Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3
İETT'Lİ
14 yıl önce - Pzr 17 Eyl 2006, 00:26
İETT Bilgiişleme bildirdim


http://www.iett.gov.tr/raylisistem.html
Güncellemenin yapılması için Bilgiişlem Daire başkanlığına bildirdim.


Murat Caner
14 yıl önce - Pzr 17 Eyl 2006, 15:04

Eyvallah. Güncelleme yapılırsa belki son değişiklikleri de görmüş oluruz. O haritada yapım aşamasında denilen 2 kuşak açıldı, birinin eli kulağında, yaklaşık 5 tanesinin ihalesi yapıldı başlamış olmalı.

adnanu
14 yıl önce - Pzr 17 Eyl 2006, 17:14

affınıza  sığınarak,
bağcılar  bağlantılı   otobüs  
düzenlemeleri  yapıldımı   bilgisi  olan  varmı
kolay   gelsin.....................................


Rifat Behar
14 yıl önce - Pzr 17 Eyl 2006, 19:47

Kabataş- Bağcılar hattının Bağcılar'dan sonra daha da uzatılması için fiziki durum uygun mu?

Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Pzr 17 Eyl 2006, 20:17

Alıntı:
Kabataş- Bağcılar hattının Bağcılar'dan sonra daha da uzatılması için fiziki durum uygun mu?

Ya da meseleye bir başka açıdan bakacak olursak; "Hattın buradan daha da ileriye uzatılması gerekli mi?"

E-5'e bir süre paralel gittikten sonra, kuzey,güney doğrultularında cadde tramvayı hatlarının içerilere girerek yolcuları topparlaması ve ana aksa indirmeleri çok daha mantıklı olmaz mı?

Zeytinburnu-Merter noktasından kuzeye dönerek Güngören-Bağcılar yerleşmelerine hizmet götüren bu şube hattının benzeri, aynı bu yola paralel ve batıya doğru 2 doğrultu hattı ile, doğusunda kalan 1 doğrultu hattı daha mevcut. Bunlar, E-5 üzerindeki; Topkapı, Şirinevler ve Sefaköy düğümlerinden itibaren kuzeye yönelebilirler:

* Şirinevler-Bahçelievler-Kocasinan-Güneşli

* Sefaköy-Tepeüstü-Halkalı-İkitelli

* Topkapı-Maltepe-Esenler-Atışalanı-Turgutreis


Bağcılar hattının sürekli kuzeye, ileriye doğru uzatılması yerine, bu bağlantılar üzerinde yoğunlaşılması, hem çok daha adaletli olacak, hem de çok daha fazla kişiye hizmet götürülmüş olacak.

Akın KURTOĞLU



Mehmet Kasım
14 yıl önce - Sal 19 Eyl 2006, 15:02
Bağcılar Kuzeyi


Gürtuna döneminde hazırlanan proje ile Bağcılardan sonra Tabya,Karabayır,Yüzyıl Köprü,Oruçreis,100 Yıl,Tekstilkent,Metris olarak planlama yapılmıştı.

Metris kavşağında asılan levha da da bu harita detayları var.


Ama Topbaş mimar olduğundan daha çok yeraltı metrolarına önem veriyor gibi duruyor.

Göreve geldikten sonra 5 metro temeli attı.

Hizmete açtığı tramvay hatlarına kendisinden önce başlamıştı.

Eminönü-Kabataş ve Bağcılar .

Edirnekapıyı da  yer altına aldı.


Esat San
14 yıl önce - Sal 19 Eyl 2006, 15:11
Açılış















Esat San
14 yıl önce - Sal 19 Eyl 2006, 15:19
Bağcılardan Sonra?


Bağcılardan sonra kanaatimce tramvay şeklinde devam edecektir, fiziki yapının müsaitliği ya da değilliği konusu ise tartışılır Bağcılar son istasyon bunun en iyi örneği değilmi?

Planda tramvay Esenler Caddesini dikine keserek Tabya - Çınar mah istikametinde devam ediyor, Tabya civarında ise sol ve sağ dönüş ile Dağ yolu üzerinden E-6 Yüzyıl köprüsüne varıyor, buradan sonraki istikamet hakkında fikrim yok ama son nokta Tekstil Kent ya da Metris te Sultançiftliği - Edirnekapı ile birleşmesi olacaktır.

Hatlar her ne kadar birbirine bağlantılı ve yılan gibi uzayıp giden bir görüntü versede ve ileride aynı araçlar kullanılsa dahi bence bağımsız olmalıdır, işletme anlamında daha kolaylık sağlayacaktır hemde burada çeşitli kereler dile getirdiğim hat fazlalaşması gerçekleşecektir. Yani Zeytinburnu - Kabataş arasında Cevizlibağ - Beyazıt çalıştırmak ayrı bir güzergah değildir kısa parkur ve tarifedir, ama Zeytinburnu - Kabataş ile Zeytinburnu - Bağcıları, Güngören - Topkapı olarak bir üçüncü hat şeklinde çalıştırabilir ve ifade edebilirsiniz, Topkapı Kale içi kalkışlı tramvaylar olması gerektiğini de bir kaç kez dile getirdim bu şekilde iki tramvay hattımız değil 3 hatta 4 ayrı tramvay hattımız olacaktır, pek çok ülkede tramvaylar aynı yolu kullanarak yol üzeri güzergahlardan sapma şeklinde diğer hatları oluştururlar, hattın en yoğun taşımacılık yapılan kısmı bu şekilde yoğun araç trafiği ile taşınmış olur. Her ne ise konumuz Bağcılar Açıkçası Zeytinburnu - Bağcılar hattının son noktası bence Bağcılar olmalıdır. Tekstilkent bağlantısı ise daha aşağı belki Soğanlı ya da Haznedar gibi bir noktadan kalkan ve Bağcılarda bu hattı kesen bir başka hat olabilir, hazır minibüslerin yeniden düzenlenmesi de gündemde iken bence bu şekilde minibüs güzergahları tramvay için fizibilite anlamında araştırılmalıdır.


Mustafa Noyan

14 yıl önce - Çrş 20 Eyl 2006, 08:46



(+)



 

(+)



 

(+)


Mustafa Noyan

14 yıl önce - Çrş 20 Eyl 2006, 08:47
Güngören İstasyonu


Güngören İstasyonu

 


 



sayfa 3
« önceki   1234 ... 202122   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM