Ana Sayfa 882 bin Türkiye Fotoğrafı
Mehmet Kasım
7 yıl önce - Cum 15 Eyl 2006, 13:00
İstanbul T2 - 'Zeytinburnu-Bağcılar' tramvayı hattı




İstanbul  Cadde Tramvay Sistemi  2.etabı olan Bağcılar Tramvayı ile ilgili bilgi,belge,doküman,resim artık bu başlıkta takip edilebilir.

http://www.iett.gov.tr/haber_detay.php?nid=257

 

 

 

 

 


Akın Kurtoğlu

7 yıl önce - Cum 15 Eyl 2006, 21:40
Zeytinburnu-Güngören Cadde Tramvayı Törenle Hizmete Girdi


Hizmete girdi girmesine, lâkin bu konuyla ilgili bir başlığa henüz rastlayamadım. Ellerinde açılışla ilgili veri ve fotoğraf olanlar buraya iliştiriverirlerse çok iyi olacak. Sitedeki arşivimizde herhangi bir kesintimiz olmasın...

Akın KURTOĞLU


Murat Caner
7 yıl önce - Cmt 16 Eyl 2006, 09:13

Sanırım benzer konular çoğaldı ve dağıldı.

http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?p=334519#334519

Bence kuşağın tartışmalıktaki konu adı "Bağcılar-Güngören-Zeytinburnu cadde tramvayı görüş öneri ve yapılması gerekenler" gibi bir şey olsun.

Bir de görüş belirteyim. Bu kuşak yeni araçlar gelince Kabataş-Zeytinburnu kuşağının aktarmasız devamı olmayacak mı? Yani ileride Kabataş'tan binince aktarma için inmeksizin Bağcılar'a ulaşmayacak mıyız? Yani yine gelecekte adı Kabataş Bağcılar(ya da Güngören) olmayacak mı? Ya da ne bileyim işte anlayın artık.


Murat Caner
7 yıl önce - Cmt 16 Eyl 2006, 09:27

Büyükşehirden birinin eli deyse de bağlantıdaki sayfayı güncellese.

http://www.iett.gov.tr/raylisistem.html


Mehmet Kasım
7 yıl önce - Cmt 16 Eyl 2006, 11:01
Aktarma


Yeni araçlar gelince aktarmasız olması çok iyi olur ama bir konuyu gündeme getirmek istiyorum.

Ana  Cadde Tramvayımız İstanbulun tarihi ve turistik bölgelerinden ( Sultanamet,Laleli , Kapalıçarşı,vs. ) geçiyor.O bölge araçları çok temiz ve bakımlı olmak zorunda.

Ben Bağcılar Tramvayına deneme seferlerinde bindim.Ortalıkta çekirdek kabukları vardı.Çok kirli kullanıldığı belliydi.

Bağcılar ve Güngören kalabalık bir yer oldğu için maalesef biraz " varoş tramvayı " gibi duruyor.Hakaret değil bende Bağcılar'da oturuyorum.gördüğümü yazıyorum.

O bölgenin tramvay araçları SURİÇİNE KARIŞTIRILMAMALI.

kırdığım olduysa özür dilerim.

İleride hat kuzeye daha da uzatılınca bayağı karışır olaylar

Birde İETT neden Zeytinburnu Metro - Mecidiyeköy hattı düzenlemez ki.


Ahmet Tan
7 yıl önce - Cmt 16 Eyl 2006, 11:45
LRT- Tramvay aktarması




Zeytinburnu LRT istasyonundan Bağcılar Tramvayına aktarma noktasının son şekli


Murat Caner
7 yıl önce - Cmt 16 Eyl 2006, 11:48

Kullana kullana korumayı öğrenecekler!

KDU'nun gemilerinde şahit olduğum bir şikayet konusu vardı. Bir beyefendi, işletmeye gelip şöyle dedi. "Gemide görevli olan arkadaş içerde çekirdek yerken beni saygısız biçimde uyardı!" Böyle bir durumda olayın ilk vuruşunun ardından birbirinize aval aval bakmaktan başka bir şey yapamıyorsunuz. Sonra "siz yapılmaması gerekeni yapıyorsunuz, uyarmamalı mıyız?" diyebiliyorsunuz. Sonra da "arkadaşımızı kibar olması için uyaracağız" diyorsunuz. Ya sabır.


Mustafa Noyan

7 yıl önce - Cmt 16 Eyl 2006, 13:16




 


 


Akın Kurtoğlu

7 yıl önce - Cmt 16 Eyl 2006, 13:53

Mustafa da olmasa, açılıştan bir resim göremeyecektik demek ki...    

Alıntı:
Birde İETT neden Zeytinburnu Metro - Mecidiyeköy hattı düzenlemez ki.


http://www.iett.gov.tr/saat/orer.php?hatcode=93M& ...Field2.y=5



Akın KURTOĞLU


yusuf38
7 yıl önce - Cmt 16 Eyl 2006, 14:21

akın bey 93t hattı zeytinburnu metrodan kalkıp iç mahalleleri katederek yaklaşık 50 dakikada mecidiyeköye varıyor.oysaki e-5 ten geçen 85 veya 85m otobüsleri 20 dakikada mecidiyeköye varıyor. mehmet beyin demek istediği herhalde e-5 den gidecek expres bir hat olmalı. böylece güngörenden 5 bağcılardan 15-20 dakika arasında tramvayla zeytinburny metro istasyonuna gelen yolcular expres bir hatla 30-35 dakikada mecidiyeköye varırlar. bence bu hat bayağı rağbet görür


Ana Sayfa -> ULAŞIM