Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 6
Misafir 11e

3 yıl önce - Cum 04 Mar 2016, 19:54

Alıntı:
Hatarın giderek kısalmaları sonrasında, vatandaşlara ek masraf kapısı açılıyor. Bu külfeti mümkün mertebe azaltmak için, bilet sisteminde yeni bir yapılnamaya gidilmeli. Öyle 2 saatte 5 aktarma falan gibi abuk çareler yerine, heryere aynı fiyat uygulanmalı. Meselâ 60 kuruş gibi. Çok uzun ve kısaltılmayan hatlarda çift tarife alınmalı (Sözen Yöntemi ). Böylece besleme kullananlar mağdur edilmemeli.

Böyle bir düzenleme oturtulduğu taktirde, doğu, batı ve kuzey yönlü hatların çoğu "transfer" noktalarında kesilebilir.

Son derece yerinde bir öneri, ancak yıl 2016 oldu, metro hatları Yenikapı'da buluştu, yine de Karaköy-Kabataş arasında tramvaya paralel giden otobüsler mevcut. Hatta bunlardan birisi geçenlerde kaldırımda bekleyen bir öğrencinin ayaklarını ezdi. Beşiktaş-Karaköy-Eminönü arasına İETT, ÖHO ve şu katil erguvan otobüsler sokulmamalı. Kabataş'ta işi olanlar, Taksim'e ulaşıp fünikülerle insinler aşağıya ya da tramvayla ulaşsınlar. Akaretler'de işi olanlar Beşiktaş'tan veya Maçka'dan yürüyebilir. Akaretler ile Kabataş arasına da zaten kimsenin işi düşmez, orada sadece keyif amaçlı yürüyüş yapılır, Beşiktaş taraftarı da isterse Akaretler'den isterse Kabataş'tan, isterse Gümüşsuyu'ndan, isterse de Maçka'dan yürüyebilir.

Ortaköy'den veya Yıldız'dan Beşiktaş'a gelen otobüsler Beşiktaş İskelesi'nden, Gümüşsuyu'ndan veya Maçka'dan Dolmabahçe'ye gelen otobüsler de stadın etrafını dolanarak geri dönebilir. Kabataş-Eminönü arasında zaten tramvay var. Beşiktaş-Taksim arasında dolmuşlar var.

Beşiktaş-Eminönü arasında otobüse gerek olmadığı gibi bu aletlerden kurtulmak gerekiyor.


phellos
3 yıl önce - Pzr 10 Tem 2016, 12:11

ankara istanbul yht projesinin 3. köprüden direk halkalıya gitmesi ile birlikte uzun yıllarda ortaya çıkacak metro-yht transfer noktalarının iyi hesaplanması gerekiyor, elde valizle çoluk çocuk istasyonlarda, yürüyen bantlarda, asansörlerde, çokca aktarma yaptırmak külfetli olur, bu yüzden kuzey yhtin aşağıdaki metrolarla transferi planlanmalı

1-m2 yenikapı-hacıosman (garipçeye uzanacakmış)

2-m7 halkalı gar bağlantısı olmalı

3-m3 başakşehir bağlanmalı

4-tr habipler bağlanmalı

5-ataköy-ikitelli bağlanmalı


erkin1
3 yıl önce - Pzr 10 Tem 2016, 12:19

M3 = M7 ortak istasyonları yazmalısın ?
İncirliyi neden yazmıyorsun ? M2=M3=M1 ?
Halkalı cr3-YHT-Gayretepe Metro ?
Dudullu Transfer ?
Sabiha Gökçen Transfer ?
Kirazlı ? Bakırköy cr3 = M3 A transfer ?
M2=M7 Şişli transfer ?
M5=Marmaray
Yenikapı-İncirli ?
Yenikapı-İdo iskele ?
3. TÜp geçit noktaları ?
M5 Çarşı = Göztepe metro ?

Bunlar aktif olunca işin rengi değişir. Vezneciler var daha 17,5 km metro geliyor.



En son erkin1 tarafından Pzr 10 Tem 2016, 12:25 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


phellos
3 yıl önce - Pzr 10 Tem 2016, 12:25

sanırım anlaşamıyoruz, be direk aktarmayı söylüyorum, ilave 2. aktarmaları istemiyorum


Alıntı:
M3 = M7 ortak istasyonları yazmalısın ?


mahmutbeydir, orda yht yok

Alıntı:
İncirliyi neden yazmıyorsun ? M2=M3=M1 ?


incirlide yht yok

Alıntı:
Halkalı cr3-YHT-Gayretepe Metro ?


gayrettepede yht yok, halklıda m7 yok,

Alıntı:
Dudullu Transfer ? Sabiha Gökçen Transfer ? Kirazlı ? Bakırköy cr3 = M3 A transfer ?


metrodan metroya transferlerde sorun yok, yhtden metroya transferi söylüyorum

[quote]M2=M7 Şişli transfer ?
M5=Marmaray
Yenikapı-İncirli ?
Yenikapı-İdo iskele ?

ido iskelesinin önüne metro uzatılacak mı?


erkin1
3 yıl önce - Pzr 10 Tem 2016, 12:27

YHT ile şehir içi aktrmanın ne alakası var. YTH günde max 18 sefer düzenlenecek. Günde 18 sefer için bütün metrolar neden YHT'ye bağlansın ?

Ulaşım entegrasyonları gayet iyi. 3 havalimanına Metro geliyor. Metroları arası aynı konkorsta aktarma söz konusu. 600 km ile dünyada ilk 3'e gidiyorsun. Hedefin bu. Asıl hedef 1000 km metro.

M2 dahi YHT ile buluşuyor. Daha ne olsun.

Alıntı:
ido iskelesinin önüne metro uzatılacak mı?



Yenikapı- İdo arası yer altından tünel ile yürüyen bant yapılacak. Avrasya yapıldığı için kendy yolunu kesmek istemediler.

Bakırköy İdo = Kirazlı arası 15 dk. Olimpiyat 20 dk. Entegrasyon denince akla, YHT mi geliyor ?



phellos
3 yıl önce - Pzr 10 Tem 2016, 12:47

t1 yusufpaşa-yenikapı transferi düşünülüyor mu?

erkin1
3 yıl önce - Pzr 10 Tem 2016, 12:48

Alıntı:
t1 yusufpaşa-yenikapı transferi düşünülüyor mu?



Yusufpaşayı yerin altına al önce sonra konuşuruz.



Ynstrn
2 yıl önce - Cmt 01 Tem 2017, 13:00

İstanbul'da toplu taşımada araçların klimasi neden çalışmıyor. Yasal bir zorunluluk olduğu halde açmıyorlar.



sayfa 6
ANA SAYFA -> ULAŞIM