Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
hasanyagmur01
15 yıl önce - Çrş 04 Ekm 2006, 13:25

İlçe belediyeleri belli bir genişliğin üstünde yol açamaz. Bursada o açılan cadde! başka yerlerin ara sokaklarından daha geniş olamaz.Büyükşehir belediyesi açarsa yol geniş olur yoksa 15mden geniş yol açmaz ilçeler.

turker ustun

15 yıl önce - Sal 22 May 2007, 23:48

Bu proje dedemler zamanında daha vardı.Ama zamanla ilerliyor hatta mahallemizde ölçüm için geldiler. Demirler çaktılar asfaltlara. Demirin ortasından 5 m sola , 5 m sağa yol gözüküyor. En son demirkapı civarında kamulaştırma yapıldığını duymuştum. Hatta bu projede bu geçtiği bölgeler kentsel dönüşüm bölgeleri olarak gözüküyormuş. Saygılarımla...

mimar m. karakoç

13 yıl önce - Sal 28 Tem 2009, 17:46

Güney çevre yolu maliyet olarak çok yüksektir. Tarihi çevreyi izletmek, yaya trafiği şeklinde düzenlemek isteniyorsa bir şekilde yapılmalı, ancak araç trafiğinin olacağı bir güney çevre yolu uludağ eteklerine çok zarar verir kanaatindeyim.
Bir çok dere var ordan geçişte önemli viyadükler gerekli, iyi etüd edip düşünmek gerekli ve Bursanın öncelik sıraları iyi irdelenmelidir.


aykut_aykut
13 yıl önce - Sal 28 Tem 2009, 18:00

Burada ilk önce doğanbey kiremitçi kentsel dönüşümü gibi bir dönüşümle bütün gecekondular yıkılmalı.İnanılmaz çirkin bir görüntü var bir kere.Hindistan'ın rezil kenar mahalleleri gibi üstüste altalta yolsuz sokaksız altyapısız dağın en tepesine doğru berbat bir görüntü.Bir baştan bir başa yamaçlar tamamen temizlenip ondan sonra güzel bir bulvar yapılmalı ve bu bulvar dağın eteklerinde doğal bir sınır oluşturmalı.Daha üst kısımlarına çivi dahi çaktırılmamalı.

fatih civelek
11 yıl önce - Cmt 20 Ksm 2010, 02:41

Bu proje konusunda Bursa Belediyesi'nin resmi sitesinde ki iki cümlelik metni ve fotoğrafı paylaşmak istiyorum:

GÜNEY ÇEVRE YOLU - KENT İÇİ TRAFİĞE ALTERNATİF ÇÖZÜM



Kentin ulaşılabilir olması için başlatılan projelerden biri olan Güney Çevre Yolu, şehrin güneyinde Bursa’nın doğu ile batısını birbirine bağlayan alternatif bir yol olarak vatandaşlarımıza kentin üst bölgelerindeki semtlere şehiriçi trafiğine girmeden ulaşabilme imkanı sağlayacak.

kaynak: http://www.bursa.bel.tr/?baslik=guney-cevre-yolu& ...amp;id=943
kaynak resim: http://www.bursa.bel.tr/dosyalar/resimler/guney.jpg



Berktuğ
site denetçisi

9 yıl önce - Cmt 09 Şub 2013, 17:01

2 senedir tozlanan başlığının tozunu ben alayım bari.
Güney Yakın Çevre Yolu projesi, Başkan Recep Altepe'nin Olay TV'deki "Vatandaştan Başkana" adlı programda anlattığına göre Anıtlar Kurulundan onayın geçmesini bekliyormuş. Bunun için uğraşılıyormuş.


Efe Elaldı

9 yıl önce - Cmt 09 Şub 2013, 17:05

Bursada yapilamayacak tek proje bence bu cevre yolu dag bolumune bu tarz bi yol icin cok izin gereklidir olmayacak ama bakarsiniz onay cikar yaparlar yine zor

aykut_aykut
9 yıl önce - Pzr 10 Şub 2013, 03:04

Benim anlamadığım şey sevgili anıtlar kurulu üyeleri neyin onayını vermek için bekliyorlar.Acaba buradaki berbat durumdaki gecekonduları yıktırsak mı yıktırmasak mı.Bunu mu tartışıyorlar.Yoksa bu yamaçlarda Ulucami tarzı anıtsal ve tarihi yapılar var da bizim mi haberimiz yok.Yok yok herhalde hiç birimizin göremediği çam ve kestane ormanlarıyla kaplı bu bölge ve hepsi kesilecek yol yapılmaya başladığında.
Yahu kardeşim güldürmeyin insanı.Afedersiniz bu güzelim yamaçların bu iğrenç eğreti derme çatma yapılarla içine edilirken nerdeymiş bu ''anıtlar'' kurulu.Şimdi neyin onayını vermek için düşünüyorlarmış.Küçük insancık bunların hepsi.


turker ustun

9 yıl önce - Pzr 10 Şub 2013, 11:04

Buraları Bursa nın ilk yerleşim yerleri oldukları için, tarihi yapılar var. Bu yol için daha senelerce konuşuruz.. Ben görebileceğimi sanmıyorum...

aykut_aykut
9 yıl önce - Pts 11 Şub 2013, 11:01

Sayın Türker Üstün sizin ilk yerleşim yeri dediğiniz mahalleler Pınarbaşı ve bunun gibi mahalleler.Bu konuda yanlış bir anlaşılma var sanırım.Fakat Güney çevre yolunun yapılması gereken bölüm ise daha üstteki gecekonduların olduğu bölgeler.Ben Kuştepe tarzı mahallelerde 500-600 senelik tarihi eser olduğunu sanmıyorum.Üstteki belediyenin kendi fotoğrafına bakarsanız hattın geçtiği bölgelerin Bursa'nın ilk yerleşim yeri olmuş mahallelerle bir alakası olmadığını göreceksiniz.Ayrıca es kaza 1-2 tane tarihi eser olsa bile şuan ki mühendislik teknikleriyle zaten gereken şekilde yapılacaktır yolun projesi.Sonuçta hanlar bölgesi gibi bir yerden 30 metrelik yol geçirmeye kalkmıyoruz.



sayfa 2
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Marmara