Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Ankara EGO-Sorunlar ve Çözüm Önerileri [ANK ]
« önceki   1234 ... 113114115   sonraki »

ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 3
damla y
11 yıl önce - Pts 31 Tem 2006, 23:05

Evet bir çok hatta çalışan otobüsler berbat durumda.Yıllardan beri kullanılan Ikarus markalardan bahsediyorum.Zaten yolda kalır mı acaba diye düşünürken,şöförler öyle bir hızla gidiyorlar ki,kullandıkları araçları normalde trafikten kaldırılması gereken bir araç değil de hız yapılabilecek bir araç olarak görüyorlar.

Orkun
11 yıl önce - Prş 03 Ağu 2006, 17:57

bende klima meraklısı değilim beyler.. Yalnız aynı zamanlarda alınan iki büyüksehrin otobuslerinde boyle fark olmamalı.. Ayrıca klimalıya bir binin de görün farkı..

Alper Minaz
11 yıl önce - Prş 03 Ağu 2006, 19:36

Yeni alınan otobüslerin klimalı olması şart koşulmalıdır. .Artık klima lüks değil bir ihtiyaçtır. Şu anda Taksilerin bile klimasız kalmaması için çaba sarfedilmektedir. Bu olay kamuoyundan da destek görmüştür.Yapılan çalışmalarda An a değil de biraz da geleceğe bakmak, ülkemizin gönenç bir toplum mekanizması oluşturması için de yeterli bir uygulama olarak görülmektedir.



A. ŞAFAK TOMRUK
11 yıl önce - Sal 15 Ağu 2006, 22:12

EGO 5. bölge müdürlüğü her duraktan birer otobüs keserek Eryaman' daki eski Hosta binasında yer alan Belediyeye ait yaşam merkezi binasına Sincan ve civarından bedava otobüs seferi başlatmış. En az 5-6 adet otobüsü oraya bağladı. Zaten 14 tane olan son model otobüsünde 4' ünü keserek Adliye servisi yapınca bizlerede duraklarda saatlerce beklemek düşüyor. Üstelikte hurda otobüslere binmek şartıyla. Arkadaşlar, halkın malı olan bu otobüsleri esas amacında kullanmayan, servis otobüsü gibi kendi propogandaları için kullanan bu EGO otobüs işletmesini kınıyorum.

Ahmet Gürkan
11 yıl önce - Çrş 16 Ağu 2006, 23:00

Şafak Bey'e hak vermemek mümkün değil... Eryaman'da tıklım tıklım gittiğimiz hurda otobüslerin yanından üzerinde "ÖZEL SERVİS" yazan son model otobüslerin geçtiğini görünce şu EGO'ya olan kinim kat kat artıyor... EGO'nun bu yaptığı çok büyük bir saygısızlıktır.

EGO'nun demek istediği, "hemşerim sen 1,30 ytl veriyorsun, o adamlar daha fazla veriyor; onun için sen eskisine bin, ayakta git, sefillik çek, paran kadar konuş; onlar rahat etsin, son model otobüslere binsin, biz de kazancımıza bakalım" EGO Ticaret A.Ş. son model otobüsleriyle parasına kıyabilen ve rahatını düşünen memurların hizmetinde... ikinci sınıf vatandaşlara da ikinci sınıf otobüs hizmeti yine EGO Ticaret A.Ş.'den... (bu sözüme kimse alınmasın, ben demiyorum, EGO ticaret A.Ş. diyor)

gün gelecek bu düzen "malum kişilerin" başına yıkılacak elbette, sabretmekten başka birşey yapamıyorum...

Not : Bu konu üzerine kimse kalkıp da bana birilerini savunmaya falan kalkmasın, gerçekten kalbini kırarım... çünkü hergün ulaşım çilesini haddinden fazlaca çeken birisi olarak bu konuda haddinden fazlaca doluyum, gerçekten ters cevaplar yazarım, benden söylemesi.


mustafa çoban
11 yıl önce - Prş 17 Ağu 2006, 00:30

ya okulda bize yaşlılara,hamilelere sizden büyüklere yer verin diye öğrettiler...
ama hangi büyük şehire gittiysem kimse böyle bir kibarlık yapmıyor...
neden acaba?ulaşım çilesi midir?herkes büyük şehirlerin yorucu trafiğinde eşit mi oluyor..?
bu çile herkese aynı muameleyi mi yapıyor...?
bir türlü anlayamıyorum...!!!



mustafaözkan
11 yıl önce - Cum 18 Ağu 2006, 21:21

çoğu arkadaşın demiş olduğu gibi ikarusların miadı doldu artık ve bölge atölyelerinde 91 körüklü z280 leri sökmeye başladık...yeni araç filosu gelinceye kadar 91 ikaruslar kademe kademe hurdaya ayrılıyor...

hatta 94 beldelerden bile hurdaya çıkanlar var...


denisk
11 yıl önce - Pzr 20 Ağu 2006, 01:14

ben birde kullandığımız kartlı sistemin hatalı bir seçim olduğunu düşünüyorum, keşke diğer büyükşehirlerdeki gibi 1saniye bile sürmeyen sistemler alınsaymış ilk başta bu kartlı sistem yüzünden otobüse binmek çok uzun zaman alıyor. bazı hatlardaki otobüslerin yolcu alması 10 dakika sürüyor bu hem trafiği hemde hareket saatlerini etkiliyor, şoför hareket saatinde otobüse binmiş oluyor ama yolcuların binmesi için çok zaman harcanıyor.

A. ŞAFAK TOMRUK
11 yıl önce - Pzr 20 Ağu 2006, 08:09

Daha hızlı sistemler gerkiyor, optik olarak kartı tanıyıp geçişleri sağlayan kredi karti tipindeki kent kartlar sistemi kullanılabilir. Hemde magnetic kartlara göre daha işlevsel olan bu sistem sayesinde birçok yenilik ve uygulamaları yapmak mümkün olabilecek. Şehir merkezi dışında şimdiki magnetic kartları bulup satın almak zor oluyor. İnanın 400.000 nüfuslu koskoca Çayyolu' nda sadece  Konutkent 2 çarşısında sadece bir kırtasiyeci getiriyor. Başka hiçbir yerde yok. Oda kart kalmışsa alabiliyorsun. Merkezde bile yok. Tüm Necatibey Caddesinde hiç yok, Sezenler sokakta bir bakkal satıyor. Alabilirsen oradan yada Kızılay' dan almak zorundasın. Veya yürüyen merdiven sistemi bile olmayan Sıhhiye metro istasyonuna inip alacaksın. İnsanlar bu kartlara her yerde ulaşabilmeliler. Bununda çözümü internette dahil olmak üzere her yerde yükleme yapılabilecek digital, chip sistemli akıllı kentkart sistemini hayata geçirmektir. Bu şekilde hem insanların kart problem sorunu biter, hemde binişlerde zaman tasarrufu yapılır.

mustafaözkan
11 yıl önce - Pzr 20 Ağu 2006, 11:08

şafak bey bildiğim kadarıyla bu konuda bir çalışma yok  vadilatör sisteme devam ediliyor  ama siz mavi masaya bu dileğinizi bildirirseniz yetkili arkadaşlar size cevap gönderirler

ayrıca çayyolunda görmüş olduğunuz 0302 1.bölge aracı tahminimde yanılmıyorsam askinin kavşakkaya baraj inşaatında çalışan personelini taşıyan servisler olabilir.çünkü 1ve 4 bölgelerden 10 adet araç aski personeline servis olarak tahsis edildi.



sayfa 3
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   1234 ... 113114115   sonraki »
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet