Ana Sayfa 900 bin Türkiye Fotoğrafı
cenkince

7 yıl önce - Pts 20 Ksm 2006, 02:09

Bu hafta sonu Bağcılar Zeytinburnu arasında ilave vagonlar çalıştığını gördüm. Boyama şekilleri Dalan zamanından kalan halleri iledir...

İlave araç numaraları
508
515
570


Faruk

7 yıl önce - Pzr 26 Ksm 2006, 22:28



(+)



(+)


arda34
7 yıl önce - Pts 27 Ksm 2006, 02:21

herkes güzel yorum yazmışta.mesela bir kişi suçlandı minübüsleri savunuyorsun diye.bu tramvay hattında bir tane minübüs yok.zeytinburnu-bağcılar olarak düşünmeyin.toplu taşımadaki esas ara duraklarıda katarak maksimum faydadır.bi arkadaşın dediği gibi camlıkahve-malta-bağcılar hattı acilen lazım.çünkü bu tarmvay o bölgeye hizmet etmiyor.ama tabiki ölü yatırım denmemeli buna.zaten böyle diyerek istanbulda tramvay-metro yapılmadı.ben 1994 te çocukken aksaray-şirinevler metrosu vardı,zeytinburnu-eminönü tramvayı vardı.(ulaşım aş den bilgilere bakılabilir)bu tarihten sonra çalışmaların niye yapılmadığı savunulmalıdır.bazıları bu konuda yorum yapmış ama maalesef sadece cahillikleri ortaya çıkmış.1989 da sözen in esenler bağcılar ikitelli e6 yı iptal ederek projeyi değiştirdiğini söylemiş.değişen proje ile bugünkü havaalanına giden metro oluyor sanırım.burada yanlış bilgilenme var,dalan zamanında bu projenin böyle olacağı belliydi.diğer ikitelli hattı falan yoktu.projede yoktu yani,ama otogardan bugünkü esenler hattının e6 paralelinde gitme durumu vardı.neden projede yoktu.çünkü o zaman şimdiki yerleşimlerin bi çoğu yoktu ve hala orada ki biçok yer %60 kaçak yapılaşma.siz şunu biliyormusunuz,yenibosna hattının bağlanması düşünülen güneşli hattını.fakat evren mahallesi düşünülen fakat fizibilitesi yapılmayan çalışmalarda ortada yok.çünkü evren mahallesinin %90 nı kaçak.bunları bilmeden yorum yapmayalım.aslında istanbul da insanların en büyük sorunlarınadn biri ulaşım ama zaten bu sorunu yapan istanbullu ve projelere sekte uğratan istanbullu.

Mehmet Kasım
7 yıl önce - Pts 27 Ksm 2006, 20:23
Eski defterler


89'da İkitelli için organize sanayi olarak belirlenmesi sonucunda bölgeni hareketleneeğini hesaplayan yönetim esenlerden sonra e-6 devamıyla ikitelliye yani sanayiye metro götürecekti.

Seçimleri Sözenin almasıyla metro döndü merter incirli civarına.

Bu dönemsellik kargaşasının ortaya çıkardığı saçma bir metro hattı uygulması oldu.

İncirli'denAksaraya gidecek adamı boş yere Bayrampaşa ve Otogar dolaşırılıyor.Vatandaşta otobüse biniyor.

Halbu ki sözen ve ekibi İncirli için farklı bi alternatif belirleyebilirlerdi.

İNCİRLİ-MERTER-C.BAĞ-TOPKAPI aksında devam eden mesela.


Behnam
7 yıl önce - Pts 27 Ksm 2006, 20:28

Alıntı:
Halbu ki sözen ve ekibi İncirli için farklı bi alternatif belirleyebilirlerdi.

İNCİRLİ-MERTER-C.BAĞ-TOPKAPI aksında devam eden mesela.


çokda fazla olmayan bir harcama ile bu söylediğiniz şimdide yapılabilir  


Akın Kurtoğlu

7 yıl önce - Sal 28 Ksm 2006, 04:43

Benzer bir çözümü, zaten daha önceden düşünerek üzerinde çalışmıştık



http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?t=20282

http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?t=20282&start=4

Akın KURTOĞLU


tolginho

7 yıl önce - Sal 28 Ksm 2006, 08:31

Son haritaya ek olarak, ayvansaray üzerinden Çağlayan ve nihayetinde bu Mecidiyeköy'e getirilmiş olsa düşük ve etkili bir raylı sistem çözümü olmaz mı?

Hadi E5'e yakın olmasın bir kısmı da Davutpaşa - Bayrampaşa üzerinden gitsin bu hat da arada kalanlar da sebeplensinler.

Böyle bir hat E-5'teki otobüs minibüs - hatta belki metrobüs - keşmekeşine son vermez mi?

Tolga KAPROL


Mustafa Noyan

7 yıl önce - Sal 28 Ksm 2006, 13:48

Alıntı:
zaten daha önceden düşünerek üzerinde çalışmıştık


Daha da iyisini aylar önce düşünmüştük,
http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?p=197159#197159

http://wowturkey.com/t.php?p=/tr73/Mustafa_Noyan_Rayli.jpg

ama nedense sitede yeni arkadaşlar zahmet edip eski mesajları okumuyorlar


arda34
7 yıl önce - Sal 28 Ksm 2006, 14:54

Metronun otogardan sonra merteer,incirli,şirinevler düzleminde ilerlemesine bazıları saçmalık olarak görüyor.bunu söyleyen adam olaya tam siyasi bakıyor demektir.nüfusun yoğun olduğu bölgelere bakarsanız bu en iyi hattır.zaten karlı bir hattır.bu yapılmasaydı şimdi e-5 te hiçbir saat boşluk kalmazdı.mantık çerçevesi içinde konuşalım.ben araştırdım bahsedildiği gibi 89 yılında bi ikitelli hattı projesi yok ortada.bunu ortaya atan arkadaş ya yanlış bilgilendirilmiş yada bilerek olayı saptırıyor.o tür bi hattın isminin geçmediğini söyleyen kişi burada taşeron firma da görev alan bir mühendis.yapılması gereken havaalanı hattını beylikdüzüne uzatmak,ayrıca tcdd ile anlaşıp(izmirdeki gibi)sirkeci-halkalı hattını rehabilite etmektir.esenler hattını ijkitelliye uzatmak kolay ama sonuçta ne kadar zaamnda parasını çıkaracak.25 yılda parasını çıkarmasına bakılarak belediyeler proje hazırlar.ikitellinin varoşlarına metro uygulamasına karşıyım.çünkü bölgede konutların %80 i kaçak.bağcılarda aynı durumda.kaçak yapılaşmanın olduğu yere belediye hizmet götürmemeli.
Aksaray-şirinevler hattı 1994 te tamamlandı.mehmet kasım bey esenler hattı o zaman 12 senedir neden ikitelliye uzatılmadı?madem projeside vardı.cevabını ben vereyim ne erdoğan,ne gürtuna bir metre ilerletmedi.oysaki esenler uzayacaktı sözde(proje yok).incirli hattıyla buranın ilgisi yok,yani yapılırsa hala yapılır,ayrıca merter incirli hattı günün her saatinde yolcu toplayan ve kar ederek yeni yatırımların ucunu açan bi hat.İnşaat işi öyle sözle olmaz,proje gerektirir.şuandaki tcdd hariç istanbuldaki raulı sistemlerin %65 den fazlası 1988-1994 arası.bilgilere ulaşım a.ş den ulaşabilirsiniz.ama ne gariptirki topbaş çözüm yerine eskileri kötülüyor.eminönü-sirkeci,aksaray-şirinevler,levent-taksim(%60ı) dalan ve sözen zaamnında yapıldı.kaynak ulaşım a.ş.


Murat Yigit

7 yıl önce - Pts 18 Hzr 2007, 01:14

Zeytinburnu İstasyonunda Bagcılardan gelen Tramvay



(+)



Ana Sayfa -> ULAŞIM