Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İstanbul İETT ile İlgili Öneri ve Şikayetler
« önceki   1234 ... 133134135   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 3
salihkumbar

13 yıl önce - Cmt 23 Eyl 2006, 23:26

İşletme şefliklerimizde mevcut olması lazım.

Yoksa Karaköy Tunel yanında var.


Salih Kumbar


fatih kocaoglu
13 yıl önce - Çrş 27 Eyl 2006, 15:32

Araçların son zamanlarda bazı sokak çocukları tarafından taraftarı olduğu futbol takımlarına olan sevgilerini ve bir takım garip yazılarını bu arabalara yazmaları gerçekten çok üzücü bir durum...




Fakat anlayamadığım bir şey var bu yazılar şöförlerin dilekçe ile belirtmesi dahi göz önünde bulunararak neden  bu kadar vurdum duymaz davaranılıyor bu temizlik şirketi kime ait ?Bir takım temizlik işlemlerinin dahi üstün körü yapılması fotoğraflardada görüldüğü üzere oldukça can sıkıcı bir durum. acaba i.e.t.t bu temizlik şirketine neden para ödüyor,yada bu şirket tarafından İ.e.t.t yetkilileri dikkate alınmıyor'mu ?

 
[ Fotoğraflar 400 piksel modu ile yüklenmediği için silindi - Burç - Prş 28 Eyl 2006, 09:39 ]



salihkumbar

13 yıl önce - Prş 28 Eyl 2006, 00:53

Alıntı:
acaba i.e.t.t bu temizlik şirketine neden para ödüyor,yada bu şirket tarafından İ.e.t.t yetkilileri dikkate alınmıyor'mu ?


Fatih Bey

Bu konuda Hareket Şeflerimiz çalışma yapıyor ama esas görev şoförlerimize düşüyor.Bir kişinin ya da ekibin tek tek otobüsleri inceleme imkanı yok.Ama Şoför personel sabah ya da öğle teslim aldığı otobüsü kontol ederek bu tür durumları araç kağıdına yazması, hatta zimmetli otobüs ise olumsuzluk giderilene kadar takip etmesi gerekmektedir.Bu arada üye şoför personelimizi de ikaz etmiş olalım.
Bu fotoğraflaradaki otobüsün numarası belli mi?

Salih KUMBAR


M.CENGİZ GÖZDEMİR

13 yıl önce - Prş 28 Eyl 2006, 13:34

selim_ demiş ki:
İett şöförleri durağa yanaşmayı bilmiyorlar.

Güzel kardeşim selim bende bir iett çalışanıyım. Emin ol duraklara güzel yanaşıp yolculara yardımcı olmayı bende çok istiyorum.
Fakat duraklarımızı bizden çok başkaları kullanıyor. Durağa yanaşma imkanımız bazen hiç olmuyor. Kendine iyi bak


Burç

13 yıl önce - Prş 28 Eyl 2006, 16:52

Komik gelebilir ama bu sorunu halledecek bir çözüm önerim var :
Otobüs duraklarının girinti değil, yola çıkıntı şeklinde yapılması.
Böylece otobüsler gene zaten şimdi durdukları şeritte duracak,
ancak yolcular park etmiş araçların etrafından dolaşmadan binebilecekler.



nihat bağı
13 yıl önce - Prş 28 Eyl 2006, 23:26

benim tartışmak istediğim konu 35 d k.mpaşa-balat otobüs hattı üzerine olacak.sanırım 1992 veya 93 yılında ben henüz ilkokul öğrencisiyken açılan bir hattı.o zamandan bu zamana sadece fatih ilçesi sınırları içerisinde çalışan tek hat.bu hattın en önemli özelliği kuzey-güney yönününde fatih i kateden tek hat olması.doğu batı yönünde bir sıkıntı yok.vatan,millet,fevzipaşa ve haliç boyunca fazlaca hat çalışıyor. 35d ise haftaiçi ve cumartesi 30-45 dakika aralıklarla çalışırken özellikle yaz döneminde pazar günleri sefer aralığı 100 dakikaları bulabilmekte.bu hattın müdavimi çoktur.mutlaka çantalarında sefer saaatlerini taşırlar ki zaten buna mecburdurlar.ama bu kadar az sefer buraya yetmiyor.özellikle sabah saatlerinde vakıf gureba,çapa,haseki,cerrahpaşa hastanelerine;davutpaşa,şehremini,çapa anadolu öğretmen liselerine gidenler hep bu hattı kullanıyorlar.tabii ki sefer aralığı seyrek olduğu için saati uymadığı için bu otobüsü kullanamıyorlar.şimdi diyebilirsiniz ki aktarma yapılsın.ama örneğin karagümrükten çapaya gidecek birinin taaa itfaiyeye gelip sonra bir daha geri geri gitmesi biraz abes kaçıyor.bu yaz bi şoföre neden bu kadar seyrek olduğunu sorduğumda baksana yolcu çok az bence kaldırılmalı dedi.şimdi bunu ben daha başka hatlarda da duydum.bazı hatların seferleri yolcusu az diye azaltııyor.tamam da örneğin ben k.m.paşa başdurağa geldim ve otobüsün kalkmasına 40 dakika varsa ben bu otobüsü beklemem.bana göre yolcu ilçesi içinde seyahat ederken saate göre çıkmamalı.minibüs gibi bir alternatifimiz de yok.(iyi ki de yok ).aslında bir fatihli olarak akın üstadın yorumlarını bekliyorum bu konuda.
herkese selamlar


Akın Kurtoğlu

13 yıl önce - Cum 29 Eyl 2006, 01:29

Burç demiş ki:
Komik gelebilir ama bu sorunu halledecek bir çözüm önerim var :
Otobüs duraklarının girinti değil, yola çıkıntı şeklinde yapılması.
Böylece otobüsler gene zaten şimdi durdukları şeritte duracak,
ancak yolcular park etmiş araçların etrafından dolaşmadan binebilecekler.

Yani alttaki gibi bir çıkıntı mı?

Şimdiki durum ve binmekte eziyet çeken garipler:  




Yola burun yaparak araçları ekarte eden yeni bir yerleşim modeli:



Akın KURTOĞLU



UtkU 86-003
13 yıl önce - Cum 29 Eyl 2006, 01:54

Bence yola şekildeki gibi durak çıkıntısı yapmak yanlış.Neden mi?Dar yerlerde trafiği çok olumsuz etkiler.Ayrıca anayollarda ve yapısı düz olan zemini de nispeten sağlam olan arterlerde hız sınırlarına büyük ölçüde uyulmayacağı ve trafik işaretleri her zamanki gibi ihmal edilebileceğinden yolun birden bire bir şeridinin daralması büyük kazalara gebe olabilir.

Akın Kurtoğlu

13 yıl önce - Cum 29 Eyl 2006, 01:55

Alıntı:
benim tartışmak istediğim konu 35 d k.mpaşa-balat otobüs hattı üzerine olacak.sanırım 1992 veya 93 yılında ben henüz ilkokul öğrencisiyken açılan bir hattı.o zamandan bu zamana sadece fatih ilçesi sınırları içerisinde çalışan tek hat.bu hattın en önemli özelliği kuzey-güney yönününde fatih i kateden tek hat olması.

35D hattı, 22 Aralık 1990'da hizmete girdi. İlk halinde, "Kocamustafapaşa-Küçükmustafapaşa" şeklindeydi. 90 dakikalık turlarda 2 otobüsle (solo MAN'lar) hizmete başlayan hat, 1997'de; Balat'a, Haliç sahiline kadar uzatıldı ve tur müddeti 100-110 dakikaya çıkartıldı. Servise verilen otobüs adedi de 1 artırılarak 3'e yükseltildi (yaz tarifelerinde yine 2 olarak çalıştı).

İlk başladığı birkaç yıl, Edirnekapı'dan sonra surların dibini izleyerek Topkapı'ya gelip, oradan Millet Caddesi'ne sapar, Aksaray'da Haseki'den yukarı dönerek Cerrahpaşa yoluyla Kocamustafapaşa sonduraklarına ulaşırdı. Sonradan, dönüşlerde yaşanan problemler ve yolun gereksiz uzaması yüzünden, Ulubatlı'dan itibaren Vatan Caddesi'ne saparak Oğuzhan'dan yukarıya, Fındıkzade'ye, oradan da Kızılelma yoluyla Kocamustafapaşa'ya çıkmaya başladı. Ardından da günümüzdeki şekliyle, Gureba-Kaleiçi-Kalekapı-Fındıkzade-Kocamustafapaşa şekline...

Nihat'ın da dediği gibi, hakikaten de Suriçi'nin kuzey-güney istikametli tek hattıdır (ilk değildir. İlki 78A idi => Kabataş-Fatih-Yavuzselim-Fındıkzade-Topkapı). Yolunun uzun olması nedeniyle ve servis adedinin yetersiz kalması dolayısıyla pek tutulmuyor maalesef Halbuki son derece işe yarar bir hat. Yolcu yoğunluğunun azlığından korkuluyorsa; Küçükmustafapaşa'dan sonra sola, Balat'a dönmek yerine, sağa Cibali-Unkapanı istikametine dönmesi ve buradan Eminönü'ne ulaşması, hem yolcu potansiyelini artırır, hem de tur süresine fazlaca bir yük bindirmez. Bu hat, aynı zamanda Kocamustafapaşa'nın alternatif ikinci Eminönü hattı olur (35'e kardeş ). 120 dakikalık turlarla, 4 solo otobüsle 30 dakikalık kalkışlar olabilir.

Çarşamba'dan itibaren; Darüşşafaka, Malta, Haliç Caddesi, Küçükmustafapaşa civarlarında oturan oldukça yoğun bir halk kitlesine de Eminönü'ne ulaşabilme alternatifi getirilmiş olur.


Şu anki durumu...


Eminönü'ne doğru ilerleyen durumu...

Bir diğer alternatif de; bu hattın Suriçi'nde karşılıklı ring haline çevrilmesidir. Bu şekilde de yolcu adedi artar, verimli bir hat konumuna yükselir.

Akın KURTOĞLU


Tunc

13 yıl önce - Cum 29 Eyl 2006, 02:14

Eger Akin bey in gosterdigi sekildeki gibi ise, bu dahada karmasaya neden olur, Asil Sorun olan Park etmis araclara cozum getirmek daha mantikli, Otobusler icin cep yapilmasi daha iyi olmaz mi?

Cep yapma imkani olmayan duraklarda ise, Otobuslerin duraklara rahat yanasip, kalkabilecekleri mesafenin, Yerden Boyanmasi (buralara park yasaginin olmasi) daha Mantikli, Bu sekilde Ornekleri resimleme imkanim olursa buraya eklemeye calisacagim...

Sevgilerimle...





sayfa 3
« önceki   1234 ... 133134135   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM