Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 214
ozgur_clm
4 ay önce - Prş 13 Hzr 2019, 21:06

419-5 ahok hattı ego ceptede düzenlenmiş.Ama güzergahı güncellenmemiş ve hareket saatleri eklenmemiş.



ua06ibo
4 ay önce - Cum 14 Hzr 2019, 10:45

Kartta sistem yerine oturana kadar ve halen üşenip kart almayan insanların da haberlerinin olup karta alışması için bir süre nakit-kart ikisi birlikte işlemesi daha uygun olur tabi ayrıca biletçilerde bir anda işsiz kalmamış olur bir yandan iş araştırır,kendi babasının amcasının dayısının vs otobüsü olanda d ehliyeti alır bu sürede. Çünkü halen evinin önünden sadece mavi geçtiği için kart almayan veya ego geçsede sürekli mavi otobüs kullananlar var onlarında kart almaları ve herkesin alışması sağlanır böylece

Tunç D.

4 ay önce - Cum 14 Hzr 2019, 11:22

Alıntı:
halen üşenip kart almayan insanların da haberlerinin olup karta alışması için bir süre nakit-kart ikisi birlikte işlemesi daha uygun olur


Ve tabi ki kart geldiği anda nakit devam etse bile nakit öğrenci ücreti alımı durdurulmalı, sadece pasosu geçerli olan kartla öğrenci basabilmeli.
Nakit tek tarife 2,75₺ olmalı, kartlı tam 2,50₺ öğrenci de 1,75₺ olmalı, yolcular kart basmaya teşvik edilmeli.



ceyhunyor
4 ay önce - Cum 14 Hzr 2019, 11:48

Alıntı:
Ve tabi ki kart geldiği anda nakit devam etse bile nakit öğrenci ücreti alımı durdurulmalı, sadece pasosu geçerli olan kartla öğrenci basabilmeli.
Nakit tek tarife 2,75₺ olmalı, kartlı tam 2,50₺ öğrenci de 1,75₺ olmalı, yolcular kart basmaya teşvik edilmeli.
Otobüsçüler nakit ihtiyacını öne sürmeye devam ederlerse kumbaraya bozuk para atmalı bir sistem gelebilir. Tabi ki bu sistemde para üstü verilmeyecek.

famat
4 ay önce - Cum 14 Hzr 2019, 11:48

Alıntı:

Bu tarz şikayetler tamamen okunmadan siliniyor mavi masada. Kendini yorma boşuna...
Onlara göre '' klima, durak harici indi-bindi, fazla yolcu alma'' vb şikayetler ciddi sorunlar değilmiş.


Zaten bundan dolayı özel toplu taşıma esnafının hali ortada. Gerek dolmuş gerek ÖHO oldukça vasat bir görüntü sunuyor. Sadece kendi cebin düşünüp aracı ticarethane şeklinde işletiyor. Halbuki birinci öncelik

Yolcunun güvenli konforlu ve seri bir biçimde ulaşımını sağlamak.

Bu koşul sağlandıktan sonra para kazanmak.



onur345

4 ay önce - Cum 14 Hzr 2019, 12:55

Bu sefer kesin demiştik








-------------------

Bu da 200 araç için tek tek gönderilen evrak. 15 gün içerisinde 4.bölge garajında taktırılmamız isteniyor.





ozgur_clm
4 ay önce - Cum 14 Hzr 2019, 13:11

Peki kartlı olunca 440-3 pursaklar hattı güzergâh düzenlenip devam eder mi yoksa kesin iptal mi oldu?



Cemal Özen v2
4 ay önce - Cum 14 Hzr 2019, 13:26

Transfer olayı nasıl olacak. Mesele burada. Beyazlar karta geçtiklerinde transfere tabi olmadıkları gibi, 2,75 düşülüyordu. Transferin olmadığı sisteme halk yine rağbet etmez. Sadece işleyiş değişir o kadar.

202-ÖHO'dan başka bir araca binildiğinde yine transfersiz ücret düşecekse, şimdiki gibi ağlaşıp durur ÖHO'cular..


Tunç D.

4 ay önce - Cum 14 Hzr 2019, 13:34

Alıntı:
Peki kartlı olunca 440-3 pursaklar hattı güzergâh düzenlenip devam eder mi yoksa kesin iptal mi oldu?


Muhtemelen iptal olur, ÖHO gelirse de AHOK olarak gelir, 440-5 olarak devam eder. Zira o hat için hatlardan araç çekilip düzen bozuluyor.

Ki araç çekilmesi için en uygun hat 339-530 gibi görünüyor, zaten hali hazırda 339 numaralı ÖHO’lar çalışmakla beraber 339-530’un araçları olduğu gibi 440’a aktarılabilir.


ozgur_clm
4 ay önce - Cum 14 Hzr 2019, 13:45

Peki ego seferleri sabah akşam olarak kalırsa örneğin 114-3,145-3 ve 203-3 hattı güzergahı ego gibi olur mu?



sayfa 214
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet