Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Kapıkule-İstanbul hızlı tren tasarısı
« önceki   123 ... 373839   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 2
Murat Caner
16 yıl önce - Prş 14 Eyl 2006, 21:26

İSTANBUL-PİTYON YÖNÜNDE TREN SAATLERİ

KALKIŞ SAATLERİ     VARIŞ SAATLERİ

    İstanbul                   Uzunköprü  
     08:30                         13:28

Kaynak koyduğum harita. Avan tasarı anıklanıyor. Yakında TCDD'nin ağ alanına eklenir. Bir şey var ki buraya ekledik.

İzmir Ankara'dan sonra Ankara Yozgat Sivas kuşağının tasarısı bitince sıra Sivas Kars ve Kapıkule İstanbul hızlı tren tasarılarına gelecek. TCDD 2007'de bu tasarıların ihalesini yapmayı tasarlıyor. 2008'de de yapım ihalesine çıkacaklar. Bir şey biliyoruz da söylüyoruz.


Kaptan-ıDeryaİbrahimPaşa

16 yıl önce - Cum 15 Eyl 2006, 06:31

neden trenollarıyla ilgili bir konu açıldığında bu kadar yükleniliyor anlam veremiyorum. bir başlık açacak herkes bildikleri ile katkı sağlayıp bi bilgi birikimi elde edilecek. "forum" kelimesi bu demek değil mi? forum un mimari de nasıl bi yapı olduğunu aklınza getirin.

buyrun burada Avrupa Birliği'nin ulaşım master planındaki öncelikli tren yolu hatları..



(+)


Murat Caner
16 yıl önce - Cmt 16 Eyl 2006, 09:38

Anlamayanlara bir kez daha anlatayım. Kapıkule'ye İstanbul'dan her gün tren var. Pityon İstanbul.

Edirne'ye hızlı tren yapılmasını istemediğinizi sanmıyorum.

Bu TCDD'nin 2003 yılından kelli konuştuğu bir kuşak. Hızlı tren olarak yeniden avan tasarısı yapılıyor. Başkanın neredeyse yaptığı her konuşmada geçer. Harita ise 2003 yılından beri TCDD ağ alanında yer almakta. Ben o haritanın ilgili bölümünü kesip koydum. Kaynak TCDD yani.

Sayenizde rekora gidiyorum. En çok eksisi olan üye rekoru. Biraz daha el atın. Birinci olayım. Birinci olmayı severim.


Mehmet Kasım
16 yıl önce - Cmt 16 Eyl 2006, 10:54
Avrupa


Master Planınn hangisi şu an hizmette yada inşaa halinde.Yoksa onlardamı etüd aşamasında.AB Fon aktarıyordur kesin.

Murat Caner
16 yıl önce - Cmt 16 Eyl 2006, 11:59

Araştırmak gerek...

Kapıkule İstanbul'un ön çalışması(yani etüdü) yapılmış.

"Genel Müdürümüz, Ankara-İstanbul Hızlı Tren Projesi ve ihalesi tamamlanan Ankara-Konya, uygulama projeleri yapılan Ankara-Sivas, Ankara-İzmir ve fizibilite etütleri yapılan Kapıkule- İstanbul ve Sivas-Kars Yüksek Hızlı Tren Projelerinin sadece ulaşımda değil, ekonomik sosyal ve kültürel hayatımızda da devrim niteliğinde değişime yol açacağını belirtti."

http://www.tcdd.gov.tr/haberler/hizlitunelacilis.htm
(Kaynak isteniyor koyayım dedim. Yoksa eksi alıyoz.)

Bir demiryolu tasarısı yapılırken.
1. Yapılabilirlik çalışması.
2. Tasarı ihalesi.
3. Altyapı yapım ihalesi.
4. Üstyapı yapım ihalesi.
5. Elektirifikasyon İhalesi.
6. Araç temini ihalesi.

süreçlerinden geçiliyor.

Kapıkule İstanbul tasarı ihalesi aşamasında.



Murat Caner
15 yıl önce - Pzr 21 Oca 2007, 12:16

Unutmuşun. Tasarı bittikten sonra danışmanlık ihalesi yapılır. Bu takım ihale dosyasını yapar. Sonra yüklenici teklifleri alınır.

Kaptan-ıDeryaİbrahimPaşa

15 yıl önce - Pzr 21 Oca 2007, 12:46

Halkalı-Bulgaristan'a 2 ayrı hat yapılacak

2007 yılı yatırım programına alınan Halkalı-Bulgaristan hududu demiryolu projesi ise diğer demiryolu projelerinden farklı olarak 2010 yılı sonuna kadar tamamlanacak. Toplam maliyeti 840 milyon YTL olan projeyle 230 kilometre demiryolu yapılacak. Bu yolun 76 kilometrelik kısmı İstanbul, yaklaşık 38 kilometrelik kısmı Tekirdağ, yaklaşık 60 kilometrelik kısmı da Edirne sınırları içinde olacak. Yük ve yolcu taşıma amacıyla 2 ayrı hattın yapılacağı projeyle Kapıkule Sınır Kapısı'yla İstanbul arası demiryolu ulaşımı 4-5 saatten 1 saate düşecek. Proje kapsamında Kapıkule Sınır Kapısı'ndan Halkalı'ya kadar olan yol güzergâhında 8 istasyon bulunması öngörülürken daha sonraki yıllarda Tekirdağ'ın Çerkezköy ilçesi ve Kırıkkale'nin Lüleburgaz ilçesine bağlı Büyükkarıştıran beldesine iki büyük tren istasyonu yapılması planlanıyor.


Kaynak


Murat Caner
15 yıl önce - Pzr 21 Oca 2007, 13:02

Doğrudur. Benim anladığım eski hattın yanına Çerkezköy'ü düz geçip hızlı tren yapacaklar ve Tekirdağ ile Kırklareli'ne iki kol uzatacaklar.



 


Kaptan-ıDeryaİbrahimPaşa

15 yıl önce - Pts 29 Oca 2007, 19:41

PROJENİN AMACI:

Ankara - İstanbul Hızlı Demiryolu projesinin devamı ve Avrupa ile entegre olacak  yüksek standartlı bir demiryolu hattı oluşturmak amacıyla planlanmıştır.

Mevcut hatta göre 60 Km.lik kısalma ile meydana gelecek ve 250 Km/Saat hız yapabilecek geometrik standarda sahip olacak 230 Km. uzunluğundaki söz konusu hattın uygulama projeleri 2006 yılı sonunda tamamlanacaktır.

PROJENİN TEKNİK ÖZELLİKLERİ:

Güzergah Boyu           :230 Km.

Hat Sayısı                    : Çift Hat

Max Eğim                     : %015

Min Kurp Yarıçapı        : 3500 metre

Proje Hızı                      : 250 Km/ Saat

Toplam Tünel Sayısı    : 2 Adet

Toplam Tünel Boyu      : 2465 m.

En Uzun Tünel Boyu     :1590 m.

Toplam Viyadük Sayısı : 3

Toplam Viyadük Boyu   :1150 m.

Toplam Köprü Sayısı     : 82

Toplam Köprü Boyu       : 2400 m.

İstasyon Sayısı             : 8 Adet





Murat Caner
15 yıl önce - Sal 30 Oca 2007, 01:23

Bu bilgiler muhteşem oldu.



sayfa 2
« önceki   123 ... 373839   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM