Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İstanbul Yenikapı - İncirli - Sefaköy metro projesi
« önceki   123 ... 575859   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 2
YASİN YALÇIN
14 yıl önce - Sal 01 Nis 2008, 14:41
Bence Gereksiz


Sözkonusu metronun tam olarak güzergahını bilmemekle beraber Yenikapı-Bakırköy arasında halihazırda çalışmakta olan bir banliyö hattının olması bence bu hattı gereksiz kılıyor.

İSMAİL ÇELİK

14 yıl önce - Sal 01 Nis 2008, 15:03

Nasıl gerek yok?Bahsi geçen banliyö sahil bandını izlemekle beraber bu hat iç kesimlerden gidecektir ve gerek yok diyen kişi veya kişileri İncirli,Zeytinburnu civarlarında sabah akşam yürüyerek keşif yapmaya çağırıyorum.İncirli'de bu sistem diğer (Kirazlı,Havalimanı ve Beylikdüzü)hatlarada bağlanacak,bahsi geçen banliyö meydandan geçiyor,üstelik bu hat Hacıosman-Taksim-Yenikapı'nın devamı olacak ,yolcu hareketliliğini tahayyül edebiliyormusunuz?Anlamadı iseniz bu hattın son istasyonu D100 yakınındaki İncirli mevkisidir,meydan değil.Zeytinburnu'nun en kalabalık yeride hiçbir raylı sistemin geçmediği adliye taraflarıdır.

Mustafa Yıldırım
14 yıl önce - Sal 01 Nis 2008, 15:27

tabi gerek var bu hatta ama halihazırda Yenikapı-Bakırköy meydan arasında çalışan bir banliyo hattı var ve Aksaray-İncirli çalışan bir LRT hattı varken metro yatırımı henüz raylı sistem ulaşmamış başka bölgelere yapılamaz mıydı öncelikli olarak?

YASİN YALÇIN
14 yıl önce - Sal 01 Nis 2008, 15:55

Kanımca YENİKAPI mevkii'nden Bakırköy merkeze ulaşmak istediğinizde mevcut banliyö hattını İncirli mevkii'ne ulaşmak istediğinizde ise Havalimanı-Aksaray-Yenikapı hattını kullanabilirsiniz.
Gelelim Zeytinburnunun iç kesimlerine , iç kesimlere ulaşmak sorun oluyor olabilir ancak ben Zeytinburnu ilçesinin iç kısımları için çözüm üretmektense, çok daha fazla ihtiyacı olan yerler için çözüm üretilmesi gerektiği kanısındayım ,Zira İstanbulda hangi ilçenin ''Şehir merkezine uzak kalmasına rağmen'' hem güneyi hem kuzeyi ve hemde iç kısımlarından raylı sistem geçiyor?


İSMAİL ÇELİK

14 yıl önce - Sal 01 Nis 2008, 16:54

Lrt otogardan dolaşıyor,banliyö sahilden gidiyor,güzergah üzerinde Kocamustafapaşa-Silivrikapı-Zeytinburnu Adliye nüfus potansiyeli olan ve ana ulaşım merkezlerine sadece otobüsle ulaşabilen yerler.Bu sayece direkt Unkapanı,Vezneciler,Şişhane,Taksim,Mecidiyeköy,Levent v.s yelere ulaşabileceksiniz?Hala gereksiz diye düşünüyorsanız diyecek başka sözüm yok.



YASİN YALÇIN
14 yıl önce - Sal 01 Nis 2008, 17:06

İsmail bey,
Gereksiz olduğunu düşünmüyorum zaten , sölemek istediğim şey şu;
Ewet o bölgeye metro yapılabilir, ancak İstanbulda o saydığınız yerlerden çok daha yoğun nüfuslu yerler mevcut , bundan dolayı öncelik buralara verilmeli diye düşünüyorum sadece.
Keşke bizim belediyemiz ve devletimiz çok daha zengin olsa veya çok daha büyük bütçeler ayrılabilse ulaşım çözümlerine , ve her semtimize her mahallemize raylı sistemler ulaşsa.


İSMAİL ÇELİK

14 yıl önce - Sal 01 Nis 2008, 17:10

Sitede yenisiniz galiba,bizim birçok yazılarımız var bu konuda.Değişik başlıklar adı altında yazdık bunları,önceliklerimizde belirttik,ama siz gerek yok buna deyince ilk iletide insanın aklına ne gelir?

Mehmet Kasım
14 yıl önce - Pts 02 Hzr 2008, 10:31

http://www.arkitera.com/h29507-istanbul-yenikapi- ...sonra.html

Taksim – Yenikapı hattının İstanbul için oldukça önem taşıdığını söyleyen Ilıcalı, bu analizler ve araştırmalar sonucunda Marmaray ve metronun Yenikapı’da birleşmesi gerektiği kararının alındığını ekledi. Henüz kesinleşmeyen fakat etüt edilen farklı güzergahların da bulunduğunu belirten Ilıcalı, “Yenikapı – Bakırköy hattı için incelemeler devam ediyor. Yenikapı’nın transfer merkezi olma özelliği kesinlikle ortadan kaldırılamaz.” dedi.


neyzenozsari
14 yıl önce - Cum 18 Tem 2008, 16:36

Hattın duraklarından birinin Cerrahpaşa ve Haseki Hastaneleri arasında olması, hatta bu durağın titiz bir çalışmayla Arcadius anıtını da bir yeraltı müzesi projesiyle sergilemesi bence harika olur. Ve de bölgedeki üç büyük hastanenin (Cerrahpaşa Tıp Fakültesi, Haseki Hastanesi, Samatya SSK) yakınlarına şaftlar bağlayıp hasta ve engelli vatandaşların metroya ulaşımı kolaylaştırılabilir. Yaşlı insanlar otobüslerde gerçekten perişan oluyor.

Haseki hastanesi önünde belli saatlerde çok fazla yoğunluk yaşanıyor... Yenikapı-İncirli metro projesi dahilinde bu bölgedeki otobüs hatlarının da sıklığı azaltılacaktır, hatta bir süre sonra kaldırılabilir bile. Bu güzergahta çok sık hareket eden 35, 35C, 35A, 35D hatlarının kalkmasının da Aksaray meydandan Unkapanı köprüsüne kadar olan tıkanıklığı bir nebze azaltacağı kanısındayım. Suriçinin en azından bir bölümünün motorlu araçlara kapatılmasını da destekliyorum fakat nasıl yapılır bilemem. Yalnız bu bölge için geçerli olamaz bence.. Son gelişmeler hakkında bilgi sahibi olan var mı bu proje ile ilgili?


Mehmet Kasım
14 yıl önce - Pts 21 Tem 2008, 16:46

Çok zor bir proje. yapılacağı günleri görmek oldukça zaman alacağa benzer. Marmaray tünelini bile yapamadılar 8 aydır. 100 m'de kaldılar. Evler sallanıyor diye. Bu bölge çok eski yapılardan oluştuğu için ve zemin sağlam olmadığı için riskli. Marmaray tünelinin gidişatı bu konuda fikir verecektir.


Onun yerine banliyöden yararlanmaları daha kolay olur. Ben olsam öyle yaparım. YENİKAPI-KAZLIÇEŞME arasında atıl kalan banliyö hattına sokarım metroyu. Banliyö hattını da modernize ederim. Tünele münele gerek kalmaz. Maliyet daha az olur. Evler de sallanmaz. Kazlıçeşme'den ötesi aynı kalsın önemli değil.



sayfa 2
« önceki   123 ... 575859   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM