş durumda. Bu durum bana biraz düşündürücü gibi geldi.
Saygılar....


sergen_06
4 yıl önce - Sal 27 Tem 2010, 23:37
yolcu otobüsleri hakkında yardım


arkadaslar bu konuda bana yardım edermisiniz kararlıyım bu otobüs işine girmeye su an adece sınıfı ehliyetim var bunun yanında neler gerekiyor(src psiko teknik ve ticari taşıt kullanımı v.s) ayrıca iş otobüsü almakla bitiyormu bitmiyormu neler gerekli bu işi bilen yapan arkadaslar biraz fikir verirmisiniz kredi ile alacam kardesimle birlikte yürütmeyi düşünüyorum 2 kişi bu iş için yeterlimi eger danısabilecegim baska bir yerler kişiler varsa bu işle ilgili buradan bana not düşermisiniz şimdide tesekkürler[/b]

Gökçe Aydın
4 yıl önce - Çrş 28 Tem 2010, 00:07

Pek çok otobüsçünün ve otobüs sevdalısının bulunduğu bu forumda merak ettiğim bir konuyu paylaşmak ve bilgi almak istedim.

İstanbul'dan çıkan ve Ege yönüne giden otobüsler neden Eskihisat - Topçular arabalı vapurunu kullanmakta ısrar ederler?

Şimdi tamam, eğer sıra beklenmiyorsa elbette süre açısından avantajlı. Ama bazen 2 saat sıra bekleniyor. Neden 2 saat sıra bekleyeceklerine körfezi dolaşmazlar?

Hesap edelim: Ataşehir'den çıktınız, 35 dakikada Eskihisar'a geldiniz. 2 saat sıra bekledikten sonra vapura bindiniz. 35 dakikada vapur karşıya geçti. 5 dakikada vapurdan indiniz. Ataşehir - Topçular tam olarak 3 saat 15 dakika sürdü. Körfezi dönerek bu yolu 2 saat 15 dakika - 2 saat 30 dakika civarında bir sürede katedebilirsiniz.

Ücrete bakacak olsanız, 3 akslı otobüsler için İDO 110 lira alıyor. Bildiğim kadarıyla bu vapur geçişi yolu 100 km kadar kısaltıyor. 100 km'de 30 litre yakan bir otobüs için yaklaşık 90 TL mazot parası demek. Haydi ilave yapılan km'den dolayı otobüsün artan bakım maliyeti ve amortisman maliyetini düşünelim, maliyet olarak da aynı hesaba gelir diyelim. Böyle olunca ben çok sıra beklenen günlerde vapuru kullanmakta ısrar etmeye anlam veremiyorum. Ancak tüm firmalar aynı şeyi yaptığına göre mutlaka bir sebebi olmalı. Ne olduğunu bilen var mı?


cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
Ana Sayfa -> ULAŞIM