Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 13
sinanucar
8 yıl önce - Cum 23 Ksm 2012, 09:51

son 20 senede iett filosuna katılan en şık iki araçtan ( birincisi citaro) biriydi. 1995-96 senesinin şartlarına göre, kendini aşmış bir tasarımı vardı, keşke O345 'ler yerine berkhof 'un otobüsü üretilseydi ve iett'de kullanılsaydı..

Ayrıca BMC 'nin baltaburun Belde'lerde, bu otobüsün ön cephesi ve arka cephesinin benzerliği de dikkat çekicidir.
binmek kısmet olmadı.


rıfat soydan
7 yıl önce - Pzr 17 Mar 2013, 14:23

96 senesinde ilk alındıklarında 210 Sultanahmet-Emirgan hattında çalışırdı. Sanırım 2 araba karşılıklı gider gelirlerdi. Bu hat sanıyorum turistikti ve bunlardan başka ne ÖHO nede Ayazağa garajı hattı olduğu için İkaruslar çalışmazdı.



Gökhan AsGül
7 yıl önce - Cmt 23 Mar 2013, 23:05

Alıntı:
son 20 senede iett filosuna katılan en şık iki araçtan ( birincisi citaro) biriydi.


BUradaki kıstas nedir? Merak ettim.


Ramazan ARICI

7 yıl önce - Pzr 24 Mar 2013, 13:45
Berkof'lar hakkında hatırladıklarım


Otobüsü dışarıdan 28 Tİ , 22 , 83 gibi hatlarda çalışırken görmüştüm...O zamanlar alçak taban otobüs yoktu ben de sırf içini merak ettiğim için 28 Tİ hattında çalışırken 96-054'e binmiştim... Üstelik bu hattaki biletlendirme sistemi farklıydı,sanırım 2 bilet ya da 1 tam 1 öğrenci bileti tarzında bir ücretlendirmesi vardı, sırf merakımdan dolayı fazladan ücret ödeyerek binmiştim o da aklıma geldi şimdi

Zaten 28 Tİ hattında çalışan otobüsün ön camında aylık geçmez,ücretsiz kartlar geçmez, 2 biletle seyahat edilir tarzı tabela olurdu,yalnız fotolarda bunu göremedim,muhtemelen belirli yerlerden sonra bu tabela şoför tarafından kaldırılıyordu,fotolar da hep bu noktalardan sonra çekilmiş olmalı, ya da belirli süreden sonra bu tarz bir ücretlendirme saçma olduğu için vazgeçtiler ve fotolar da bu zamanlara ait ondan bu tarz tabela yok...Zaten Ücretsiz kartlar geçmez kısmı o zamanlar çok aklıma takılmıştı sonuçta bu otobüsler özellikle özürlüler kullansın diye alınmış fakat neden ücretsiz kart geçmiyor diye kendi kendime sormuştum...

Neyse otobüse Baltalimanı Hastanesi durağında binip Beşiktaş'ta inmiştim...

İlk bindiğim zamanlarda bu tarz otobüs olmadığı için olsa gerek otobüsün gidişi , duraklarda durması , otomatik vitesli olması , hatta içinin kokusu bile farklı gelmişti bana... Bunlar hep iyi anlamdaki tespitlerimdi,indiğimde kötü anlamdaki tespitimse bu otobüsün koltuk düzeni ne kadar enteresanmış oldu

Fotoğrafları görünce iyi ki zamanında en azından bir defa da olsa binmişim dedim...


Adem Durdu

7 yıl önce - Cum 23 Ağu 2013, 10:20

Bende merak ettiğim için Kadıköy'den 222 hattında bu araca binmiştim. Doğrusu sahil yolundan Pendik'e çok hızlı gelmişti. Bir gün bostancı peronlarda şoför aracı çalışır vaziyette bırakıp aşağı inmiş araç kendiliğinden hareket ederek birisine çarpmıştı. Sanırım vitesi boşa almamış.



GkhanTR
6 yıl önce - Pts 23 Hzr 2014, 23:28

Bu araçların son durumu nedir? Hala çalışan yada hurdalıkta bekleyen var mıdır acaba? 13 sayfayı da tek tek okudum ama son durumlarıyla ilgili bir şey bulamadım.

İlker ERDEM
6 yıl önce - Sal 24 Hzr 2014, 08:49

Yok maalesef hepsi filoya veda etti.

İSMAİL ÇELİK

6 yıl önce - Sal 24 Hzr 2014, 09:27

Alıntı:
Bir gün bostancı peronlarda şoför aracı çalışır vaziyette bırakıp aşağı inmiş araç kendiliğinden hareket ederek birisine çarpmıştı. Sanırım vitesi boşa almamış.


Onlar otomatikti,düzde vitese takılı iken ağır tempo gider frene basmazsan.Bence o şoför boşa aldı el frenini çekmedi,hafif meyilli idi olduğu yer kaydı.


EMRE SAĞIR
5 yıl önce - Çrş 08 Nis 2015, 21:04

Bu BERKHOF hangi ülkenin malı? Şimdiden teşekkürler.

Misafir d38

5 yıl önce - Çrş 08 Nis 2015, 21:15

Hollanda merkezli bir otobüs üreticisi. Tam adı VDL-Berkhof'dur...



sayfa 13
« önceki   123 ... 12131415   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM